9 مارک رژ لب مخملی که باید بشناسید!

9 مارک رژ لب مخملی که باید بشناسید!


منبع: نم نمک

2

1402/10/3

16:15


داشتن لب­هایی زیبا ، جذاب و سالم یکی از خواسته­های اصلی بانوان است ، به همین منظور استفاده از مارک رژ لب مخملی مناسب می­تواند باعث افزایش جذابیت ظاهری بانوان شود. ما در این مطلب به معرفی محبوب­ترین برندهای رژ لب خارجی که می­توانید از آنها برای افزایش زیبایی و سلامت لب­هایتان بهره ببرید ، می­پردازیم.

9 مارک رژ لب مخملی که باید بشناسید!

9 مارک رژ لب مخملی که باید بشناسید!

داشتن لب­هایی زیبا ، جذاب و سالم یکی از خواسته­های اصلی بانوان است ، به همین منظور استفاده از مارک رژ لب مخملی مناسب می­تواند باعث افزایش جذابیت ظاهری بانوان شود. ما در این مطلب به معرفی محبوب­ترین برندهای رژ لب خارجی که می­توانید از آنها برای افزایش زیبایی و سلامت لب­هایتان بهره ببرید ، می­پردازیم.

9 مارک رژ لب مخملی که باید بشناسید!

9 مارک رژ لب مخملی که باید بشناسید!

9 مارک رژ لب مخملی که باید بشناسید!

مارک رژ لب­های محبوب نزد بانوان

در این بخش به معرفی انواع مختلف برندهای مطرح جهانی در حوزه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی مخصوصا رژ لب می­پردازیم.

برند Bourjois

این برند در دهه 1800 توسط الکساندر ناپلئون بورژوا تأسیس شد ، رژلب­های Bourjois So Rouge به دلیل مرطوب کنندگی قوی ، تنوع رنگ بالا و درخشندگی بسیار نظر بانوان زیادی را به خود جلب کرده­اند. منبع الهام این برند "je ne sais quoi" بوده و خلاقیت محصولات آن بسیار زیاد است.

کیفیت محصولات آرایشی این برند همچون رژ لب­های آن بسیار زیاد است و می­توان آن را در 78 کشور به راحتی یافته و خریداری کرد. همچنین در ساخت این محصول از تکنولوژی روز و بهترین فرمولاسیون­های جهانی استفاده شده است.

رژ لب بیترلینگ

9 مارک رژ لب مخملی که باید بشناسید!

برند محبوب رژ لب بیترلینگ علاوه بر رژ لب اقدام به عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی همچون رنگ مو ، پودر دکلره ، لاک ، شامپو ، ماسک مو ، سرم مو و اکسیدان می­کند. بیترلینگ برندی مشترک از برندهای مطرح آلمانی نظیر SCHWAN، ANCOROTTI ، B.KOLOR و FIABILA است. محصولات این کمپانی در سال 1370 توسط مجموعه پارس ساعی با هدف ارائه کالاهای باکیفیت اروپایی وارد بازارهای داخلی شد.

امروزه محصولات این برند همچون خط لب ، رژ لب ، ریمل و … در فروشگاه های آنلاین و حضوری و داروخانه ها به فروش می­رسند. هدف این برند ارتقای کیفیت محصولات آرایشی مورد استفاده در داخل کشور است.

رژ لب بیترلینگ ضدآب ، با ماندگاری بالا در تناژهای رنگی مختلف به خریداران عرضه می­شوند. همچنین فرمولاسیون این کالا به گونه­ای است که باعث افزایش لطافت ، درخشندگی و نرم کنندگی رژ لب­های تولیدی این کمپانی می­شود.

استفاده راحت از این رژ لب­ها باعث شده مصرف کنندگان خواهان تهیه آنها باشند ، در ضمن رژهای این کمپانی حاوی ویتامین E هستند که باعث آبرسانی لب­ها شده و از خشکی آنها می­کاهند. این رژ لب­ها در تناژهای رنگی قرمز ، نارنجی ، نود ، صورتی و قهوه­ای به بازارهای فروش عرضه می­شوند.

شانل محبوب

برند شنل ، چنل یا شانل یکی از محبوب­ترین برندهای فرانسوی است که توسط کوکو شانل کوتوریر تاسیس شده است. این برند علاوه بر محصولات آرایشی ، لباس­ها و اقلام لوکس بسیاری را به بازاررهای فروش عرضه کرده است.

رژ لب شنل تحت عنوان یکی از بهترین رژهای موجود در مارکت شناخته می­شود. ترکیب نوآوری ، مدرنیته و لوکس بودن را می­توان در محصولات این برند مشاهده کرد. رژ لب­های شانل در طیف­های گسترده متنوعی و رنگ­هایی با تناژهای گرم و سرد به بازارهای فروش عرضه شده است.

مارک رژ لب مخملی CHANEL باعث برجستگی ، نرمی ، ایجاد رنگی یکدست و لطافت لب­ها می­شود. رنگ­های رژ لب مجموعه شنل شامل قرمز ، صورتی ، مرجانی و بژ است.

کریستین دیور

9 مارک رژ لب مخملی که باید بشناسید!

برند دیور در حوزه لوازم آرایشی محصولات مناسب برای مراقب از مو ، پوست ، ناخن ، عطر و رژ لب دارد ، که ما در این بخش به بررسی رژ لب­های مختلف این مجموعه می­پردازیم. رژ لب­های دیور بافت بسیار طبیعی به لب­ها می­دهند و دارای رنگ های جذاب و نود هستند. علاوه بر این باعث افزایش حجم بافت لب­ها شده و رطوبت و شادابی آنها را افزایش می­دهند.

جیوانشی (Givenchy)

جیوانشی ، یکی از برندهای دیگر فرانسوی است که علاوه بر فعالیت در حوزه پوشاک به تولید محصولات آرایشی و عطرها هم می­پردازد. این برند در سال 1952 با هدف افزایش جذابیت زنانه تاسیس شد. کیفیت رژ لب­های این مجموعه بسیار زیاد است و تناژهای مختلفی همچون نارنجی ، نود و قرمز را می­توان درون آنها یافت. ماندگاری محصولات آرایشی تولیدی این برند بسیار بالا است و برای آبرسانی ، افزایش زیبایی و درخشش لب­ها بسیار کارآمد هستند.

این برند از میوه­های طبیعی با هدف افزایش آبرسانی محصولات خود بهره می­برد و به همین خاطر یکی از برندهای محبوب و ماندگار رژ لب است. بد نیست بدانید رژهای این برند محبوب همگی ضد آب هستند.

لانکوم (Lancôme)

9 مارک رژ لب مخملی که باید بشناسید!

احتمالا شما هم طرفدار عطرهای محبوب شرکت فرانسوی لانکوم هستید ، کمپانی Lancôme زیر شاخه برند محبوب و ممتاز L'Oréal برای مراقبت از پوست ، عطر و محصولات آرایشی لوکس و گران است. کیفیت محصولات لانکوم به شدت زیاد است و این برند محصولات خود را به بهترین شکل ممکن روانه بازارهای فروش می­کند.

رژ لب­های لانکوم در تناژهای رنگی متنوع وارد بازارهای فروش می­شوند. بد نیست بدانید لاین رژ لب لانکوم علاوه بر رژ لب ، براق کننده و بالم لب هم دارد. مارک رژ لب مخملی لانکوم دارای فرمولاسیون طولانی مدت و مرطوب کنندگی بالا در کنار زیبایی فراوان است که موارد ذکر شده این برند را برای هر خانمی به شدت جذاب می­کند. در ضمن محصولات آرایشی و مراقبتی این برند تست حیوانی ندارند. 

گرلن (Guerlain)

شاید بتوان گرلن را از بهترین برندها در حوزه تولید محصولات آرایشی ، عطر و محصولات مراقبتی پوست دانست. اگر علاقه مند به استفاده از محصولات آرایشی معطر یا عطرهایی با بوی کلاسیک هستید ، قطعا این برند یکی از محبوب­ترین­ها است.

این کمپانی فرانسوی است و رژ لب­هایی باکیفیت بالا و ماندگاری زیاد تولید و روانه بازارهای فروش می­کند. اگر دنبال مارک رژ لب مخملی هستید باید گفت گرلن در حوزه تولید رژ لب یکی از بهترین­های جهان است. رژ لب های این برند رطوبت بالایی داشته ، بر حجم لب­ها می­افزایند ، ظاهری عالی و شیک به لب­ها می­دهند و ماندگاری زیادی دارند.

رنگ­های رژ لب قرمز این مجموعه تند ، شیک و ملایم هست ، به همین علت شما می­توانید تناژهای رنگی قرمز ، صورتی ، نارنجی ، بژ و نود را در مجموعه کارهای این برند بیابید.

برند میبلین (Maybelline)

میبلین یکی از برندهای محبوب تولیدکننده رژ لب در سطح جهانی است. این برند اقدام به تولید رژهایی در رنگ­های مختلف جیغ ، نود و مات می­کند. Maybelline به عنوان یکی از مارک­های مطرح و قابل اعتماد جهانی تولیدکننده رژهایی همچون رژ لب مدادی و مایع شناخته می­شود. ماندگاری رژهای میبلین بسیار زیاد است و آنها از خشکی لب­ها می­کاهند. در ضمن قیمت رژهای این برند با توجه به کیفیت ، زیبایی و نوآوری آن بسیار مناسب مصرف کنندگان ایرانی است.

مک (MAC)

MAC اقدام به عرضه رژهایی در رنگ­های متنوع برای هر نوع رنگ پوستی می­کند. همچنین علاوه بر تولید و عرضه رژهایی در رنگ­های متنوع ، اقدام به عرضه سایه­های لب قرمز رنگ می­کند. محصولات مک سازگاری بالایی با محیط زیست داشته و تست حیوانی ندارند ، به همین علت طرفداران محیط زیست حامی این برند هستند.

در ضمن این برند به کیفیت بالا و ماندگاری زیاد محصولات خود توجه زیادی دارد و به همین خاطر یکی از گران­ترین برندهای آرایشی دنیا است. البته به دلیل ماندگاری زیاد این محصولات قیمت رژهای این برند بسیار به صرفه هست.

جمع بندی

ما در این مطلب به مجموعه­ای از مارک های رژ لب مخملی موجود در بازار که تحت عنوان بهترین رژهای بازار شناخته می­شوند ، پرداختیم. شما با در نظر گرفتن موارد ذکر شده می­توانید بهترین برند را برای استفاده خود برگزینید. اما قبل از انتخاب رژ لب به رنگ و کارایی آن همچون ماندگاری بالا یا ضدآفتاب بودن محصول توجه کنید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو