کاسمیرو الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

2

1402/10/1

17:33


هافبک برزیلی منچستریونایتد می تواند در عربستان به فوتبالش ادامه بدهد.

کاسمیرو الان کجاست؟ + بیوگرافی

هافبک یونایتد در اندیشه حضور در عربستان

به گزارش نم نمک و به نقل از ساکرنت ،  کاسیمیرو با پیشنهاد یکی از باشگاه های عربستانی روبه رو شده است. این هافبک برزیلی در حال حاضر در حال بررسی احتمال انتقالش به لیگ عربستان است. او تابستان 2022 از رئال مادرید به منچستریونایتد پیوست و قراردادش با یونایتدها تا تابستان 2026 اعتبار دارد.

کاسمیرو الان کجاست؟ + بیوگرافی

کاسمیرو الان کجاست؟ + بیوگرافی

اریک تن هاگ ، سرمربی هلندی منچستریونایتد ، روزهای سختی را سپری می کند و مشکلات او در اولدترافورد در حال افزایش است و فشار هواداران نیز روز به روز بیشتر می شود. شیاطین سرخ یکی از بدترین شروع های تاریخ را تجربه می کنند و از لیگ قهرمانان نیز حذف شده اند و به نظر می رسد این تیم قصد فروش چند بازیکن و جذب چند ستاره را در نقل و انتقالات زمستانی دارند.

کاسیمیرو در رئال مادرید 336 بار به میدان رفت و 31 گل به ثمر رساند و 18 عنوان قهرمانی را به دست آورد. او بازیکنی کلیدی در رئال مادرید بود و با تونی کروس و لوکا مودریچ یک ترکیب عالی در خط میانی رئال داشت.

یونایتدها عصر شنبه در نخستین دیدار هفته هجدهم لیگ برتر مهمان وستهم خواهند بود که هدایتش را دیوید مویس اسکاتلندی بر عهده دارد. مویس پس از بازنشستگی سر آلکس فرگوسن مدت کوتاهی را به عنوان سرمربی یونایتدها گذراند ولی در تئاتر رویاها ناموفق نبود و از کار برکنار شد.


بیوگرافی کاسمیرو

کارلوس هنریکه کازمیرو که عمدتاً با نام کاسمیرو شناخته می شود متولد 23 فوریه 1992 ، بازیکن فوتبال اهل برزیل است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو