مرد از کدام قسمت بدن زن خوشش میاد؟ + عکس

مرد از کدام قسمت بدن زن خوشش میاد؟ + عکس


منبع: نم نمک

4

1402/9/27

06:21


در این مطلب جدید در سال 1402 و سال 2024 ، مردان از چه قیافه ای خوششان می اید و کجای زن مرد را تحریک می کنه و پسر از کجای دختر خوشش میاد و مرد از کدام قسمت بدن زن خوشش میاد با عکس و مرد بیشتر از کجای زن خوشش میاد و مرد از چه کلماتی خوشش میاد و دخول مرد از کدام قسمت بدن زن خوشش میاد عکس و بدن مرد و زن کار زشت و مرد ازکجای زن خوشش میاد است.

مرد از کدام قسمت بدن زن خوشش میاد؟ + عکس

مرد بیشتر از کجای زن خوشش میاد؟

سوالی که ذهن خیلی از زنان را مشغول کرده این است که ، مرداز کدام قسمت بدن زن خوشش می آید ، اگر بر اساس طبیعت تصور کنیم . اول از همه مردان جذب زیبایی بیرونی زنان می شوند ، اولویت مهم (مرد از کدام قسمت بدن زن خوشش میاد) این است که با ظاهر بتوانید توجه آنها را جلب کنید . البته ، از آنجا که زیبایی یک مفهوم ذهنی و نسبی است ، اما ویژگی های مشترکی وجود دارد که توجه تقریبا هر مردی را به خود جلب می کند.

مرد از کدام قسمت بدن زن خوشش میاد؟ + عکس

مرد از کدام قسمت بدن زن خوشش میاد؟ + عکس

آقایان بیشتر از کجای خانم ها خوشش میاد؟

مردها از کدام قسمت بدن زنها خوششان می آید

مردان کدام قسمت از بدن زنان را دوست دارند

اکثر آقایان می توانند با یک نگاه مشخص کنند که آیا این دختر را دوست دارند یا نه. علاوه بر این ، در این ثانیه ها ، مرد ، البته نمی تواند جزئیات فردی را ببیند بلکه فرد مورد نظر به عنوان یک کل در نظرگرفته می شود.

برجستگی های بدن خانم ها

به طور ناخودآگاه ، مردان زنانی را دوست دارند که ویژگی های جنسیتی متمایز دارند. یعنی سینه متناسب و برجسته ، کمر کاملا مشخص و جدا شده از بالاتنه و باسن ، باسن نسبتا برجسته و گرد و موهای بلند.بسیاری از مردان می گویند که آنها دختران را با لباس زنانه ترجیح می دهند.

اکثر زنان معتقدند که مردان فقط به سینه ، باسن زن و پاها نگاه می کنند. انکار این حرف احمقانه است(زیرا این یک واقعیت است) اما ویژگی های دیگری در زنان وجود دارد که مردان دوست دارند ، و دختران حتی از آن خبر ندارند.

آقایان بیشتر از کجای خانم ها خوشش میاد؟

مردها از کدام قسمت بدن زنها خوششان می آید؟

قوس کمر زن

کمر زن ، به عقیده اکثر آقایان ، نمره کمتری از سینه ندارد. به همین دلیل دختران باید مراقب وضعیت کمر خود باشند. و اگر زنان می خواهند با کمر اغوا کننده خود جلوه ای ماندگار ایجاد کنند ، پس باید لباسی انتخاب کنند که کمر را به بهترین شکل نشان دهد.

یکی دیگر از قسمت های جذاب بدن زن قوس کمر است. کمر ، به طور معمول ، توسط لباس پنهان می شود ، بنابراین باعث جلب توجه بیشتر مردان می شود. ظاهر کمر با عملکرد باروری در زنان همراه است.

اگر زنان به همان اندازه مردان کمر صاف و بدون قوس داشتند ، دوران بارداری با درد کمر شدید همراه بود. ستون فقرات زن مرکز ثقل کمی تغییر یافته دارد. در سطح ناخودآگاه ، قوس کمر در زنان ، توسط مرد به عنوان توانایی تحمل بارداری درک می شود. و بسیار جذاب است.

آقایان بیشتر از کجای خانم ها خوشش میاد؟

مرد از کدام قسمت بدن زن خوشش می اید؟

مچ پا!

شاعران باستان اشعاری در مورد زیبایی مچ پا در زنان می نوشتند. و می توان آنها را درک کرد ، زیرا در آن روزها زنان دامن های بلند می پوشیدند ، و دیدن مچ پای خانم ها یک موفقیت بود.

اما حتی اکنون که هیچ یک از دختران مچ پای خود را پنهان نمی کنند ، مردان واقعا این قسمت از بدن زن را دوست دارند. احتمالا به همین دلیل ، شلوارهای کمی کوتاه ، که کمی مچ پا را نشان می دهد ، محبوبیت زیادی کسب کرده است. و همچنین پابند های مخصوص پا ، به لطف آنها مچ پا باریک تر دیده می شود.

لاله گوش بله. تعجب نکنید!

به نظر می رسد گوش بسیار جالب است ، زیرا ساختار گوش در خانم ها و آقایان یکسان است. اما به نظر می رسد که لاله گوش زنانه در مردان بسیار محبوب است. و برای تأکید بر زیبایی این قسمت از بدن ، دختران گوشواره هایی به گوش می اندازند.

گردن

کشیدگی زیبای گردن بسیار جذاب به نظر می رسد. مردان به خصوص به گودی کوچکی که جلو گردن وجود دارد ، جذب می شوند.

ناف

به نظر می رسد که ناف زنانه ترین قسمت بدن نیست ، زیرا همه افراد بدون در نظر گرفتن جنسیت ، آن را دارند. با این حال ، ناف های زنانه برای مردان بسیار جذاب به نظر می رسند.اکثر دختران فکر می کنند که مردان حلقه و نگین روی ناف را دوست دارند ، این تزئینات می تواند باعث احترام شود ، اما تحسین برانگیز نیست.به نظر زنان چین های بوجود آمده از چربی ، بعید است که جذاب به نطر برسند. اما مردان در صورتی که شکم برآمده نباشد ، ولی دارای خطوط نرم باشد ، به معنای آیتم طلایی در نظر می گیرند.

گودی پشت گردن

گودی پشت گردن ، بخشی از ستون فقرات که در مو پنهان است. مردان حتی دوست دارند پشت سر زنان را نگاه کنند ، و اگر فرصتی برای بوسه زدن این قسمت از بدن بود با احساس عطر و بوی موهای زنان به یک لذت کامل برسند.

سخن آخر :

به یاد داشته باشید ، مردان آن قسمت های بدن زن را واقعا دوست دارند که آن را از مردان متمایز می کند. آنها به پارامترهای بدنی ایده آل احتیاج ندارند ، ممکن است یک دختر حتی اگر طبق قوانین مدرن زیبایی دارای پاهای کوتاه باشد یا دارای اضافه وزن باشد ، توسط مردان دوست داشته شود. نکته اصلی این است که او باید زنانه و مرتب باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو