4 اصل خانم هایی که می خواهند خوش اندام باشند

4 اصل خانم هایی که می خواهند خوش اندام باشند


منبع: ناز وب

2

1402/10/8

09:16


نکات مهم برای خانم هایی که می خواهند خوش اندام شوند و بمانند     در آخرین تحقیقات دانشمندان سعی کردند رابطه بین کارهای روزانه یک زن خانه‌دار و وزن او را بررسی کنند.   نتیجه ی بسیار جالب این آزمایش این گونه بود:     زنانی که زمان بیشتری را صرف مرتب کردن خانه، […]

4 اصل خانم هایی که می خواهند خوش اندام باشند

نکات مهم برای خانم هایی که می خواهند خوش اندام شوند و بمانند

 

 

در آخرین تحقیقات دانشمندان سعی کردند رابطه بین کارهای روزانه یک زن خانه‌دار و وزن او را بررسی کنند.

 

نتیجه ی بسیار جالب این آزمایش این گونه بود:

 

4 اصل خانم هایی که می خواهند خوش اندام باشند

 

زنانی که زمان بیشتری را صرف مرتب کردن خانه، شستن ظرف‌ها، جارو کشیدن، گردگیری و پختن غذا و مهمترین نکته سبد غذایی صحیح و کنترل شده دارند به همان اندازه هم از فعالیت بدنی بالاتر و اندام زیباتری برخورداند.

 

انجام این کارها و کنترل خوردن غذاها باعث می‌شود وضعیت سلامت این زنان هم به‌طور چشم‌گیری بهبود پیدا کند و با احتمال کمتری به بیماری‌هایی مانند سرطان، دیابت و بیماری قلبی دچار شوند.

 

هم‌چنین زنان مرتب و منظم از لحاظ شخصیتی هم تفاوت‌های زیادی با زنان بی‌مسئولیت دارند. این افراد بهتر می‌توانند اشتهای خود را کنترل کنند و در برابر غذاهای چرب و شیرین از خود مقاومت نشان بدهند.

 

نکات مهم اندام زیبا برای زنان خانه دار

 

به اعتقاد دانشمندان افرادی که نسبت به وضعیت خانه خود وسواس زیادی نشان می‌دهند در مورد سلامت و ظاهر خودشان هم به همان اندازه وسواس دارند و اجازه نمی‌دهند وزن بدن‌شان از حد معینی افزایش پیدا کند.

 

در عوض اگر خانه یک زن نامرتب و به هم ریخته است، احتمال زیادی وجود دارد که عادت‌های غذایی او هم به همین شکل است و این فرد کنترلی روی اشتهای خود ندارد.

 

نکات بسیار مهم برای خانم های خانه دار بدون هزینه

 

خانم کدبانوی عزیز، سلامتی، زیبایی، اندام و استایل شیک نیاز به شرایط مالی خوب، عمل های جراحی ندارد.

برنامه ریزی درست حتی با تصور زیبا و مثبت خودتان کمک می کند بهترین استایل و سبک زندگی را داشته باشید.

اهمیت دادن به خودتان مهم ترین اصل زندگی شماست. همسر و فرزندتان از شما انرژی و الگو می گیرند. سعی کنید با رعایت دستورات غذایی، زبر و زرنگ بودن در امور مسائل و نظافت خانه، رعایت بهداشت فردی، ورزش در خانه علاوه بر بالابردن اعتماد به نفس، انگیزه، شادابی و سرحالی، از اندامی زیبا لذت ببرید.

 

ورزش در خانه برای زنانه خانه دار

 

بی برنامه بودن، بی نظم بودن، اهمیت ندادن مرگ خاموش شما خانم های خانه دار است. از تمامی نعمت هایی که دارین هر لحظه شاکر باشید و به نحو احسنت از آنها استفاده کنید، به خود، همسر و فرزندانتان نیز این حس خوب و سالم زیستن را تزریق کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو