آهنگساز فیلم سوپرمن: میراث مشخص شد

منبع: زومجی

2

1402/11/16

18:08


آهنگساز فیلم سوپرمن: میراث مشخص شد

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آهنگساز فیلم سوپرمن: میراث مشخص شده است. درحالی‌که زمان زیادی تا شروع مراحل فیلم‌برداری فیلم جدید سوپرمن به‌عنوان اولین فیلم دنیای دی سی یونیورس باقی‌نمانده است، حالا جیمز گان، کارگردان فیلم Superman جدید در اینستاگرام شخصی خود تایید کرد که جان مورفی که پیش از این با گان در فیلم The Suicide Squad، سریال Peacemaker، فیلم The Guardians of the Galaxy Holiday Special و فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 همکاری کرده بود، وظیفه ساخت موسیقی متن فیلم Superman: Legacy را بر عهده گرفته است.

گان در این رابطه گفت: «جان یکی از اولین افرادی است که ماه‌ها پیش وقتی کار نوشتن فیلمنامه را تمام کردم، به او زنگ زدم؛ چون به‌خوبی می‌دانستم که موسیقی چقدر برای این فیلم بسیار مهم است و اهمیت دارد. جان از امروز به شکل خستگی‌ناپذیری کار می‌کند تا ساعت‌ها موسیقی خلق کند و در صحنه‌هایی که فیلم‌برداری و تدوین می‌کنیم، استفاده کنیم. درنهایت یک سمفونی باشکوه برای همه شما ضبط می‌شود. جان به DCU خوش آمدی.»

جیمز گان و مارگو رابی درحال ضبط فیلم جوخه انتحار

دیوید کورنسوت در نقش کلارک کنت ملقب به سوپرمن، ریچل بروزناهان در نقش لوئیس لین، نیکلاس هولت در نقش لکس لوتر، میلی آلکاک در نقش سوپرگرل، ناتان فیلیون در نقش گای گاردنر/گرین لنترن، ایزابلا مرسد در نقش هاوک‌گرل، آنتونی کاریگان در نقش رکس میسون ملقب به متامورفو، ادی گاتگی در نقش Mister Terrific، اسکایلر گیزوندو در نقش جیمی اولسن، سارا سامپایو در نقش ایو تشماخر و ماریا گابریلا دا فاریا در نقش آنجلا اسپایکا (The Engineer)، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Superman: Legacy حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Superman: Legacy قرار است در تاریخ ۱۱ ژوئیه ۲۰۲۵ (۲۰ تیر ۱۴۰۴) اکران شود. جیمز گان، کارگردان سه‌گانه فیلم نگهبانان کهکشان و فیلم The Suicide Squad به‌همراه رئیس دی سی استودیو، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم جدید سوپرمن را بر عهده دارد. مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Superman: Legacy از ماه مارس ۲۰۲۴ (اسفند ۱۴۰۲ یا فروردین ۱۴۰۳) آغاز خواهد شد.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو