8 مورد از بهترین بازی ها برای استریم گیم در یوتیوب

منبع: زومجی

4

1402/9/29

20:41


8 مورد از بهترین بازی ها برای استریم گیم در یوتیوب

نکاتی برای انتخاب بهترین بازی

خیلی از افرادی که به بازی های کامپیوتری علاقه دارند به سمت ساخت کانال و استریم کردن گیم های خود به منظور کسب درآمد از یوتیوب در این پلتفرم پرطرفدار کرده‌اند. حتی از همین راه کسب درآمد می‌کنند! یکی از نکات مهمی که در مسیر استریمینگ گیم وجود دارد این است که کدام بازی را انتخاب کنیم؟ اصلا بر چه اساسی انتخاب کنیم؟

علاقه شخصی

بازی را برای استریم انتخاب کنید که خودتان از آن لذت ببرید. اگر عاشق بازی باشید، عکس العمل های شما طبیعی خواهد بود. شور و شوق شما نسبت به گیم، مخاطب را نیز مشتاق می‌کند که استریم شما راّ تماشا کند. حتی اگر یک گیمر تازه کار یا اصطلاحا نوب باشید، ذوق و علاقه ای که در هنگام بازی از خود نشان میدهید، بازدید کنندگان را به کانال شما جذب می‌کند.

محبوبیت بازی

پیشنها می‌شود که از بازی هایی در استریم استفاده کنید که در جامعه گیمرها محبوب و مورد پسند باشند. البته دقت کنید که خیلی محبوب نباشند! یعنی چی؟ شما به‌عنوان یک تازه کار وارد دنیای استریمینگ شده اید. رقابت و جذب مخاطب با بازی هایی که خیلی شناخته شده هستند سخت‌تر خواهد بود. از طرفی اگر بازی ناشناخته ای را انتخاب کنید نیز احتمال افزایش بازدید کنندگان خود را خیلی کم می‌کنید!

پس باید گزینه ای را انتخاب کنید که محبوب باشد اما نه بیش از حد. به سمت بازی ای بروید که محبوبیت درحال رشد داشته باشد. یعنی بازی هایی را استریم کنید که شناخته شده هستند اما هنوز تعداد گیمرهایی که به آن‌ها توجه نشان داده‌اند کمتر است.

بهترین بازی‌ها برای استریم در یوتیوب

بازی هایی که در این بخش به آن‌ها اشاره ‌می‌کنیم جزو محبوب‌ترین بازی‌ها در پلتفرم یوتیوب هستند. انواع مختلفی از بازی‌ها در ژانرهای متفاوت را به شما معرفی ‌می‌کنیم تا بتوانید سوژه مناسب برای کانال یوتیوب خود و استریمینگ پیدا کنید. این گزینه ها صرفا برای ایده دادن به شما هستند تا ببینید چجور بازی هایی در پلتفرم یوتیوب مورد توجه هستند.

PlayerUnknown’s Battlegrounds (PUBG)

پابجی بازی چند نفره و آنلاین است که توسط PUBG Corporation ساخته شده است که یکی از شرکت‌های زیر مجموعه Krafton Game Union است. در این بازی 100 بازیکن به کمک چترهای خود روی جزیره ای فرود می آیند و درکنار جمع آوری اسلحه، زره ها و منابع جنگی تلاش می‌کنند آخرین تیم بازمانده در منطقه ای باشند که به‌طور مداوم درحال کوچک شدن است. هیجان و سطح بالایی از اکشن در این بازی از ویژگی‌هایی است که استریمرهای بسیاری را به خود علاقه‌مند کرده است.

Overwatch

اورواچ یک بازی تیمی اول شخص است که توسط شرکت Blizzard Entertainment ساخته شده. اگر به تیراندازی و بازی های رقابتی علاقه دارید، اورواچ را امتحان کنید. این بازی از همان اوایل انتشار مورد توجه بسیاری از گیمرها قرار گرفت. داشتن شخصیت های متنوع با قدرت های ویژه و مختص خود باعث شد گیمرها عاشق تجربه بازی اورواچ شوند.

World of Warcraft

WOW یک بازی نقش آفرینی تولید شده توسط شرکت Blizzard Entertainment است که از سال 2004 تبدیل به یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها در سبک خود شد. با وجود قدیمی بودن، این بازی همچنان مورد توجه اغلب گیمرهای حرفه‌ای در دنیای استریمینگ و یوتیوب است. داستان جذاب و طیف وسیع شخصیت ها و توانایی هایشان از مواردی است که سبب محبوبیت این بازی شده است. اگر به دنیاهای جادویی و فانتزی علاقمند هستید،

FC 24

یکی از بازی های فوتبالی محبوب در دنیای گیم استریم، FC 24 است. این بازی توسط EA Sports ساخته شد و به چندین دلیل تبدیل به یکی از بازی های مورد علاقه گیم استریمرها شد:

  • فوتبال محبوب‌ترین ورزش در دنیای واقعی و مجازی بازی‌ها است. همین موضوع نشان‌دهنده وسعت بازدیدکنندگان و مخاطبان استریم های این بازی خواهد بود!
  • چالشی بودن و میزان مهارتی که گیمرها طی سال‌ها بازی کردن FC24 به‌دست آورده اند، تجربه استریم آن را برای آن‌ها و مخاطب هیجان انگیز می‌کند.
  • FC 24 به شما این امکان را می‌دهد که به‌صورت آنلاین و چند نفره نیز بازی کنید. با دوستان خود رقابت کنید و سرگرم باشید.

NBA 2K24

اگر به بسکتبال علاقه دارید، NBA 2K24 بازی شبیه‌سازی بسکتبال است که توسط Visual Concept ساخته شده و ازطریق 2K Sports منتشر شده است. جالب است بدانید که این بازی پس از همه گیری بیماری کرونا بیشتر از قبل شد! برخلاف تصور عموم، رقابت در این بازی آسان نیست و نیاز به مهارت و هماهنگی گروهی زیادی دارد. می‌توانید با دوستان خود بازی کنید و استریم های گروهی داشته باشید. تماشای استریم گیم NBA 2K24 مثل تماشای یک بازی بسکتبال واقعی برای مخاطبان جذاب و هیجان انگیز است.

Rocket League

بازی ویدیویی ترکیبی از فوتبال و رانندگی! Rocket League بازی چند نفره ای که از سال 2015 وارد دنیای گیمرها شد و مورد توجه بسیاری از استریمرها قرار گرفته است. از دلایل محبوبیت آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حرفه‌ای شدن در این بازی می‌تواند کمی سخت و چالش برانگیز باشد. همین موضوع اغلب باعث اتفاقات غیرمنتظره و هیجان انگیزی شود که برای گیمرها و مخاطبان خیلی جذاب خواهد بود.
  • فضای رقابتی این بازی مخاطبان را میخکوب استریم گیم شما می‌کند.
  • توسعه دهنگان این بازی همواره با گیمرها درحال تعامل هستند و این بازی را به روز و جذاب نگه میدارند. به همین دلیل Rocket League یکی از بازی های رو به رشد دنیای استریم امروزی شناخته می‌شود.

Rainbow Six Siege

توسعه‌دهنده این بازی Ubisoft Montreal است. یک بازی اول شخص تاکتیکی عالی برای عاشقان بازی های تیراندازی. از سال 2015 که این بازی منتشر شد، جامعه بازیکنان و استریمرها توجه ویژه‌ای به این گیم داشتند. Rainbow Six Siege یک انتخاب عالی برای کسانی است که به بازی های گروهی و استراتژیک علاقه دارند.

Amnesia: the bunker

یکی از پرطرفدارترین ژانرها در استریم کردن گیم، بازی های ترسناک هستند. سری بازی های Amnesia نیز از محبوب‌ترین های این ژانر هستند. یکی از یوتیوبرهای معروف که با همین سری از بازی‌ها در یوتیوب به معروفیت رسید pewdiepie بود.

کسب درآمد با استریم کردن گیم در یوتیوب

آرزوی گیمرها این است که بتوانند با بازی کردن درآمدزایی کنند! در دنیای دیجیتال امروز این آرزو آنقدر هم غیرممکن نیست. پلتفرم‌های مختلفی همچون یوتیوب وجود دارند که با به اشتراک گذاشتن بازی های خود به شکل آنلاین و زنده یا حتی آفلاین می‌توانید از آن‌ها کسب درآمد کنید.

به‌دلیل برخی محدودیت ها در کشور ما، اکثر استریمرها در مسیر کسب درآمد از یوتیوب نیاز به کمک دارند. علاوه‌بر محدودیت ها، خیلی از یوتیوبرهای تازه کار از قوانین این پلتفرم اطلاع کافی ندارند و نمیتوانند کانال خود را به درآمدزایی برسانند. اینجا است که مجموعه هایی همچون جیمکس ادز وارد می‌شوند و استریمرها را یاری می‌کنند.

خدمات جیمکس ادز

تبلیغ در گوگل هم جزو فعالیت‌های مجموعه جیمکس قرار دارند. جیمکس در تمام حوزه های فعالیت خود از متخصص های حرفه‌ای کمک گرفته است تا بهترین نتیجه را به مشتریان خود ارائه کند. اگر به‌دنبال یک تیم حرفه‌ای برای طراحی سایت هستید نیز می‌توانید روی جیمکس حساب کنید

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو