شایعه: بازیگر نقش ابی در فصل دوم سریال The Last of Us مشخص شد

منبع: گیمفا

2

1402/8/24

11:37


شایعه‌ها حاکی از آن هستند که کیتلین دیور قرار است نقش ابی را در فصل دوم سریال The Last of Us بازی کند.

شایعه: بازیگر نقش ابی در فصل دوم سریال The Last of Us مشخص شد

شایعه‌ها حاکی از آن هستند که کیتلین دیور قرار است نقش ابی را در فصل دوم سریال The Last of Us بازی کند.

سریال «آخرین بازمانده از ما» اثری از شبکه اچ‌بی‌او به شمار می‌رود که بر اساس یکی از محبوب‌ترین بازی‌های چند سال اخیر ساخته شده و فصل اول آن نیز موفقیت بسیار زیادی کسب کرد و بیشتر آن به نیز به خاطر کاراکترهای جذاب و داستان‌سرایی جالبش بوده است.

فصل اول سریال «آخرین بازمانده از ما» توانسته به خوبی شخصیت‌های جوئل و الی را به تصویر بکشد و داستان آن‌ها را به نمایش در بیاورند و این در حالی است که طرفداران به خوبی می‌دانند که فصل دوم سریال قرار است داستان بازی دوم را به تصویر بکشد که با حضور شخصیتی به نام ابی خواهد بود.

سریال The Last of Us

از زمان تأیید شدن ساخت فصل دوم سریال «آخرین بازمانده از ما» شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره بازیگر نقش ابی بسیار زیاد بوده و بسیاری از طرفداران خواهان آن بودند تا بازیگری برای این نقش انتخاب شود که بتواند به خوبی شخصیت قوی، بی‌رحم و تاکتیکی وی را به نمایش در بیاورد.

حالا شایعات جدیدی حاکی از آن هستند کیتلین دیور که به خاطر بازی در فیلم No One Will Save You و فیلم Booksmart شناخته می‌شود، برای ایفای نقش ابی در فصل دوم سریال «آخرین بازمانده از ما» انتخاب شده است. ظاهرا نقش‌آفرینی این بازیگر در فیلم No One Will Save You باعث شده تا سازندگان سریال او را برای نقش ابی انتخاب کنند.

با این حال، حضور او در این نقش هنوز نهایی نشده چراکه به خاطر اعتصابات بازیگران، قرارداد او به امضا نرسیده است. حالا با پایان اعتصابات، می‌توان انتظار نهایی شدن این قرارداد و حضور او در این نقش را داشت.

منبع: comicbook

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو