قاتل فراری در تهران: قتل پسر 22 ساله در خیابان گلبرگ با گلوله | قاتل مسلح کیست؟

2

1402/5/29

12:34


قاتل فراری در تهران: قتل پسر 22 ساله در خیابان گلبرگ با گلوله | قاتل مسلح کیست؟

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

بامداد روز چهارشنبه بیست و ششم مرداد ماه، کارکنان یکی از بیمارستان‌های شرق تهران، مرگ مشکوک مرد جوانی را براثر ضربات چاقو روی تخت بخش اورژانس به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ کردند.

قتل زن سالخورده

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری ۱۲۷ نارمک، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، متخصصان پزشکی قانونی و تیم تشخیص هویت به همراه قاضی امیرحسین علیمردان؛ بازپرس ویژه قتل شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران، راهی سردخانه بیمارستان شدند و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

تیم جنایی با جسد مرد جوانی مواجه شدند که هدف ضربات متعدد چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد مقتول با چند ارازل و اوباش در خیابان گلبرگ درگیر و توسط عوامل اورژانس به این بیمارستان منتقل شده، اما اقدامات کادر درمان فایده‌ای نداشته و نهایتا فوت کرده است.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، مقتول با پسر حدودا ۲۲ ساله‌ای به دلیل اختلافات شخصی قرار دعوا در خیابان گلبرگ گذاشته بوده که این نزاع دسته‌جمعی منجر به قتل شده است.

پس از پایان بررسی‌های میدانی در بیمارستان و صحنه قتل، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی ابتدا مخفیگاه قاتل را شناسایی و سپس با اخذ مجوز‌های لازم قضایی، جهت دستگیری وی وارد عمل شوند.

با دستور قاضی علیمردان از شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای دستگیری عامل این جنایت هولناک ادامه دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو