دی لورنتیس رئیس باشگاه ناپولی کیست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

2

1402/10/1

17:26


رئیس باشگاه ناپولی از حکم دادگاه اروپا در مورد پروژه سوپرلیگ استقبال کرد و گفت ، یوفا و فیفا تجارت این ورزش و نیاز به افزایش درآمد باشگاه ها را درک نمی کنند.

دی لورنتیس رئیس باشگاه ناپولی کیست؟ + بیوگرافی

رئیس باشگاه ناپولی : یوفا و فیفا ارزش تجارت در فوتبال را نمی فهمند

به گزارش نم نمک و به نقل از اسپورت 24، دادگاه عالی اروپا اعلام کرد که نهادهای حاکم با توقف تشکیل سوپرلیگ ، قوانین اتحادیه اروپا را نقض کردند اما باشگاه ها و لیگ ها گرد هم آمدند تا این پروژه را محکوم کنند و متعهد شدند در مسابقاتی که از سوی یوفا برگزار می شود ، بازی کنند. در حال حاضر باشگاه های اسپانیایی رئال مادرید و بارسلونا تنها باشگاه هایی هستند که هنوز از پروژه سوپرلیگ حمایت می کنند.

دی لورنتیس رئیس باشگاه ناپولی کیست؟ + بیوگرافی

دی لورنتیس رئیس باشگاه ناپولی کیست؟ + بیوگرافی

رئیس باشگاه ناپلی که در مورد این وضعیت با فلورنتینو پرس ، رئیس رئال ، صحبت کرده است ، به روزنامه کوریره دلو اسپورت گفت : ایده ایجاد سوپرلیگ در سال 2021 ایده اشتباهی بود ولی اکنون باید کمی فکر جدی کنیم. من با فلورنتینو پرس صحبت کردم و موافقت کردیم که بیشتر درباره این مسائل صحبت کنیم و جلسه بگذاریم چون امروزه فوتبال توسط افراد مسن اداره می شود و به نظرم یوفا و فیفا درک درستی از اقتصاد باشگاه ها ندارند. کسانی که تاکنون در یوفا و فیفا فعالیت داشته اند ، درک نکرده اند که فوتبال یک تجارت است و نیاز به درآمدهای زیادی دارد. اگر من صدها میلیون برای شرکت در سیرکی که بادام زمینی توزیع می کند ، سرمایه گذاری کنم ، سودی به همراه ندارد و مجبورم بیشتر و بیشتر بازی و رقابت ایجاد کنم تا کسب درآمد داشته باشم مثل الان که رقابت های باشگاهی زیاد شده است.

ناپولی ، قهرمان فصل پیش ایتالیا ، در میان 12 باشگاهی نبود که حامی برنامه اولیه سوپرلیگ 2021 بودند. سه تیم درگیر در سری آ یوونتوس ، میلان و اینتر در پروژه اولیه حضور داشتند.

قرارداد اوسیمن تمدید می شود

دی لورنتیس همچنین گفت که باشگاه ناپولی به توافق با ویکتور اوسیمن بر سر تمدید قرارداد نزدیک شده است. قرارداد فعلی مهاجم نیجریه ای تابستان 2025 به پایان می رسد. او درباره این موضوع نیز افزود : می توانم تأیید کنم که به توافق بر سر تمدید قرارداد با ویکتور اوسیمن نزدیک شده ایم.

اوسیمن 24 ساله 118 بازی برای ناپولی انجام داده و 67 گل به ثمر رسانده است و اخیرا به عنوان بهترین بازیکن قاره آفریقا نیز انتخاب شد.


بیوگافی آئورلیو د لائورنتیس(Aurelio De Laurentiis)

آئورلیو د لائورنتیس متولد 24 مه 1949 یک تهیه کننده فیلم و مدیر اهل ایتالیا است.

وی تهیه کننده فیلم هایی همچون لویاتان ، هوس ، خواهران و برادران ، کریسمس در ریو ، پاپاراتزی ، ساقدوش ، کریسمس در هند ، یک کریسمس شگفت انگیز و ماکارونی بوده است. وی همچنین رئیس باشگاه فوتبال ناپولی است

زندگی شخصی
  • همسر : ژاکلین بودیت
  • فرزندان : لوئیجی دی لورنتیس جونیور ، والنتینا دی لورنتیس ، ادواردو دی لورنتیس
  • خواهر : مارینا دی لورنتیس
  • والدین : لوئیجی دی لورنتیس ، ماریا رندینا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو