بهناز طاهرخانی الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

2

1402/10/3

17:39


در این مطلب جدید در سال 1402 و سال 2024 ، بهناز طاهرخانی و فوت بهناز طاهرخانی و بیماری بهناز طاهرخانی و بیوگرافی بهناز طاهرخانی و اخبار بهناز طاهرخانی و حواشی بهناز طاهرخانی و بهناز طاهرخانی کیست و بهناز طاهرخانی کجاست و چه خبر از بهناز طاهرخانی و بهناز طاهرخانی اهل کجاست و بهناز طاهرخانی در بیمارستان و علت مرگ بهناز طاهرخانی و درگذشت بهناز طاهرخانی در نم نمک.

بهناز طاهرخانی الان کجاست؟ + بیوگرافی

بهناز طاهرخانی الان کجاست؟

بهناز طاهرخانی مدافع تیم ملی بانوان کشورمان که بامداد امروز در اثر واژگونی خودرو تیبا در ورودی شهر بم از توابع استان کرمان راهی بیمارستان شده بود، با تلاش کادر درمان به هوش آمد.

بهناز طاهرخانی الان کجاست؟ + بیوگرافی

بهناز طاهرخانی الان کجاست؟ + بیوگرافی

سه تن از ملی پوشان بانوی فوتبال کشورمان که در نخستین ساعات بامداد امروز در ورودی دوراهی باغچمک شهر بم دچار حادثه واژگونی خودرو خود شدند که متاسفانه در این حادثه ملیکا محمدی هافبک تیم ملی کشورمان جان خود را از دست داد.

2 بازیکن دیگر تیم ملی کشورمان، بهناز طاهرخانی و زهرا خواجوی نیز در این سانحه دچار مجروحیت شدید شدند که توسط عوامل اورژانس حاضر در محل به بیمارستان پاستور شهر بم منتقل شدند.

براساس آخرین پیگیری های خبرنگار ایرنا، بهناز طاهرخانی که دچار ضربه مغزی در این حادثه بود، خوشبختانه امروز با تلاش پزشکان به هوش آمد.

به گفته کارشناسان پلیس راه، بی توجهی به جلو ،خستگی و خواب آلودگی راننده و همچنین تخطی از سرعت ایمن علت واژگونی خودرو گزارش شده است.


بیوگرافی بهناز طاهرخانی

بهناز طاهرخانی متولد 1 خرداد 1374 در شهرستان تاکستان از توابع استان قزوین فوتبالیست ایرانی است.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو