زمان شروع فیلمبرداری فیلم سوپرمن: میراث مشخص شد

منبع: زومجی

3

1402/10/2

20:35


زمان شروع فیلمبرداری فیلم سوپرمن: میراث مشخص شد

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان شروع تولید فیلم سوپرمن: میراث مشخص شده است. جیمز گان، کارگردان فیلم سوپرمن جدید در واکنش به یک اکانت در شبکه اجتماعی تردز ضمن تکذیب شایعه خلاصه داستان فیلم و اطلاعاتی که از نقش کلارک کنت منتشر شده بود، تایید کرد که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Superman: Legacy از ماه مارس ۲۰۲۴ (اسفند ۱۴۰۲ یا فروردین ۱۴۰۳) آغاز خواهد شد. او همچنین از تمامی اعضای تیم سازنده بابت تلاشی که در روزهای اعتصابات کردند تا پروژه ادامه پیدا کند، تشکر و قدردانی کرد.

دیوید کورنسوت در نقش کلارک کنت ملقب به سوپرمن، ریچل بروزناهان در نقش لوئیس لین، نیکلاس هولت در نقش لکس لوتر، ناتان فیلیون در نقش گای گاردنر/گرین لنترن، ایزابلا مرسد در نقش هاوک‌گرل، آنتونی کاریگان در نقش رکس میسون ملقب به متامورفو، ادی گاتگی در نقش Mister Terrific، اسکایلر گیزوندو در نقش جیمی اولسن، سارا سامپایو در نقش ایو تشماخر و ماریا گابریلا دا فاریا در نقش آنجلا اسپایکا (The Engineer)، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Superman: Legacy حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Superman: Legacy قرار است در تاریخ ۱۱ ژوئیه ۲۰۲۵ (۲۰ تیر ۱۴۰۴) اکران شود. جیمز گان، کارگردان سه‌گانه فیلم نگهبانان کهکشان و فیلم The Suicide Squad به‌همراه رئیس دی سی استودیو، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم جدید سوپرمن را بر عهده دارد.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو