بهترین بازی های شبیه The Last of Us

بهترین بازی های شبیه The Last of Us


منبع: پلازا

2

1402/10/4

12:24


بهترین بازی های شبیه The Last of Us

آخرین بازمانده از ما یا همان The Last of Us یک بازی ترسناک و کاملا محبوب در سرتاسر جهان بوده که در این مقاله از سایت پلازا به لیستی از بهترین بازی های شبیه The Last of Us برای کنسول و کامپیوتر و حتی اندروید خواهیم داشت.

بدنیست بدانید بازی The Last of Us یک محصول ترسناک و بقاء مانند از سوی استودیو نام آشنای ناتی داگ و Iron Galaxy بوده که با پایان روند توسعه از سوی شرکت قدرتمند سونی اینتراکتیو انترتینمنت منتشر شد. درصد بالایی از سود 22 میلیاردی سونی مربوط به این بازی بوده است. پیشتر در مطلبی جداگانه به بازی‌های شبیه به The Last of Us 2 پرداختیم. حالا در این مقاله قصد داریم به فهرستی کامل و جامع از بازی مشابه The Last of Us اشاره داشته باشیم که در آن قادر به آشنایی با بازی های خوب و ارزشمند بسیاری در این زمینه خواهید بود. پس با پلازا در ادامه همراه باشید.

فهرست مطالب

بازی های شبیه The Last of Us

بدنیست بدانید انتخاب بازی ها نه براساس سبک ترس بلکه براساس محوریت سرگرمی و جذابیت های ساختاری درنظر گرفته شده اند که این موضوع میتواند شما را با گزینه های خوب و داستانی عالی مواجه کند. اگر احساس میکنید شباهتی مابین بازی های معرفی شده با این بازی وجود ندارد در بخش نظرات باما همراه باشید و گزینه های پیشنهادی خود را برایمان ارسال کنید که با اینکار به تکمیل شدن مقاله کمک خواهید نمود.

1. Uncharted 4؛ از بازی های مشابه بازی The Last of Us

بازی های شبیه The Last of Us

  • پلتفرم ها: PS4، PS5، PC

آنچارتد 4 محصولی ارزشمند برای کنسول های پلی استیشن و کامپیوتر بوده که در قالب یک درون نگرانی جدید و سریالی منتشر شد. این محصول از سوی ناتی داگ توسعه یافته که درس های بسیاری به شرکت های سازنده بازی های ماجراجویی داده است. این بازی با الهام گیری از نسخه های پیشین روایت گر داستانی جدید بوده که این موضوع به بزرگتر شدن سناریوی بازی کمک شایانی نموده است.

داستان در واقع از اسکاتلند به شهر گمشده لیبرتالیا سوق یافته است و این موضوع سبب شده تا شاهد بخش های بسیاری در کنار اکشن های تصویری متعددی در Uncharted 4 باشیم. وجود مبارزات هوشمند به تقویت گیم پلی بازی کمک میکند که بدنیست بدانید وظیفه صدا پیشگی شخصیت اصلی بازی بردوش تروی بیکر، صداپیشه جول در لست اف اس، بوده است. بازی ماجراجویی Uncharted 4 یکی از پرفروش ترین محصولات ناتی داگ در سال‌های اخیر بوده است.

2. The Witcher 3

بازی های شبیه The Last of Us

  • پلتفرم ها: Xbox One، Xbox Series X/S، PS4، PS5، PC، Nintendo Switch

بازی ویچر 3 یکی از ماندگارترین بازی های منتشر شده از سوی سی دی پراجکت بوده که با تمام قدرت این شرکت، بازهم قادر به ساخت چنین بازی ارزشمندی نخواهد بود. ماجراجویی و حالت جذاب ویچر 3 شما را به کاراکتری قدرتمند تبدیل میکند و همین موضوع سبب خواهد شد تا شاهد ارتباط احساسی خوبی در طول بازی باشید. داستان بازی در مورد شخصی به نام گرالت بوده که در دنیای سراسر مشکل و آشوب حضور یافته و برای رهایی از مشکلات راهی جز مبارزه و ایفای نقش ندارد. این بازی از لحاظ ماجراجویی و شرایط دشوار گیم پلی به The Last of Us شبیه بوده است که همین امر سبب شده تا منتقدین بسیاری به بازی ویچر 3 امتیاز بالایی بدهند. در ادامه با بازی های بیشتری آشنا خواهید شد.

3. Tomb Raider

بازی های شبیه The Last of Us

  • پلتفرم ها: Xbox One، Xbox Series X/S، PS4، PS5، PC

به شخصه بازی توم ریدر را بیشتر شبیه به The Last of Us میدانم. این بازی در روز های اولیه انتشار توانست به یکی از نمادین ترین بازی هایی تبدیل شود که کاراکتر اصلی آن را یک زن تشکیل میداد. سبک اکشن و ماجراجویی بازی در مورد شخصی به نام لارا کرافت بوده که وی در نقش یک کاوشگر افسانه ای باید در مقبره های بسیاری حضور پیدا کند. این موضوع از بازی شبیه به شخصیت الی در بازی The Last of Us بوده که تشابهات بسیاری نسبت به دیگر داشته اند. سبک باستان شناسی لارا میتواند شما را در شرایط و لحظات دشواری قرار دهد که بدنیست بدانید این بازی امروزه میزبان گیم پلی دشواری بوده است که میتواند شما را برای زمان های طولانی سرگرم کند.

4. Brothers: A Tale of Two Sons

بازی های شبیه The Last of Us

  • پلتفرم ها: Xbox One، Xbox Series X/S، PS4، PS5، PC، Nintendo Switch

Brothers: A Tale of Two Sons در صحنه های بسیاری توانسته به یک بازی الگو تبدیل شود که شخصیت کوچک پسرانه آن گیمرها را به یاد الی در بازی لست اف اس می اندازد. داستان و سبک بازی مستقل Brothers: A Tale of Two Sons شما را با ماجراجویی عاطفی مواجه میکند که این موضوع سبب خواهد شد تا با گیم پلی دشواری مواجه باشید. داستان بازی در مورد دو برادر بوده که به دنبال درمانی برای پدر خود هستند. این موضوع سبب خواهد شد تا در طول بازی Brothers: A Tale of Two Sons با ماجراجویی های بسیاری مواجه باشید. پازل های پیچیده و گیم پلی طولانی در حول محور داستانی نگران کننده برای شما درنظر گرفته شده است که این موضوع میتواند شما را برای مدت زمان طولانی سرگرم کند.

5. Beyond: Two Souls

بازی های شبیه The Last of Us

  • پلتفرم ها: PS3، PS4، PS5، PC

Beyond: Two Souls یکی دیگر از بازی های خوب با داستانی سرایی و صداگذاری پرشو بوده که برای پلتفرم های مختلفی از کنسول های پلی استیشن منتشر شده است. موشن کپچرهای بسیار خوبی در این بازی برای روایت داستانی فراموش نشدن درنظر گرفته شده است که باید در یک محیط حماسی حضور پیدا کنید. بازی Beyond: Two Souls دارای تعداد زیادی اشخاص درجه یک بوده که از اصلی ترین آنها میتوان به ویلم دافو و الن پیج اشاره داشت. دنیای ماوراء الطبیعه بازی با داستان های روانی بسیاری میان اشخاص و موجودات در ارتباط بوده که این موضوع میتواند شما را در محیطی پیچیده و غنی قرار دهد. داستان دشوار و پی پیچ و خم بازی Beyond: Two Souls میتواند دلیل خوبی برای سرگرمی در دراز مدت باشد.

6. Bioshock Infinite

بازی های شبیه The Last of Us

  • پلتفرم ها: ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، PS4، PS5، رایانه شخصی، نینتندو سوییچ

Bioshock Infinite یکی دیگر از بازی های قدرتمند و مشابه به لست اف اس بوده که در سال 2013 توانست عنوان جاه طلبانه ای را کسب کند. داستان جوی و تخیلی بازی که با زیبایی شناسی و الهام گیری از استیم‌پانک انجام گرفته میتواند شما را در نقش مشابهی به جوئل قرار دهد. تلاش های بسیاری در طول Bioshock Infinite باید انجام دهید تا به نجات زن جوانی که در ابتدا دچار مشکل شده است برسید. قدرت های بسیاری در جهان های بازی وجود داشته که این این موضوع میتواند سختی های بسیاری را در درجه اول برایتان تداعی کند و در بخش بعدی جذابیت های بسیاری در مورد ساختارهای گیم پلی را به نمایش بگذارد. اگر از دوست داران بازی لست اف اس هستید این بازی گزینه خوبی برای سرگرمی بوده که شباهت بالایی به آن داشته است.

7. State of Decay 2

بازی های شبیه The Last of Us

  • پلتفرم ها: Xbox One، Xbox Series X/S، PC

دلایل بسیاری وجود داشته که بتوان بازی State of Decay 2 را شبیه به The Last of Us دانست. این بازی در هسته اول روایت گر داستان و سبکی مشابه به The Last of Us بوده که برای زنده ماندن در آن باید تلاش کنید زیرا زامبی ها رحمی به شما نخواهند کرد. علاوه براین مورد رویکرد آلوده مانند بازی میتواند شما را به این فکر وادار کند که برای تقویت شخصیت خود به سراغ جمع آوری سلاح های مختلف بروید. قسمت بودم این بازی به طور مرتب از سوی گیمرها پیشنهاد شده و این موضوع سبب شده تا شاهد رشد سریع آن باشید. گیم پلی POV و سبک سوم شخص بازی در خط اول میتواند شما را با یک بازی فراموش نشدنی در جهانی آزاد قرار دهد که براساس آن شخصیت اصلی بازی قادر به تصمیم گیری های بسیاری در مواقع مختلف خواهد بود. امکان انجام مخفی کاری و حل ماموریت های دشوار و رویارویی با دشمنان قدرتمند را خواهید داشت که در چنین شرایطی باید به درستی تصمیم گیری کنید.

8. Red Dead Redemption 2

بازی های شبیه The Last of Us

  • پلتفرم ها: Xbox One، Xbox Series X/S، PS4، PS5، PC

اگر از گیمرهای واقعی باشید حتما میدانید که بازی رد دد 2 یک محصول فراموش نشدنی از سوی راک استار قدرتمند بوده است. با اینکه خبر ساخت بازی جی تی ای 6 تایید شده ولی بازهم این بازی در اوج محبوبیت خود باقی مانده است. داستانی عالی و وسترن مانند در کنار جذابیت های متعدد برای شما در این بازی درنظر گرفته شده است که این موضوع سبب شده تا با گیم پلی خوبی برای سرگرمی مواجه باشید.

با پایان دادن به ماموریت های اصلی و داستان اصلی بازی به این موضوع فکر نکنید که بازی رد دد را به پایان رسانده اید زیرا رمز و راز های بسیاری در این بازی وجود داشته که برای حل و فصل آنها باید زمان زیادی را سپری کنید. علاوه بر تمام مزایای ذکر شده در خصوص گیم پلی بازی Red Dead Redemption 2 بدنیست بدانید که طراحی چشمگیر و کاملا زیبایی در بازی تعبیه شده است که این موضوع میتواند دلیل سرگرمی شما باشد. صداگذاری عالی و متفاوت بودن پایان بندی بازی نسبت به تصمیمات از دیگر مزایای این بازی بوده است. بی تردید میتوان گفت که بازی ویدیویی Red Dead Redemption 2 یکی از بهترین بازی های مشابه بازی The Last of Us بوده که نباید آن را ساده از دست داد.

9. A Plague Tale: Innocence

بازی های شبیه The Last of Us

  • پلتفرم ها: Xbox One، Xbox Series X/S، PS4، PS5، PC، Nintendo Switch

و در پایان بازی A Plague Tale: Innocence که شباهت بالایی از لحاظ شخصیت پردازی به لست اف اس داشته را قصد داریم معرفی کنیم. داستان بازی A Plague Tale: Innocence در مورد یک خواهر و برادر به نام های آمیسیا و هوگو بوده که در تلاش هستند تا در محیطی تاریخی که انبوهی از دشمنان و موش های آلوده به طاعون حضور دارند زنده بمانند. هوگو به طور طبیعی یک پسر ساده لوح بوده که در طول این دنیای دشوار به خواهرش یعنی آمیسیا وابسته است. این بازی شما را در برابر چالش و پازل های هوشمندانه بسیاری قرار میدهد که دنیای ستمگر A Plague Tale: Innocence روی سختی های بازی خواهد افزود. قهرمان داستان در برابر جزر و مد طاعون درمانده بوده و قصد دارد تا با تزریق امید و ایده های خلاقانه از شر مشکلات خلاص شود.

بازی های شبیه لست اف اس برای اندروید

Into the Dead 2 عنوان یک بازی ترسناک و سراسر هیجان برای اندروید و ایفون بوده است که بدنیست بدانید در طول این بازی باید با زامبی های جهش یافته بسیاری سروکله بزنید. هرلحظه امکان کشته شدن شما در بازی وجود داشته و همین امر سبب خواهد شد تا با استرس بالایی در طول بازی همراه باشید. این بازی در حال حاضر یکی از شبیه ترین گزینه های عرضه شده نسبت به بازی لست اف اس بوده که لینک های دانلود آن نیز برایتان درنظر گرفته شده است. سلاح و ابزارهای نظامی خوبی برای شما درنظر گرفته شده که با همکاری سگ وفادار خود میتوانید به سراغ پاکسازی مناطق مختلفی از بازی بروید که در حال حاضر میزبان زامبی های بسیاری هستند.

سخن پایانی

معرفی و بررسی لیست بهترین بازی های شبیه The Last of Us برای کامپیوتر و کنسول و اندروید به پایان رسید و همانطور که شاهد بودید در طول این فهرست به گزینه های خوبی اشاره شد. حال شما عزیزان میتوانید نظر خود نسبت به این فهرست را بیان کنید و اگر بازی خوب دیگری را سراغ دارید که به آن اشاره نشده است در بخش نظرات با ما همراه باشید و گزینه های پیشنهادی خود را برایمان ارسال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو