اولین تصویر Superman: Legacy بازیگران فیلم را نشان می‌دهد

منبع: زومجی

1

1402/12/4

17:47


اولین تصویر Superman: Legacy بازیگران فیلم را نشان می‌دهد

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویری از پشت صحنه ساخت فیلم سوپرمن: میراث منتشر شده است. درحالی‌که زمان زیادی تا شروع مراحل فیلم‌برداری فیلم جدید سوپرمن به‌عنوان اولین فیلم دنیای دی سی یونیورس باقی‌نمانده است، حالا جیمز گان، کارگردان فیلم Superman جدید در اینستاگرام شخصی خود تصویری از پشت صحنه فیلم Superman: Legacy منتشر کرد که پس از جلسه خواندن فیلمنامه گرفته شده است و در آن شاهد بازیگران فیلم به‌همراه گان و پیتر سفران، تهیه‌کننده فیلم هستیم و در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

جلسه خواندن فیلمنامه فیلم Superman: Legacy

دیوید کورنسوت در نقش کلارک کنت ملقب به سوپرمن، ریچل بروزناهان در نقش لوئیس لین، نیکلاس هولت در نقش لکس لوتر، میلی آلکاک در نقش سوپرگرل، ناتان فیلیون در نقش گای گاردنر/گرین لنترن، ایزابلا مرسد در نقش هاوک‌گرل، آنتونی کاریگان در نقش رکس میسون ملقب به متامورفو، ادی گاتگی در نقش Mister Terrific، اسکایلر گیزوندو در نقش جیمی اولسن، سارا سامپایو در نقش ایو تشماخر و ماریا گابریلا دا فاریا در نقش آنجلا اسپایکا (The Engineer)، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Superman: Legacy حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

همچنین گان تایید کرد که ترنس رزمور قرار است نقش اوتیس را در فیلم سوپرمن: میراث بازی کند که در تصویر جلوی کورنسوت و هولت ایستاده است. جیمز گان، کارگردان سه‌گانه فیلم نگهبانان کهکشان و فیلم The Suicide Squad به‌همراه رئیس دی سی استودیو، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم جدید سوپرمن را بر عهده دارد. همچنین گان تایید کرد که مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم از روز دوشنبه هفته آینده آغاز خواهد شد.

فیلم Superman: Legacy قرار است در تاریخ ۱۱ ژوئیه ۲۰۲۵ (۲۰ تیر ۱۴۰۴) اکران شود.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو