بهترین اتومبیل های جهان در سال 2024 [عکس]

بهترین اتومبیل های جهان در سال 2024 [عکس]


منبع: نم نمک

1

1402/9/28

19:29


در این مطلب جدید در سال 1402 و سال 2024 ، بهترین اتومبیل های جوان پسند و بهترین اتومبیل های شاسی بلند و بهترین خودرو های لوکس دنیا و بهترین ماشین دنیا در ایران و عکس بهترین ماشین جهان و گرانترین ماشین جهان و سریعترین بهترین ماشین دنیا و بهترین ماشین دنیا و گرانترین ماشین جهان به پول ایران و بوگاتی بهترین ماشین دنیا در نم نمک.

بهترین اتومبیل های جهان در سال 2024 [عکس]

بهترین خودروهای جهان در سال جدید کدامند؟

اتومبیل ها یکی از مهم ترین و اصلی ترین وسایل نقلیه هستند که این روزها قطب های اتومبیل سازی بزرگی در این زمینه فعالیت دارند و اتومبیل های منحصر بفردی را رونمایی کرده اند که در بازارهای جهانی عرضه شده اند. با این حال اگر شما قصد دارید برای فرزند خود اتومبیل مناسبی را خریداری کنید ، در وهله اول ، امنیت بسیار مهم می باشد!

بهترین اتومبیل های جهان در سال 2024 [عکس]

بهترین اتومبیل های جهان در سال 2024 [عکس]

چرا که آنها به تازگی گواهی نامه گرفته اند و می بایست تجربه کافی را در این زمینه کسب کنند و به همین دلیل توصیه می شود اتومبیل های مناسبی را برای آنها خریداری کنید تا بتوانند به بهترین شیوه ممکن تجربه کافی را بدست آورند.

این لیست شامل اتومبیل های جدید و روز دنیا می باشد و برای افراد مبتدی که به تازگی قصد خرید اتومبیل را دارند ، توصیه می شود. در ادامه شما را با این لیست آشنا خواهیم کرد تا بتوانید انتخاب دقیق و منطقی بگیرید.

بهترین خودروهای دنیا

داچیا ساندرو استپ وی

ساندرو استپ وی خودرویی ارزان قیمت با فضای زیاد و ارتفاع مناسب از سطح زمین است که باعث می شود تردد در مسیرهای ناهموار با راحتی بیشتری صورت پذیرد.

فورد رنجر

وانت پیکاپ محبوب ما یعنی فورد رنجر متمدن تر از هر زمان دیگری است اما درعین حال می تواند توانایی های خارج جاده زیادی داشته باشد.

لندروور دیفندر

لندروور دیفندر نمادین هنوز هم قابلیت های آفرود فوق العاده ای دارد. البته این قابلیت ها با سواری رضایت بخش در جاده و تجهیزات مدرن زیاد و البته قیمت قابل توجه ترکیب شده اند.

نیسان ایکس تریل

یک خودروی همه کاره عالی با ظرفیت حمل هفت سرنشین ، فضای بار زیاد و آفرود قابل قبول که می تواند رضایت خانواده ها را جلب کند.

بهترین خودروی خانوادگی

برنده : سیتروئن C5 ایر کراس

بهترین خودروهای دنیا

محصول جذاب سیتروئن ارزش های زیادی در مقابل مبلغ پرداختی دارد و همین موضوع فاکتوری کلیدی برای انتخاب بهترین خودروی خانوادگی خواهد بود. البته این خودرو در زمینه های دیگر نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد چراکه خودرویی راحت ، کاربردی ، قابل اعتماد و متمایز از نظر طراحی خواهد بود. قیمت گذاری بسیار رقابتی سیتروئن باعث شده C5 ایر کراس در دسترس تر از همیشه باشد. این خودرو گزینه ای عالی برای حمل ونقل خانوادگی خواهد بود.

گزینه های توصیه شده

بی ام و X7

یک خودروی بزرگ و گران قیمت که از فضای کابین و بار زیادی سود می برد و پر از تجهیزات مدرن است. X7 سواری بهتری نسبت به ابعاد و کلاس خود دارد.

داچیا جاگر

راهی ارزان تر از انتخاب جاگر برای حمل هفت نفر وجود ندارد اما این خودرو در کنار قیمت مناسب خود طراحی زیبا و مصرف سوخت کم را نیز ارائه کرده است.

نیسان قشقایی

کراس اور محبوب نیسان که این کلاس را تعریف کرده هنوز هم طرفداران زیادی دارد و ترکیب استایل زیبا ، تجهیزات به روز ، قیمت مناسب و راندمان بالا باعث شده اند قشقایی انتخابی عالی باشد.

تسلا مدل Y

تخفیف های چشمگیر تسلا باعث شده اند این کراس اور برقی در دسترس طیف وسیع تری از خریداران قرار گیرد.

بهترین خودروی شهری

برنده : ولوو EX30

بهترین خودروهای دنیا

محصول برقی و جدید ولوو جذابیت های بسیار زیادی دارد. EX30 خودرویی شیک است که سواری واقعاً خوبی داشته و جزو ارزان ترین شاسی بلندهای بدون آلایندگی بازار محسوب می شود. در بخش جلوی کابین فضای زیادی وجود دارد و از نظر سواری نیز شاهد جذب بسیار خوب دست اندازها به منظور ارائه سواری ریلکس و آرام هستیم.

گزینه های توصیه شده

ام جی 4

ام جی 4 خودرویی جادار ، خوش قیمت و زیباست و به همین خاطر توانست جایزه بهترین خودروی سال 2023 کار واو را از آنِ خود کند.

اسمارت نامبر وان

اسمارت که به تازگی احیا شده با نامبر وان توجه همه را به خود جلب می کند. این خودروی کاربردی از ابعاد و تناسبات مناسبی سود می برد.

تویوتا یاریس کراس

یاریس کراس خودرویی کم مصرف ، خوش ساخت و قابل اطمینان است و با قوای محرکه هیبریدی خود کاملاً مناسب ترددهای شهری خواهد بود.

فولکس واگن تی کراس

یکی از شیک ترین شاسی بلندهای کامپکت بازار را می توان تی کراس دانست که از کابینی دوست داشتنی و موقعیت سواری خوب سود می برد.

بهترین خودروی برقی

برنده : تسلا مدل 3

بهترین خودروهای دنیا

نسخه پیشین تسلا مدل 3 هنوز هم جزو بهترین خودروهای برقی به شمار می رود اما تسلا نسخه فیس لیفت آن را جهت رفع برخی عیوب تولید کرده است. این خودرو هم اکنون در عبور از دست اندازها نرمی بیشتری داشته و سواری اش نیز ارتقا یافته است. مدل 3 درعین حال کارایی بالای خود را حفظ کرده و از شبکه سوپرشارژر عالی تسلا سود می برد.

گزینه های توصیه شده

آئودی Q4 e-tron

کابین باکیفیت محصولات آئودی در Q4 e-tron نیز وجود دارد. علاوه بر این خودرو با خودرویی زیبا و جادار روبرو هستیم.

ام جی 4

دیگر گزینه توصیه شده ما برای کلاس خودروهای برقی ام جی 4 است که قیمت مناسبی دارد و شعاع حرکتی خوبی را ارائه می کند.

اسمارت نامبر وان

نامبر وان خودرویی واقعاً سریع به ویژه در نسخه برابوس است و جزو بهترین محصولات سال های اخیر اسمارت به شمار می رود.

ولوو EX30

محصول جدید ولوو جزو شاخص ترین خودروهای جدید سال است که با ظاهر زیبا ، سواری نرم و عالی و… برجسته می شود.

بهترین خودروی اسپرت

برنده : پورشه 911 S/T

بهترین خودروهای دنیا

درست زمانی که فکر می کنید پورشه 911 نمی تواند از این بهتر باشد نسخه S/T از راه می رسد. در حقیقت این خودرو را می توان نسخه نهایی 911 برای جاده دانست. پورشه محصولی ویژه ، لوکس و بسیار اسپرت تولید کرده است.

گزینه های توصیه شده

استون مارتین والکری

به عنوان خودرویی برجسته ، والکری از نیروگاه 12 سیلندر با 1000 اسب بخار قدرت سود می برد و قیمت بسیار بالایی نیز دارد.

بی ام و M3 تورینگ

راه های سریع معدودی برای حمل افراد خانواده و وسایل آن ها وجود دارد و قطعاً یکی از بهترین راه ها انتخاب بی ام و M3 تورینگ خواهد بود.

لامبورگینی هوراکان استراتو

این خودرو برای افرادی تولید شده که هوس آفرود رفتن با هوراکان را در سر دارند.

مک لارن آرتورا

چشمگیر؟ بله! پرفورمنس فوق العاده؟ بله! سواری بی عیب و نقص؟ بله! همه چیزهایی که باید در یک سوپرکار مدرن وجود داشته باشد در آرتورا دیده می شوند.

هوشمندترین انتخاب سال

برنده : داچیا جاگر

بهترین خودروهای دنیا

داچیا همیشه جزو انتخاب های اول برای خریداران خودروهای ارزان قیمت است اما این به معنی عدم تولید خودروهای خوب توسط این برند نیست. جاگر خودرویی ارزان قیمت با توانایی حمل هفت نفر است که درعین حال سواری نرم و فضای کابین و بار زیادی دارد. ظاهر این خودرو نیز تداعی کننده استیشن های سنتی است و در بین انبوه شاسی بلندهای بازار متمایز جلوه می کند.

گزینه های توصیه شده

بی وای دی دلفین

این هاچبک برقی بزرگ تر از آنچه هست به نظر می رسد و از تجهیزات زیاد و قیمتی رقابتی سود می برد. دلفین می تواند برگ برنده بی وای دی باشد.

کیا پیکانتو

پیکانتو جزو جالب ترین خودروهای شهری محسوب شده و سواری خوب و پیشرانه های کم مصرفی دارد.

ام جی 4 ایکس پاور

تا همین چند سال پیش تصور خرید هاچبکی برقی با پرفورمنس خودروهای اسپرت و قیمت رقابتی سخت بود اما ام جی 4 می تواند چنین چیزی را فراهم سازد.

اشکودا انیاک

انیاک خودرویی با فضای کابین و بار زیاد ، قیمتی رقابتی و ویژگی های هوشمندانه متنوع است.

جذاب ترین خودروی سال

برنده : تویوتا GR86

بهترین خودروهای دنیا

GR86 جزو جذاب ترین خودروهای بازار به شمار می رود و شما همیشه خواهان رانندگی با آن خواهید بود. کافی است با این تویوتا راهی جاده های پر پیچ و خم شوید. از طرف دیگر به عنوان یکی از محصولات تویوتا شاهد قابلیت اطمینان بالای آن خواهید بود.

گزینه های توصیه شده

بی ام و M2

این کوپه کوچک پرفورمنسی فوق العاده دارد و دقیقاً هر آنچه از بخش M بی ام و را می خواهید ارائه می کند.

هوندا سیویک تایپ R

جدیدترین نسخه تایپ R شاید کمتر از نسخه پیشین جلب توجه کند اما سواری لذت بخش تری دارد و از نظر طراحی و کیفیت کابین نیز پیشرفت کرده است.

لوتوس امیرا

کابین سرزنده لوتوس در این خودرو مشهود است و از نظر لذت سواری نیز جزو شاخص ترین محصولات چند سال اخیر این برند محسوب می شود.

پورشه 718 باکستر

پورشه به عنوان استاد لذت راننده خودروهایی می سازد که همتا ندارند و توانایی باکستر در ارائه سواری لذت بخش مهر تأییدی بر این گفته ها می زند.

راحت ترین خودروی سال

برنده : بی ام و i5

بهترین خودروهای دنیا

سدان اسطوره ای بی ام و سری 5 همواره با فشار زیادی روبروست اما i5 چگونه خواهد بود؟ بی ام و در نهایت خودرویی لوکس و برقی با سواری مناسب ، تکنولوژی مدرن و پرفورمنس قابل توجه را تولید کرده تا در نهایت i5 خودرویی عالی برای مسافرت های طولانی باشد.

گزینه های توصیه شده

سیتروئن C5 X

C5 X خودرویی بسیار راحت ، جادار و شیک است که گزینه ای ایده آل برای مسافرت ها محسوب می شود.

هوندا سیویک

درصورتی که هاچبکی برای سفر بخواهیم انتخاب کنیم سیویک با فضای زیاد ، تجهیزات ایمنی قابل توجه و کابینی باکیفیت جزو انتخاب های اصلی خواهد بود.

مرسدس بنز E کلاس

از میان تمامی سدان های موجود در بازار مرسدس بنز معمولاً انتخاب پیش فرض افراد زیادی خواهد بود. جدیدترین نسخه E کلاس همچنان پادشاه راحتی محسوب می شود.

رنجروور

رنجروور با کابین بسیار لوکس ، سواری نرم و راحت و بسیاری ویژگی های دیگر گزینه ای عالی برای مسافرت است.

بهترین تکنولوژی سال

برنده : بلوکروز فورد

بهترین خودروهای دنیا

چندین سال است که درباره تکنولوژی خودران صحبت می شود اما فورد اولین برندی است که خودروهای خودران را در بریتانیا ارائه می کند. البته از نظر قانونی راننده همچنان باید توجه خود را معطوف جاده کند. این تکنولوژی به افزایش ایمنی جاده ها به ویژه در سفرهای طولانی کمک می کند.

گزینه های توصیه شده

نمایشگرهای پشتی بی ام و i7

حتی برای خودرویی که معمولاً مالکش در صندلی عقب می نشیند نصب نمایشگر 31 اینچی که خودرو را به سینمای سیار تبدیل می کند بسیار احساس برانگیز خواهد بود.

چراغ های بیرونی های فای Z

برند چینی های فای با تکنولوژی خود به مالکان Z اجازه می دهد پیام هایی را نوشته و آن را به صورت دیجیتالی روی خودرو به نمایش بگذارند.

تماس ویدئویی مرسدس بنز

با استفاده از نمایشگرهای داخل مرسدس بنز می توان تماس های ویدئویی برقرار کرد.

باتری های حالت جامد تویوتا

اگرچه این باتری ها هنوز در مرحله کانسپت هستند اما در صورت تولید خواهند توانست تحولی در بازار خودروهای برقی ایجاد کنند.

بهترین برند سال

برنده : لوتوس

بهترین خودروهای دنیا

لوتوس دوباره احیا شده و محصولات شاخصی تولید کرده است. امیرا خودرویی سبک ، تیز و هیجان انگیز است و الترا نیز نشان می دهد بریتانیایی ها از آینده ترسی ندارند. سدان جدید امیا نیز بنظر ما آینده روشنی خواهد داشت.

گزینه های توصیه شده

سیتروئن

از کانسپت جالب Oli گرفته تا خودروی کوچک آمی و محصولات خوش قیمت و جاداری همچون C5 ایر کراس و C5 X نشان می دهند سیتروئن مسیر درستی را می پیماید.

ام جی

این شرکت در حال تولید و عرضه محصولات برقی با قیمت مناسب است و در سال پیش رو نیز یک خودروی اسپرت و برقی دو نفره را عرضه خواهد کرد.

تسلا

تسلا بازیگر اصلی بازار خودروهای برقی به شمار می رود و با عرضه نسخه به روز مدل 3 بسیاری از عیوب آن را رفع کرده است.

ولوو

یک برند رو به رشد که با خودروهایی همچون EX30 و EX90 نشان داده مسیر درستی را طی می کند.

خودروی مورد انتظار سال

برنده : ام جی سایبرستر

بهترین خودروهای دنیا

سایبرستر دقیقاً همان چیزی است که از ام جی انتظار داریم. این محصول اسپرت ، دونفره و برقی ظاهر جذابی دارد و از نظر پرفورمنس نیز کمبودی نخواهد داشت. همه ما بی صبرانه منتظر تست و بررسی این خودرو هستیم.

گزینه های توصیه شده

بی ام و M5

M5 جدید برای اولین بار از قوای محرکه هیبریدی استفاده خواهد کرد و قدرت زیادی خواهد داشت تا همچنان به عنوان یک سوپر سدان عرض اندام کند.

فیسکر اوشن

اولین خودروی فیسکر شاسی بلندی برقی با نام اوشن است که قرار است حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

هیوندای آیونیک 5 N

هیوندای با هاچبک های i20 N و i30 N نشان داد در زمینه تولید خودروهای اسپرت تبحر دارد و حالا نیز منتظر عرضه آیونیک 5 N برقی هستیم تا ببینیم این خودرو چه چیزی در چنته خواهد داشت.

ولوو EX90

افراد زیادی منتظر شاسی بلند برقی و هفت نفره ولوو هستند و امیدواریم این خودرو نیز به موفقیت بزرگی دست یابد.

بهترین خودروی سال 2024

ولوو EX30

بهترین خودروهای دنیا

ولوو با EX30 نشان داد که چه خودروی خوبی ساخته است. EX30 بهترین خودروی برقی سال به شمار می رود و قیمتی جذاب دارد. به این موارد باید سواری نرم و طراحی زیبا را افزود. این محصول بدون آلایندگی از شخصیت ویژه ای برخوردار است و قطعاً گزینه ایده آل برای خریداران خودروهای برقی به شمار خواهد رفت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو