بیوگرافی مهسا طهماسبی + تصاویر دختر و همسرش

بیوگرافی مهسا طهماسبی + تصاویر دختر و همسرش


منبع: خبرنما

3

1402/9/28

09:00


مهسا طهماسبی در 9 آبان 1372 در کرج به دنیا آمده است. این بازیگر سینما و تلویزیون دارای مدرک لیسانس از رشته تئاتر با گرایش عروسکی از دانشگاه تهران است. بیوگرافی مهسا طهماسبی را اینجا بخوانید…

بیوگرافی مهسا طهماسبی + تصاویر دختر و همسرش

مهسا طهماسبی در 9 آبان 1372 در کرج به دنیا آمده است. این بازیگر سینما و تلویزیون دارای مدرک لیسانس از رشته تئاتر با گرایش عروسکی از دانشگاه تهران است.

بیوگرافی مهسا طهماسبی

بیوگرافی مهسا طهماسبی

او نیز مانند برخی از بازیگران سینما کارش را از تئاتر دانشجویی شروع کرده و در سن 22 سالگی جلوی دوربین رفته است. مهسا طهماسبی برادرزاده مائده طهماسبی بازیگر معروف تلوییزیون است.

مهسا طهماسبی به همراه عمه اش مائده طهماسبی

مهسا برادرزاده مائده طهماسبی بازیگر شناخته شده تلویزیون است. به همین دلیل با فرهاد آئیش همسر عمه‌اش نیز رابطه نزدیک و خوبی دارد.

علاقه مهسا طهماسبی به بازیگری از دوران کودکی

مهسا طهماسبی از همان کودکی عاشق بازیگری بوده، تا جایی که در دوران راهنمایی در مدرسه‌ موضوع ساعت وقت آزادش را فیلم سازی و تئاتر انتخاب می‌کرده است. او سه سال متواتر همیشه دو ساعت از هفته را سرگرم تئاتر بوده است.

از جراحی قلب تا بازیگری

همانطور که گفتیم او عاشق بازیگری بود اما در ردوران دبیرستان وارد مدرسه فرزانگان شده و در رشته تجربی به تحصیلش ادامه داد. او تصمیم گرفته بود جراح قلب شود اما قبل از ورود به دانشگاه نظرش عوض شد و به خانواده‌اش گفت یا هنر می‌خوانم یا ترک تحصیل می‌کنم. با این حال پدر و مادرش او را درک کردند، زیرا او با والدینش اختلاف سنی زیاد ندارد و همین باعث می‌شود والدینش بفهمد او چه می‌گوید. از طرفی مادرش حسابدار است و شغلش را دوست ندارد، به همین دلیل وقتی او در مورد رشته مورد علاقه‌اش صحبت کرد هیچ کدام مخالفت نکردند.

اول تئاتر بعد سینما و تلویزیون

بیوگرافی مهسا طهماسبی

او قبل از دانشگاه مشغول اجرا در نمایش های تئاتر بود تا این که در سال 1394 برای اولین بار در فیلم ماه در جنگل ساخته سیامک شقایقی جلوی دروبین رفت و بعد از آن نیز در فیلم دوئت نقش آفرینی کرد.

این بازیگر جوان در نوروز 1396 وقتی تنها 24 سال داشت برای بازی در سریال دیوار به دیوار ساخته سامان مقدم کنار شوهر عمه‌اش در قاب تلویزیون ظاهر شد.

در واقع او با معرفی فرهاد آئیش به سامان مقدم توانست این نقش را به دست آورد و با استعداد فوق العاده‌اش در این فیلم خوش درخشید.

ژانر مورد علاقه مهسا طهماسبی

مهسا طهماسبی عاشق ژانر اجتماعی و جدی است. به همین دلیل کمتر در نقش های کمدی کار می‌کند.

ورزش های مورد علاقه این بازیگر جوان

او دوران راهنمایی به صورت حرفه ای بسکتبال بازی می‌کرده اما در دوران دبیرستان دیگر به طور حرفه ای این ورزش را ادامه نداده است. او هندبال نیز بازی کرده است اما خوب در نهایت به بدنسازی رو آورده است.

ازدواج و همسر مهسا طهماسبی

ازدواج و همسر مهسا طهماسبی

مهسا طهماسبی در 19 دی 1399 و در سن 27 سالگی با انتشار یک متن احساسی در صفحه رسمی‌اش خبر نامزدیش را اعلام کرد. سپس در 1 تیر 1400 خبر عروسی او منتشر شد. ثمره این ازدواج نیز یک دختر است.

مهسا طهماسبی و دخترش

فیلم و سریال ها

مهسا طهماسبی در این فیلم و سریال ها نقش آفرینی کرده است:

  • فیلم ماه در جنگل – ۱۳۹۴
  • فیلم دوئت – ۱۳۹۴
  • سریال دیوار به دیوار ۱ – ۱۳۹۶
  • سریال دیوار به دیوار ۲ – ۱۳۹۷
  • فیلم قانون مرفی – ۱۳۹۸
  • فیلم انفرادی – ۱۳۹۸
  • سریال کامیون – ۱۳۹۹

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو