بیوگرافی بازیگران سریال شریک جرم به همراه خلاصه داستان سریال

بیوگرافی بازیگران سریال شریک جرم به همراه خلاصه داستان سریال


منبع: آرگا

1

1402/10/8

11:10


اگر علاقه مند به آشنایی با بازیگران سریال شریک جرم هستید، دعوت می کنیم در این مطلب همراه ما باشید زیرا این آشنایی در قالب عکس و بیوگرافی انجام می شود.

«شریک جرم» نام یکی از سریال های جنجال برانگیز این روزهای نمایش خانگی ایران است که ژانری متفاوت را نیز را نیز برای به تصویر کشیدن داستان مدنظر خود انتخاب کرده است. اینکه چگونه و چرا آن را برمی گزینید. آیا از راه های دیگر راه را به کنکاش می رساند . در این مجموعه تلویزیونی معمایی – جنایی برخی از هنرپیشگان موفق و همچنین کمتر شناخته و جوان بازی می کنند که در این مطلب به معرفی و نگاهی کوتاه به زندگی بازیگران سریال شریک جرم خواهیم داشت.

در سریال شریک جرم چه کسانی ایفای نقش می کنند؟

بازیگران سریال شریک جرم +عکس و بیوگرافی کوتاه

این سریال که از تازه ترین های شبکه نمایش خانگی می باشد راوی یک داستان متفاوت و جذاب بوده که البته مهره های انتخاب شده برای بازی در این اثر نیز به خوبی صورت گرفته است. کارگردان شریک جرم مازیار میری، تهیه کننده آن همایون اسعدیان بوده که بازیگر نقش اول آن خانم سارا بهرامی است که ایفا کننده نقش یک وکیل خوش اسم و جوان (میترا) می باشد که همراه سجاد پایانی و نیز امیرشعرباف تجربه خوبی را رقم می زنند.

آشنایی با بازیگران سریال شریک جرم

مجموعه تلویزیونی شریک جرم که کارگردانی آن را مازیار میری بر عهده دارد، از شبکه نمایش خانگی پخش می شود و دارای ژانر جنایی – معمایی است بار پیش در مجموعه تلویزیونی خسوف در زانر عاشقانه و درام خود را محک زده بود. نخستین قسمت این سریال در دوازدهم آذر ماه سال ۱۴۰۲ از شبکه نماوا به روی آنتن رفت. سریال شریک جرم قبلا خواب خرگوش نام داشت.

این سریال داستان وکیلی به نام میترا را روایت می کند که یک روز در دفتر حقوقی اش با اتفاقی غیر قابل پیش بینی روبرو می گردد. میترا وکیلی با اسم و رسم خوب می باشد که یک روز در دفتر حقوقی اش صحنه غیر قابل پیش بینی را مشاهده می کند. این اتفاق موجب می شود تا او پزوهش های جدیدی را شروع نموده و در نقش یک وکیل در پی اسناد و شواهد باشد تا در دادگاه مدافع حقوق موکل خود باشد ولی در این مسیر با مشکلات و گرفتاری های تازه ای مواجه می شود. این مجموعه تلویزیونی درام – جنایی به قلم امیر عربی نوشته شده و کارگرادن آن نیز مازیار میری و تهیه کننده آن امیر عربی است.

مروری بر نقش آفرینان سریال شریک جرم

سارا بهرامی

خانم بهرامی زاده دوم ماه بهمن سال ۶۱ در اصفهان تحصیلکرده مقطع کارشناسی رشته تئاتر است که در سال ۸۸ با بازی در فیلم سینمایی آینه های روبرو نخستین تجربه بازگری خود را کسب نمود. وی در سال ۹۶ در فیلم سینمایی دارکوب ایفای نقش کرد و حضور خوب دیگری از خود به نمایش گذاشت.

بازیگران سریال شریک جرم +عکس و بیوگرافی

علیرضا ثانی فر

علیرضا ثانی فر بازیگر، گوینده ایرانی در یکم ماه فروردین سال ۵۱ در تهران به دنیا آمده است. او تحصیلات آکادمی اش را در رشته بازیگری به پایان رسانده و مدرک گرفت. در سل ۶۴ بود که در فیلم سینمایی «مرگ گرگ ها» حضور یافت و تجربه اولش را کسب کرد. در سال ۷۶ در مجموعه تلویزیونی «شنن های کف رودخانه» تجربه بازیگری اش را به دست آورد.

در سریال شریک جرم چه کسانی ایفای نقش می کنند؟

محمدرضا مالکی

محمدرضا مالکی در سیزدهم ماه دی سال ۵۹ در تهران چشم به جهان گشود، تحصیلات آکادمی اش را در رشته تئاتر اخذ نمود و در سال ۸۱ بود که در مجموعه تلویزیونی «نوعروس» برای اولین بار مقابل دوربین قرار گرفت. بازی او در مجموعه تلویزیونی «لحظه گرگ و میش» موجب شناخته شدن وی گردید.

بازیگران مجموعه تلویزیونی شریک جرم

محمد امین شعرباف

یکی دیگر از بازیگران سریال شریک جرم آقای محمد امین شعرباف است که زاده دهم خرداد سال ۶۹ می باشد، این هرمند اولین تجربه بازیگری خود را با رفتن به روی صحنه نمایش آغاز نمود و به واسطه ی بازی در مجموعه تلویزیونی «قورباغه» بود که در سال ۹۸ دیده شد. ایشان هنوز ازدواج نکرده اند.

بازیگران سریال شریک جرم +عکس و بیوگرافی

المیرا دهقانی

خانم دهقانی زاده پنجم شهریور سال ۷۰ در شیراز – ایران دارای تحصیلات کارشناسی ارشد رشته صنایع غذایی است. او فعالیتش را به عنوان هنرمند با رفتن به روی صحنه نمایش آغاز نمود و در سال ۹۳ در مجموعه تلویزیونی «همه چیز آنجاست» تجربه بازیگری خود را کسب نمود، او در سال ۹۷ در مجموعه تلویزیونی «گرگ و میش» بازی کرد و به واسطه همین نقش آفرینی مشهور گردید.

آشنایی با بازیگران سریال شریک جرم

سجاد بابایی

یکی دیگر از بایگران سریال شریک جرم آقای سجاد بابایی است که در نوزدهم اردیبهشت سال ۷۲ در تهران به دنیا آمده است. او کارشناسی رشته کارگردانی سینما را دارد و اما فعالیتش را با بازی در تئاتر به دست آورده است. در سال ۹۵ بود که در فیلم کوتاهی به اسم جنایات بازی کرد و به واسطه ی حضور در سریال خسوف مشهور گردید.

در سریال شریک جرم چه کسانی ایفای نقش می کنند؟

مهتاب ثروتی

این هنرمند در دوم ماه بهمن سال ۷۰ در تهران به دنیا آمده است، او تحصیلکرده مقطع کارشناسی عکاسی است که اتفاقا فعالیتش را در عرصه هنر با حضور در پشت صحنه آغاز نمود و بعدا در قامت هنرپیشه به روی صحنه نمایش رفت. در سال ۹۴ بود که در مجموعه تلویزیونی «کیمیا» بازی کرد و دو سال بعد در مجموعه تلویزیونی به نام در جستجوی آرامش بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت.

در سریال شریک جرم چه کسانی ایفای نقش می کنند؟

نگاهی به هنرپیشه های شریک جرم و خلاصه داستان

علی مصفا

او در یازدهم آذرماه سال ۱۳۴۵ در تهران به دنیا آمده و تحصیلات دانشگاهی رشته مهندسی عمران را دارد. او در سال ۷۰ در اواسط دهه بیستم عمرش در فیلم سینمایی امید ایفای نقش کرد و با بازی در مجموعه تلویزیونی کیف انگلیسی در سال ۸۷ مشهور شد. او در سال ۷۷ با لیلا حاتمی هنرپیشه ایرانی ازدواج نمود و صاحب فرزند شدند.

آشنایی با بازیگران سریال شریک جرم

وحید آقاپور

این هنرمند در سال ۵۷ در ری به دنیا آمده و سپس مدرک رشته کارگردانی نمایش را در مقطع کارشناسی ارشد اخذ نموده است، او کارش نیز متناسب با مدرک تحصیلی اش بوده و به عنوان هنرپیشه در عرصه تئاتر به فعالیت پرداخته است. نخستین تجربه تصویری او با قرارگرفتن در مقابل دوربین در تبه فیلم «خوشبختی» بود که با بازی در مجموعه تلویزیونی «لحظه گرگ و میش» مشهور گردید.

مروری بر نقش آفرینان سریال شریک جرم

بهناز جعفری

یکی دیگر از بازیگران سریال شریک جرم خانم بهناز جعفری است که در مرداد ماه سال ۵۳ در تهران به دنیا آمده و دارای مدرک کارشناسی رشته ادبیات نمایشی است. او فعالیتش را با رفتن به روی صحنه نمایش آغاز نمود و در سال ۷۳ با بازی در فیلم سینمایی «روسری آبی» نخستین تجربه بازیگری اش را به دست آورد. در سال ۸۰ و با بازی در مجموعه تلویزیونی «خاک سرخ» مشهور شد.

بازیگران سریال شریک جرم +عکس و بیوگرافی

امیر شاه علی

یکی دیگر از بازیگران سریال شریک جرم امیر شاه علی است که این بازیگر جوان کشورمان فعالیت بازیگری اش را در سال ۹۵ با بازی در مجموعه تلویزیونی «آرام می گیرم» آغاز نمود به عنوان جدیدترین آثار اومی توان به سریال شریک جرم اشاره داشت.

نگاهی به هنرپیشه های شریک جرم و خلاصه داستان

در این مطلب شما عزیزان را با بازیگران سریال شریک جرم آشنا کردیم، امیدواریم مورد توجه تان واقع شده باشد، این سریال دارای ژانر درام – جنایی است که داستان متفاوتی را به تصویر می کشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو