معرفی فیلم پاور رنجرز (Power Rangers) | خلاصه داستان + بررسی

معرفی فیلم پاور رنجرز (Power Rangers) | خلاصه داستان + بررسی


منبع: پلازا

1

1402/10/9

21:20


معرفی فیلم پاور رنجرز (Power Rangers) | خلاصه داستان + بررسی

فیلم پاور رنجرز یکی از فیلم‌های ابرقهرمانی معروف است که در سال 2017 اکران شد و مورد توجه قرار گرفت. در ادامه مقاله پیش رو قصد داریم با معرفی کامل و بررسی فیلم Power Rangers همراه شما باشیم.

پاور رنجرز یک فرنچایز معروف سرگرمی محسوب می‌شود که بر اساس یک سریال ابرقهرمانی به همین نام ساخته شده و در واقع این فرنچایز از روی یک فرنچایز ژاپنی به نام سوپر سنتای (Super Sentai) اقتباس شده است. حییم سبان (Haim Saban)، شوکی لوی (Shuki Levy) و شوتارو ایشینوموری (Shotaro Ishinomori) سازندگان این فرنچایز که دارای یک سریال 30 فصله، چهار فیلم سینمایی، کمیک‌ها و بازی‌های ویدیوئی است، هستند. در ادامه قصد معرفی یکی از فیلم‌های این فرنچایز را داریم.

فیلم پاور رنجرز (Power Rangers 2017) یا تکاوران قدرت به کارگردانی دین ایزرالایت (Dean Israelite) و نویسندگی جان گاتینز (John Gatins) ساخته شد. این اثر سومین فیلم سینمایی و در واقع اولین فیلم بازسازی فرنچایز پاور رنجرز محسوب می‌شود که بر اساس قسمت پایلوت سریال پاور رنجرز مورفین: یک بار و همیشه (Mighty Morphin Power Rangers) ساخته شده است. در ادامه مقاله پیش رو پلازا قصد داریم تا به معرفی فیلم پاور رنجرز بپردازیم.

فهرست مطالب:

تاریخ اکران فیلم Power Rangers

ژانر فیلم پاور رنجرز اکشن، ماجراجویی و فانتزی است. این اثر نخستین بار در تاریخ 24 مارس 2017 (4 فروردین 1396) اکران شد. همچنین مدت زمان فیلم سینمایی پاور رنجرز 124 دقیقه است.

داستان فیلم پاور رنجرز

داستان فیلم پاور رنجرز

خلاصه فیلم پاور رنجرز درباره پنج نوجوان دبیرستانی است که وقتی یک سفینه فضایی را پیدا می‌کنند و وارد آن می‌شوند، از قدرت فضایی‌ها به آنها انتقال داده می‌شود و دارای قدرت‌های ابرقهرمانی خاصی می‌شوند. در همین زمان کره زمین مورد هجوم فضایی‌ها قرار می‌گیرد و حال آنها باید از قدرت‌های خود، جهت مقابله با آن‌ها استفاده کنند تا مردم را نجات دهند. به همین جهت گروهی به نام تکاوران قدرت یا پاور رنجرز تشکیل می‌دهند.

بازیگران فیلم پاور رنجرز

در این بخش قصد داریم‌ تا هنرپیشه‌های این اثر را معرفی کنیم. ابتدا به سراغ بیوگرافی بازیگران اصلی می‌رویم و سپس سایر آنها را معرفی خواهیم کرد.

دیکر مونتگمری در نقش جیسون اسکات

بازیگران فیلم پاور رنجرز

دیکر مونتگمری (Dacre Montgomery) بازیگر استرالیایی متولد 22 نوامبر 1994 (1 آذر 1373) است. این هنرپیشه بازیگری را از سال 2011 با فیلم Betrand the Terrible شروع کرد و به واسطه ایفای نقش خود در در فیلم پاور رنجرز موفق شد تا شناخته شود. او سپس بعد از بازی در چند فیلم، از سال 2017 تا 2022 نقش بیلی هارگرو در سریال چیزهای عجیب (Stranger Things) را بازی کرد. او در فیلم الویس (Elvis) نقش استیو بایندر را داشت.

آرجی کایلر در نقش بیلی کرانستون

خلاصه فیلم پاور رنجرز

آرجی کایلر (RJ Cyler) بازیگر آمریکایی در 21 مارس 1995 (1 فروردین 1395) به دنیا آمد. او بازیگری را از سال 2013 با فیلم کوتاه Second Chances شروع کرد و سپس با فیلم من و ارل و دختر در حال مرگ (Me and Earl and the Dying Girl) توانست توجه‌ها را جلب کند. آرجی کایلر در آثاری همچون فیلم‌های هرچه قوی‌تر، سخت‌تر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو