پایان شیرین یک کودک ربایی در تهران/ آراد به آغوش خانواده بازگشت

منبع: ساعد نیوز

1

1402/10/13

15:32


ساعدنیوز: آراد کوچولو کودک دو ساله‌ای که ربوده شده بود به آغوش پدر و مادرش بازگشت.

پایان شیرین یک کودک ربایی در تهران/ آراد به آغوش خانواده بازگشت

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی ساعدنیوز به نقل از همشهری آنلاین، ساعت یک بامداد سه شنبه گزارش یک کودک ربایی به پلیس آگاهی پایتخت اعلام شد. کودکی که ربوده شده بود آراد نام داشت و 2 ساله بود. آن شب مادر آراد به همراه پسرش سوار بر خودروی پژویی شده بود تا برای خرید شیرخشک مخصوصش به داروخانه برود اما زمانی که مادر از ماشین پیاده شد تا وارد داروخانه شود، راننده پژو آراد را ربود و رفت.

با توجه به حساسیت ماجرا، اکیپی از ماموران اداره یازدهم پلیس آگاهیتهران تحقیقات خود را در این پرونده آغاز کردند. آنها در ابتدا راهی محل ربوده شدن آراد شدند و به تحقیقات میدانی پرداختند. هرچند راننده پژو پلاکش را مخدوش کرده بود اما ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، توانستند شماره پلاک ماشین را به دست آورند. صاحب ماشین مدعی بود که آن را کنار خیابان پارک کرده و احتمالا از سوی سارقان به سرقت رفته است. با این حال ماموران در ادامه تحقیقات به مردی رسیدند که از آشنایان صاحب خودرو بود و اعتیاد شدید به شیشه داشت. سرنخ‌ها نشان می‌داد که این مرد احتمالا در ماجرای ربوده شدن آراد کوچولو نقش دارد و تحقیقات برای دستگیری وی ادامه داشت تا اینکه حدود ساعت 7 صبح دیروز و در کمتر از 8 ساعت پس از آدم‌ربایی، ماموران اداره یازدهم آگاهی تهران توانستند، کودک ربوده شده را در حوالی مولوی پیدا کنند. او در یکی از خیابان‌ها رها شده بود و در حالی که گریه می کرد، توسط ماموران پیدا شد و نجات یافت. حالا پلیس احتمال می‌دهد مرد شیشه‌ای که ماموران در تعقیبش بودند، آراد را ربوده اما وقتی فهمیده پلیس وی را شناسایی کرده، کودک را رها کرده و متواری شده است.

سرهنگ مرتضی نثاری، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران با اعلام این خبر به همشهری گفت: خوشبختانه با تلاش گسترده پلیس کودک ربوده شده به آغوش خانواده‌اش بازگشت و تحقیقات برای دستگیری عامل کودک ربایی ادامه دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو