گزارش و نتیجه بازی پرسپولیس و شمس آذر + حواشی

منبع: نم نمک

2

1402/10/3

20:38


در این مطلب جدید در سال 1402 و سال 2024 ، بازی پرسپولیس شمس آذر قزوین و نتیجه بازی پرسپولیس و شمس آذر قزوین و گزارش دیدار پرسپولیس و شمس آذر قزوین و حواشی بازی پرسپولیس و شمس آذر قزوین در لیگ برتر و بازی پرسپولیس و شمس آذر قزوین در جام حذفی و بازی پرسپولیس و شمس آذر قزوین در جام باشگاههای آسیا و اسامی بازیکنان بازی شمس آذر قزوین و پرسپولیس  و اخطاری ها و اخراجی ها و مربیان بازی پرسپولیس و شمس آذر قزوین را در نم نمک ببینید.

گزارش و نتیجه بازی پرسپولیس و شمس آذر + حواشی

گزارش و نتیجه بازی پرسپولیس و شمس آذر قزوین

پرسپولیس 2 - 1 شمس آذر

گزارش و نتیجه بازی پرسپولیس و شمس آذر + حواشی

گزارش و نتیجه بازی پرسپولیس و شمس آذر + حواشی

به گزارش نم نمک ، در جریان هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران ، از ساعت 17:30 تیم های پرسپولیس و شمس آذر با میزبانی ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود سرخ پوشان تمام شد. شاگردان یحیی گل محمدی در حالی که از دقیقه 62 بازی با اخراج علی نعمتی 10 نفره شده بودند ، موفق به کسب این برد خانگی شدند تا 25 امتیازی شده و به رتبه سوم جدول رده بندی مسابقات صعود کنند.

گل ها : گئورگی گولسیانی برای پرسپولیس (دقیقه 2+45 و 81) و حسین گودرزی برای شمس آذر (دقیقه 47)

کارت زرد :  محمدرضا رضائی از شمس آذر (دقیقه 39) ، علی نعمتی از پرسپولیس (دقایق 47 و 62) و امید عالیشاه از پرسپولیس (دقیقه 87)

کارت قرمز : علی نعمتی از پرسپولیس با کارت زرد دوم (دقیقه 62)

ترکیب پرسپولیس :  علیرضا بیرانوند ، امید عالیشاه (شهاب زاهدی در دقیقه 89) ، فرشاد فرجی ، علی نعمتی ، سروش رفیعی ، مهدی ترابی (مسعود ریگی در دقیقه 84) ، میلاد سرلک (محمدمهدی احمدی در دقیقه 84) دانیال اسماعیلی فر ، نبیل باهویی (وحدت حنانوف در دقیقه 84) ، سعید صادقی (سینا اسدبیگی در دقیقه 84) ، گئورگی گولسیانی.

ترکیب شمس آذر :  علیرضا جعفرپور ، مهدی محمدی ، محمدرضا رضائی (محمد پاپی در دقیقه 84) ، هومن رییع زاده ، حسین گودرزی (ارشیا سرآبادانی در دقیقه 3+90) ، علی آزادمنش ، پوریا سرآبادانی ، صادق آلبوصبیح ، امیرمحمد نسائی ، علی اصغر اعرابی و عیسی مرادی.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو