لوتار ماتئوس الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

2

1402/9/28

21:19


لوتار ماتئوس گفت : خط هافبک تیم ملی آلمان چندان مشکل خاصی ندارد و از بازگشت تونی کروس با این شرایط به مانشافت استقبال نکرد.

لوتار ماتئوس الان کجاست؟ + بیوگرافی

ماتئوس مخالف بازگشت کروس به تیم ملی آلمان

به گزارش نم نمک و به نقل از اسپورت بازر ، گمانه زنی ها درباره بازگشت تونی کروس به تیم ملی آلمان اخیرا قوت گرفته است. با این حال لوتار ماتئوس از این بازگشت استقبال نکرد و عقیده دارد آلمان در خط هافبک مشکل خاصی ندارد و باید به فکر تقویت خط دفاعش باشد.

لوتار ماتئوس الان کجاست؟ + بیوگرافی

لوتار ماتئوس الان کجاست؟ + بیوگرافی

لوتار ماتئوس در صحبت هایی درباره بازگشت تونی کروس به تیم ملی آلمان گفت : اگر کروس می توانست در دفاع کناری بازی کند مشکلی نداشتم اما تیم ملی آلمان کمترین نیاز را در خط هافبک دارد. الان بازیکنانی چون ایلکای گوندوغان ، جمال موسیالا ، توماس مولر و یوزوآ کیمیش در خط هافبک هستند. مگر اینکه ناگلزمان بخواهد از شش بازیکن در خط هافبک استفاده کند که در این صورت بازگشت کروس منطقی به نظر می رسد.

کروس سال 2021 پس از حذف آلمان در دور یک هشتم نهایی یورو 2020 پس از 106 بازی به کارش در تیم ملی پایان داد. یولیان ناگلزمان ، سرمربی تیم ملی آلمان ، در واکنش به بازگشت کروس به «مانشافت» در استودیوی ورزشی ZDF گفت : شما باید به فکر همه بازیکنانی باشید که پاسپورت آلمانی دارند. فکر می کنم این کار من باشد.

کروس با وجود سن و سالش همچنان یکی از بهترین بازیکنان رئال مادرید است. او در 21 بازی در این فصل ، یک گل به ثمر رسانده و پنج پاس گل داده است. او در طول دوران حرفه ای اش چهار بار با رئال مادرید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و سال 2013 نیز با بایرن قهرمان اروپا شد. قرارداد او با رئال تابستان آتی به پایان می رسد.

تغییر سرمربی در تیم ملی فوتبال آلمان هنوز جواب نداده است. ژرمن ها بعد از آمدن ناگلزمن چهار بازی برگزار کرده اند که در آنها تنها یک پیروزی کسب کرده اند. دو شکست اخیر برابر اتریش و ترکیه باعث شده است تا انتقادها از ناگلزمن هم زیاد شود و باید دید ژرمن ها در یورو 2024 که میزبانش نیز هستند چه نتایجی را کسب خواهند کرد.


بیوگرافی لوتار ماتئوس

لوتار ماتئوس متولد 21 مارس 1961 در ارلانگن بازیکن و فوتبالیست سابق آلمانی است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو