لیست گرانترین کالسکه بچه در ایران که شما را مجذوب خود می‌کنند

لیست گرانترین کالسکه بچه در ایران که شما را مجذوب خود می‌کنند


منبع: ساعد نیوز

2

1402/10/2

10:21


خرید کالسکه بچه برای بعضی از سبک زندگی‌ها واقعا لازم است و چه بهتر که اگر بودجه کافی داریم یک کالسکه با کیفیت را خریداری کنیم. با ما همراه باشید تا لیست گرانترین کالسکه بچه در ایران و دلیل این گرانی را با هم مرور کنیم.

فکر می‌کنید گرانترین ست کالسکه در بازار ایران چه قیمتی است؟ اصلا چرا بسیاری از پدر و مادرها حاضر هستند برای خرید کالسکه بچه هزینه زیادی کنند. خرید کالسکه بچه برای بعضی از سبک زندگی‌ها واقعا لازم است و چه بهتر که اگر بودجه کافی داریم یک کالسکه با کیفیت را خریداری کنیم. با ما همراه باشید تا لیست گرانترین کالسکه بچه در ایران و دلیل این گرانی را با هم مرور کنیم. حتی اگر قصد خرید کالسکه گران ندارید این مقاله را بخوانید تا هنگام خرید کالسکه ارزان‌تر حرفه‌ای تر عمل کنید.

دلیل گرانی کالسکه کودک چیست؟

قیمت یک کالسکه تک به عنوان گرانترین کالسکه بچه در ایران به نرخ پاییز سال 1402 حدود 90 میلیون تومان است. البته که قیمت ست این کالسکه‌ یعنی همراه با کریر یا ساک لوازم کودک بیشتر است. از قدیم شنیده‌اید که هیچ گرانی یا ارزانی بدون دلیل نیست. یک کالسکه گران قیمت با توجه به اولویت شما می‌تواند ارزش خرید داشته باشد. برخی از دلایلی که چرا کالسکه‌های گران قیمت ممکن است سرمایه گذاری خوبی باشند عبارتند از:

  • ساخت از مواد اولیه با کیفیت: کالسکه‌های گران قیمت ازمواد درجه یک مانندآلومینیوم یا فولاد سبک وزن تولید می‌شوند که باعث دوام محصول می‌شود.

  • هل دادن راحت‌تر: کالسکه‌های گران‌قیمت اغلب سیستم تعلیق بهتر یا چرخ با طراحی فوق‌العاده دارند که می‌تواند سواری راحت‌تر و نرم‌تری راهم برای شما و هم برای فرزندتان فراهم کند.

  • طراحی با جزییات کاربردی: یک کالسکه گران قیمت معمولا ویژگی‌های کاربردی مثل ظرفیت ذخیره‌سازی بهینه، تاشدن بایک دست و سازگاری با لوازم جانبی مختلف را دارد.

  • راحتی بیشتر با سفارشی سازی: گرانترین کالسکه بچه در ایران با داشتن ویژگی‌هایی مانند تشک نشیمن قابل تنفس، دسته‌های قابل تنظیم و جای پای کودک و به طور کلی طراحی ارگونومیک می‌تواند راحتی بیشتری را برای شما و فرزندتان فراهم کنند.

  • ایمنی تضمین شده: برندهای معتبر که جزو کالسکه‌های گران هستند، تست‌های مختلف استانداردهای بین‌المللی را انجام داده‌اند و برچسب استاندارد را به همراه دارند.

  • کالسکه ورزشی: برخی از مدل‌های کالسکه‌مطابق با نیاز مشتری مانند دویدن طراحی شده‌اند. این عامل می‌تواند قیمت را نیز افزایش دهد.

  • جنس نشیمن و دسته‌ها: استفاده از چرم طبیعی در جزییات کالسکه هم بر دوام هم زیبایی و در آخر قیمت آن تاثیرگذار است.

لیست گرانترین کالسکه بچه در ایران

در این بخش لیستی از گرانترین کالسکه بچه در ایران را با ذکر ویژگی‌های این محصولات معرفی می‌کنیم:

کالسکه Xari از برند میما

کالسکه Xari از برند میما

گرانترین کالسکه در این لیست کالسکه مبله زاری از برند معتبر و اصیل میما است. سه عنصر اساسی در محصولات این برند طراحی هوشمندانه و مهندسی شده، نوآوری و کیفیت است. طراحی زیبا و چشم‌نواز میما زاری در کنار استفاده از مواد درجه یک و با کیفیت این محصول را با ویژگی‌های زیر به شماره یک این لیست تبدیل می‌کند.

  • نشیمن کالسکه از چرم درجه یک تهیه شده است که فوق‌العاده راحت است و تمیز کردن آن هم بسیار آسان است.

  • طراحی فوق‌العاده برای راحت باز و بسته کردن کالسکه و سیستم تعلیق درجه یک آن خیال والدین را برای جابه‌جایی راحت می‌کند.

  • گیره مغناطیسی برای استفاده آسان و امنیت بیشتر کودک هنگام بستن کمربند طراحی شده است.

  • نشیمن کالسکه را در سه جهت مختلف می‌توان تنظیم کرد تا کودک هم از نمای جانبی هم رو یا پشت به والدین بتواند محیط را ببیند. از طرفی این سیت در سه زاویه مختلف با رشد کودک تنظیم می‌شود.

  • کالسکه داراییک سایبان سه لایه به سبک فن با تهویه هوای مناسب است که محافظت جزئییا کامل را در برابر نور خورشید به کودک شما ارائه می‌دهد.

  • گزینه‌های شخصی سازی سفارش مثل انتخاب رنگ صندلی و رنگ قاب و شاسی برای محصول وجود دارد تا یک نتیجه منحصر به فرد داشته باشید.

  • طراحی اختصاصی پوشش زمستانی و کاور گرمکن پا برای کودک آسایش دوچندان را به همراه دارد.

  • دوام عالی کالسکه ، قدرت مانور بی‌نظیر و طراحی ارگونومیک و در عین حال شیک و زیبا و مدرن، میما زاری را به انتخابی محبوب به عنوان گرانترین کالسکه بچه در ایران تبدیل کرده است.

اگر می‌خواهید درباره ویژگی‌های محصولات میما بیشتر بدانید، نمایندگی رسمی میما در ایران با تضمین اصالت کالا، کودکو فروشگاه سیسمونی و لوازم کودک است.

کالسکه Zigi از برند میما

کالسکه Zigi از برند میما

دومین محصول در لیست گرانترین کالسکه‌های موجود در ایران مدل زیگی از برند میما است. مدل قبلی که معرفی کردیم یک مدل مبله بود. زیگی مدل جمع و جور و سبک‌تر از زاری است که با همان کیفیت و طراحی چشم‌نواز و ارگونومیک تولید می‌‌شود. میما برای والدینی که انتظار کیفیت و طراحی جذاب دارند اما به دنبال کالسکه سبک‌تر هستند مدل زیگی را طراحی کرده‌است که ویژگی‌های منحصر به فردی مثل تا شدن با یک دست دارد.

میما زیگی به عنوان یک کالسکه حرفه‌ای با طراحی ارگونومیک در خطوط هواپیمایی به عنوان چمدان کابینی نیز پذیرفته می‌شود. میما زیگی در بین کالسکه‌های مسافرتی و سبک وزن به عنوان گرانترین کالسکه بچه در ایرانشناخته می‌شود.

کالسکه Veloce از برند پگ‌پرگو

کالسکه Veloce از برند پگ‌پرگو، جزو گرانترین کالسکه بچه در ایران

پگ‌پرگو به عنوان برند معتبر و اصیل کالسکه‌های با کیفیت زیادی دارد. مدل ولوچه این برند می‌تواند شماره سوم لیست کالسکه‌های گران قیمت کودک در ایران باشد.

  • این کالسکه در عین کیفیت ممتاز، سبک وزن و راحت است.

  • طراحی خاص و استفاده از تار و پود پارچه که از بازیافت فلزات برنزی به دست آمده است، ظاهر چشم‌نوازی به آن داده است.

  • چر‌خ‌های قوی و با کیفیت این مدل پگ‌پرگو سواری نرم و راحت در کالسکه را تضمین می‌کند.

  • طراحی جمع و جور و ارگونومیک همراه با کیفیت بالا این مدل را رده کالسکه‌های گران‌قیمت قرار داده است.

  • پگ‌پرگو مدل‌های دیگری مثل پگ پرگو بوک نیز دارد که این مدل‌ها با اختلاف قیمت کم جزو گران‌ترن کالسکه بچه در ایران به شمار می‌روند.

کالسکه فینیتی از برند جویی

کالسکه فینیتی از برند جویی

برند جویی برند با اصالت انگلیسی است. مدل فینیتی از این برند در رده چهارم لیست گرانترین کالسکه بچه در ایران قرار می‌گیرد. این کالسکه را در بازار به عنوان ست سفری نیز می‌توانید تهیه کنید و ویژگی‌ها ی خاص زیر را دارد:

  • سیستم تعلیق عالی برای سواری نرم بر روی سطوح ناهموار

  • چرخ‌های پهن که به گفته جویی ضد پنچری است.

  • قابلیت باز و جمع شدن آسان با یک دست که بسیار کارآمد است.

  • فینیتی مدل نسبتا سبک برند جویی است و اگر دنبال کالسکه سبک‌تر هستید مدل ورساترکس را با کمی اختلاف قیمت از این مدل می‌توانید ببینید.

کالسکه Quinny از برند مکسی کوزی

یکی از محصولات درخشان برند با اصالت مکسی کوزی کالسکه کویینی است که در رده پنجم لیست ما قرار می‌گیرد و ویژگی‌های زیر را دارد:

  • این کالسکه دارای چرخ‌های محکمی است که در تمام زمین‌ها عالی هستند و برای زندگی شهری و سطوح ناهموار هم عالی عمل می‌کند.

  • چرخ‌های کالسکه ضدپنچری هستند.

  • کالسکه را می‌توان به راحتی جمع کرد و تا کردن راحت کالسکه مزیتی فوق‌العاده است.

  • این مدل مکسی کوزی طراحی بی‌نظیری دارد و بسیار باریک است بنابراین به راحتی در تمام معابر شهری قابل استفاده است.

سخن پایانی

گرانترین کالسکه‌های کودک برای والدینی طراحی شده‌اندکه به دنبال بالاترین سطح راحتی،سبکی و کاربرد برای فرزندان خود هستند و اغلب طراحی هوشمندانه دارند. این مقاله با لیستی از گرانترین کالسکه بچه در ایران آشنا شدید. در قدم بعدی خرید کالسکه بچه از فروشگاهی با تضمین اصالت کالا یک دغدغه جدی است.

فروشگاه آنلاین کودکو نمایندگی رسمی محصولات میما، پگ‌پرگو، جویی، مکسی کوزی و بسیاری از برندهای معتبر در زمینه لوازم نوزاد و سیسمونی است. با مراجعه به سایت این فروشگاه می‌توانید درباره کالسکه‌های کودک اطلاعات صحیح را به دست آورید و حتی با کارشناسان فروش فروشگاه تماس بگیرید و از مشاوره تخصصی برخوردار شوید. خرید یک کالسکه کودک کاربردی لذت بچه‌داری را دوچندان می‌کند!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو