همسر حمید لولایی کیست +عکس همسر واقعی حمید لولایی

منبع: شبونه

1

1402/10/9

15:38


همسر حمید لولایی کیست همسر حمید لولایی خانه است و در چند نمایش و فیلم در کنار شوهرش بازی کرده است اما به صورت حرفه ای در عرصه سینما و تلویزیون فعالیت ندارد و بیشتر به کارهای خانه داری مشغول است. قبلا برخی از افراد گمان میکردند که همسر آقای لولایی خانم مریم امیرجلالی است …

همسر حمید لولایی کیست +عکس همسر واقعی حمید لولایی

همسر حمید لولایی کیست

همسر حمید لولایی خانه است و در چند نمایش و فیلم در کنار شوهرش بازی کرده است اما به صورت حرفه ای در عرصه سینما و تلویزیون فعالیت ندارد و بیشتر به کارهای خانه داری مشغول است.

قبلا برخی از افراد گمان میکردند که همسر آقای لولایی خانم مریم امیرجلالی است در حالی که صحت نداشت و همسر واقعی این بازیگری خانم دیگر است.

عکس همسر واقعی حمید لولایی

همسر حمید لولایی کیست +عکس همسر واقعی حمید لولایی

حمید لولایی از بازیگران خوب کشور میباشد که با بازی در نقش های مختلف توانسته موفقیت زیادی را کسب کند. •متولد 1334 در محله عشرت‌آباد تهران. • اصالتا شمالي است اما بزرگ شده محله عشرت‌آباد است متاهل و دو دختر به نام‌هايمريم و سارا دارد. • از كودكي عاشق بازيگري بود و با استفاده از جعبه‌هاي پودر لباسشويي و چسباندن عكس و گويندگي بچه‌هاي محل را دور خود جمع مي‌كرد.

حمید لولایی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1360 در 26 سالگی در فیلم پیکرتراش ـ از عوج تا اوج به کارگردانی محمد رضا ممجد بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال ساعت خوش، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای حمید لولایی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون علی پویان، کیومرث ملک‌مطیعی، ناهید ممجد و قاسم پژمان یار را تجربه کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو