قیمت فیلمبرداری با هلی شات در تهران

منبع: ساعد نیوز

1

1402/10/7

08:52


امروزه با وجود هلی شات ها شاهد تغییر و تحولات بسیار زیادی در زمینه فیلمبرداری هوایی هستیم. در صورتی که از این تجهیزات به روز مثل هلی شات ها استفاده کنید، تصویر برداری هوایی برای شما راحت تر خواهد بود. در ادامه این محتوا به عوامل مختلفی که بر قیمت و تعرفه فیلمبرداری هوایی موثر هستند می پردازیم.

قیمت تصویر برداری هوایی نسبت به سالیان گذشته بسیار معقول تر شده است. در گذشته برای فیلم برداری هوایی بایستی از امکانات ویژه و خاصی استفاده می شد، یکی از این تجهیزات بالابر بود. اما امروزه با کمک تجهیزات و تکنولوژی های به روز و بسیار کارآمد نه تنها قیمت فیلم برداری صنعتی به صورت هوایی کاهش پیدا کرده بلکه، کار تصویر برداری هوایی بسیار آسان تر شده است. در گذشته برای تصویر برداری هوایی از وسایل و تجهیزاتی استفاده می شد که محدودیت های بسیار زیادی در فیلم برداری در حال حرکت ایجاد می کردند. اما امروزه با وجود هلی شات ها شاهد تغییر و تحولات بسیار زیادی در زمینه فیلمبرداری هوایی هستیم. در صورتی که از این تجهیزات به روز مثل هلی شات ها استفاده کنید، تصویر برداری هوایی برای شما راحت تر خواهد بود و می توانید فیلم برداری هوایی با شرایط دلخواه را تجربه نمائید. در ادامه این محتوا به عوامل مختلفی که بر قیمت و تعرفه فیلمبرداری هوایی در استودیو 9 موثر هستند می پردازیم و در نهایت بازه قیمتی آن را به شما اعلام خواهیم نمود.

تصویر برداری صنعتی با هلی شات چیست؟

همیشه عکاسی و فیلم برداری در کانون توجه افراد مختلف بوده و با پیشرفت تکنولوژی و تجهیزات در حوزه عکاسی و فیلم برداری بر تعداد علاقه مندان این رشته افزوده می شود. همان طور که می دانید یکی از شاخه های عکاسی و فیلم برداری، عکاسی صنعتی است. برای این نوع فیلم برداری می توان از ابزار و تجهیزات مختلفی استفاده نمود که خروجی کار بسیار با کیفیت شود. یکی از این ابزارها هلی شات و کواد کوپتر های هستند که به دوربین مجهز می باشند. شاید برای شما هم تصویر بردازی از زاویه دید آسمان بسیار جذاب باشد. در پروژه های فیلمبرداری صنتعی، گاها طبق نیاز های پروژه از هلی شات استفاده می شود که بر زیبایی، کیفیت و جذابیت خروجی نهایی پروژه موثر است.

عوامل موثر در قیمت فیلمبرداری با هلی شات در تهران

همان طور که ذکر شد قیمت فیلم برداری هوایی با توجه پیشرفت تکنولوژی و استفاده از تجهیزات به روزی همچون هلی شات و پهپاد ها کاهش یافته است. برای این که قیمت نهایی هر پروژه مشخص شود بایستی عوامل و موارد مختلف متعددی را در نظر گرفت. استودیو عواملی همچون مدت زمان فیلمبرداری صنعتی هوایی، نوع فیلم برداری و تهجیزاتی که برای تصویر برداری استفاده می کند را در قیمت نهایی آن موثر می داند.

مدت زمان فیلم برداری صنعتی هوایی

فیلم برداری صنعتی

شاید به جرات بتوان گفت که اولین و مهم ترین عاملی که در قیمت فیلمبرداری با هلی شات در تهران موثر است، مدت زمان فیلمبرداری هوایی است. علت این اهمیت آن است که با هر بار شارژ کردن باتری هلی شات ها می توان پرواز 15 الی 30 دقیقه ای را تجربه کرد. بنابراین بابت هر بار پرواز بایستی مجددا باتری هلی شات را شارژ نمود و دستمزد تصویر برداران با توجه به این موضوع افزایش می یابد. به زبانی دیگر، اگر مدت زمان مورد نیاز برای فیلم برداری با هلی شات در تهران بیشتر باشد، قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت.

نوع فیلمبرداری صنعتی

به صورت کلی در استودیو 9 دو نوع فیلمبرداری صنعتی وجود دارد. در حالت اول، کل پروسه تصویر برداری زیر نظر کارفرما صورت می گیرد و در حالت دوم، صفر تا صد پروسه فیلم بردای هوایی به متخصصین این حوزه محول می شود. به طور معمول، هزینه فیلمبرداری در حالت اول هزینه بیشتری دارد. دلیل این امر آن است که برای آن که از کارفرما تائیدیه دریافت شود چندین بار باز نگری مورد نیاز است.

تجهیزات استفاده شده

یکی دیگر از مواردی که در قیمت گذاری پروژه های فیلم برداری هوایی در استودیو موثر می باشد، تجهیزات مورد استفاده در پروژه است. کیفیت تهجیزاتی که در یک پروژه به کار می رود، تعیین کننده کیفیت نهایی و خروجی کار است. اگر در یک پروژه فیلم برداری صنعتی هوایی از تجهیزات به روز و با کیفیت استفاده شود، قیمت و تعرفه تصویر برداری نیز افزایش می یابد. بر عکس این موضوع نیز وجود دارد، به طوری که استفاده از امکانات و تجهیزات قدیمی و با کیفیت پایین تر باعث می شوند که قیمت پروژه نیز کمتر خواهد بود.

فیلمبرداری هوایی توسط هلی شات و کوادکوپتر

همان طور که می دانید اخیرا افراد زیادی به دوربین های پرنده که قابلیت کنترل و نمایش تصویر از روی زمین دارند، علاقه مند شده اند. این تجهیزات سبب می شوند که می توانید تصاویری از سوژه خود را از زوایای مختلف به ویژه به صورت عمودی ثبت کنید. استودیو 9، تصویر برداری از مجموعه و محیط های صنعتی شما را با استفاده از و تجهیزات بسیار با کیفیتی مثل هلی شات ها انجام می دهد که کیفیت خروجی کار به شدت چشم گیر است.

بازه قیمت فیلمبرداری صنعتی با هلی شات در تهران

برای آن که قیمت دقیق هر پروژه فیلمبرداری صنعتی با هلی شات مشخص شود، باید عوامل و موارد مختلفی را مورد بررسی قرار داد. با توجه به آن که میزان شارژ دهی باتری هلی شات ها در حدود 15 الی 30 دقیقه است و مدت زمان فیلم برداری با هلی شات بر قیمت پروژه موثر می باشد، بایستی مدت زمان فیلم برداری مشخص شود. به طور کلی بایستی تعداد دفعاتی که هلی شات به پرواز در می آید و بر اثر خالی شدن باتری از کار می افتد را مشخص کرد تا بتوان قیمت نهایی را اعلام کرد. به طور متوسط به ازای هر بار استفاده کامل از هلی شات با باتری صد در صد شارژ شده 900 الی 1 میلیون و 500 هزار تومان باید پرداخت شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو