راننده لکسوس 20 میلیاردی خودرو را گذاشت و فرار کرد

منبع: ساعد نیوز

2

1402/10/4

11:50


ساعد نیوز: جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از توقیف یک دستگاه خودروی شاسی بلند لکسوس قاچاق به ارزش 200 میلیارد ریال توسط ماموران این فرماندهی در شهرضا خبر داد.

راننده لکسوس 20 میلیاردی خودرو را گذاشت و فرار کرد

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از فارس، سردار محمدرضا هاشمی‌فر، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: ماموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سواری شاسی بلند لکسوس که بدون پلاک در حال تردد بود مشکوک و به آن دستور توقف دادند.

وی افزود: راننده خودروی مذکور به دستور ماموران توجهی نکرده و باتوجه به ترافیک لاین ایستگاه با چندین خودرو برخورد و از حوزه ایست و بازرسی خارج و با سرعت به راه خود ادامه داد.

هاشمی‌فر گفت: ماموران بلافاصله به تعقیب خودرو پرداختند و در نهایت متهم که چاره‌ای نداشت خودرو را در کنار درخت‌های بین دو جاده متوقف و با استفاده از تاریکی شب متواری شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در بررسی‌ها و استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد این خودرو که ارزش آن براساس ارزیابی کارشناسان بالغ بر 200 میلیارد ریال است فاقد هرگونه مدارک معتبر و قاچاق بوده که در این خصوص خودرو توقیف و پرونده آن برای رسیدگی قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو