عکاسی تبلیغاتی از محصول برای اینستاگرام

منبع: روزانه

3

1401/11/14

02:19


در چندین سال اخیر شبکه اجتماعی اینستاگرام به یکی از بسترهای مهم جهت ارائه محصولات تبدیل شده است. این پلتفرم اجتماعی مبنی بر عکس و ویدیو می باشد که می توان با اشتراک گذاری بهترین تصاویر از تولیدات و محصولات، درصد فروش را بالا ببریم. همانطورکه می دانید عکس های تبلیغاتی که حرفه ای و […]

در چندین سال اخیر شبکه اجتماعی اینستاگرام به یکی از بسترهای مهم جهت ارائه محصولات تبدیل شده است. این پلتفرم اجتماعی مبنی بر عکس و ویدیو می باشد که می توان با اشتراک گذاری بهترین تصاویر از تولیدات و محصولات، درصد فروش را بالا ببریم. همانطورکه می دانید عکس های تبلیغاتی که حرفه ای و باکیفیت باشند، جادوی خارق العاده ای دارند و می توانند در کمتر از چند ثانیه نظر بیننده را به خود جلب کنند و به همین خاطر است که شاید اکسپلورر اینستاگرام بیشترین آمار بازدید را دارد. عکاسی تبلیغاتی از محصول برای اینستاگرام یکی از ترفندهای بالا رفتن آمار بازدید، افزایش فالوور، تبلیغات گسترده و در نتیجه کسب درآمد در سریع ترین زمان ممکن است. در این مطلب می خواهیم با فوت و فن های این روش بیشتر آشنا شویم، پس ما با همراه باشید.

عکاسی تبلیغاتی از محصول برای اینستاگرام

جهت ثبت بهترین عکس های تبلیغاتی و صنعتی در صفحه اینستاگرام خود، باید حرفه ای و جسورانه عمل کنید و آن را به دست افراد و تیم باتجربه ای بسپارید. استودیو عکاسی لحظه نگاری با چندین سال تجربه مفید در زمینه عکاسی تبلیغاتی و صنعتی و همچنین ساخت انواع تیزر تبلیغاتی موجب می گردد که شما با قرار دادن عکس های واقعی از محصولاتتان، مشتری های زیادی را به خود جذب کنید. شما می توانید جهت اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت مشاوره، با کارشناسان مجرب ما تماس حاصل نمایید.

چرا عکاسی تبلیغاتی از محصول برای اینستاگرام مهم است؟

در عصر حاضر و با وجود انواع تکنولوژی و اینترنت، آگاهی و دانش مردم جهت انتخاب و خرید کالا بسیار بالا رفته است. در گذشته و حتی تا چند سال پیش خرید فقط منوط به چند مغازه می شد. امروزه جذب مشتری و متقاعد کردن افراد برای خرید بسیار سخت تر شده و مدیران و صاحبان کسب و کارها به این امر واقف هستند. ولی با این حال راه حل های معجزه آسایی همچون عکاسی تبلیغاتی جهت این امر وجود دارد. اعتمادسازی برای مشتریان یکی از مراحل مهم در فروش محصولات مختلف و برندسازی می باشد که یکی از اهداف مهم در عکس برداری تبلیغاتی و حتی عکاسی صنعتی به شمار می آید.

عکاسی تبلیغاتی از محصول برای اینستاگرام

امروزه کسب و کارهای بزرگ و کوچک اگر در پلتفرم اینستاگرام حضور نداشته باشند، قطعا با ضرر بالایی روبرو خواهند شد زیرا که دنیای امروز فراتر از مرزهای جغرافیایی است. با تبلیغ محصولات و برند خود از طریق عکس های منحصر به فرد پا را فراتر از محدوده خود می گذارید و بدین صورت مشتریان زیادی را به دست می آورید که هر کدام می توانند به عنوان یک اهرم تبلیغ موثر برای شما عمل کنند.

برای عکاسی تبلیغاتی محصول به چه تجهیزاتی نیاز داریم؟

عکس برداری تبلیغاتی همان طور که از نام آن پیداست جهت تبلیغ و تاثیرگذاری بر روی مخاطب به کار برده می شود. این عکاسی باید با تجهیزات مخصوص انجام گیرد تا به آن هدف نهایی یعنی جذب بیننده بالا در فضای پر رقابت اینستاگرام برسد. از تجهیزات مورد نیاز جهت عکاسی تبلیغاتی برای اینستاگرام می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دوربین و لنزهای حرفه ای
  • سه پایه
  • وسایل نورپردازی
  • بک گراند یا پس زمینه
  • اتاق نور
  • پنل های ال ای دی
  • نرم افزار و سیستم جهت بهینه سازی تصاویر

هر کدام از موارد بالا و استفاده از آنها بسته به نوع محصول و تجربه عکاس بر می گردد. اگر محصولات شما تجهیزات صنعتی می باشد عکس برداری آن با محصولات ظریف مانند جواهرات متفاوت است. مثلا جهت عکس برداری تبلیغاتی از طلا و جواهرات نیازمند بک گراندهای شیک همراه با لنزهای قوی دوربین هستیم، در صورتی که عکس برداری تجهیزات صنعتی و پزشکی این چنین نمی باشد.

عکاسی تبلیغاتی از محصول برای اینستاگرام

فوت و فن های عکاسی تبلیغاتی حرفه ای برای اینستاگرام چیست؟

از آنجایی که فروش در اینستاگرام به صورت مجازی می باشد و مشتری و بیننده امکان لمس فیزیکی و بررسی محصول را از نزدیک ندارد، بنابراین عکس های تبلیغاتی که از محصولات گرفته می شوند باید کیفیت لازم را داشته باشند تا مخاطب بتواند به راحتی با آنها ارتباط برقرار کند. عکس های تبلیغاتی که توسط تیم حرفه ای خلق می شوند از تکنیک های خاصی برخوردار هستند و هزاران کلمه و پیام را در خود نهفته دارند. فوت و فون های تاثیرگذار در عکاسی تبلیغاتی برای اینستاگرام موارد زیر می باشد:

  • ترکیب بندی و چیدمان محصولات
  • انتخاب پس زمینه و اکسسوری
  • انتخاب زاویه مناسب
  • استفاده از خلاقیت های ویژه
  • حفظ تعادل در رنگ ها مخصوصا رنگ سفید
  • فرمت و اندازه تصاویر
  • ویرایش تصاویر همچون اکسپوژر، کنتراست، سچوریشن و سایه‌ها

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو