مرد بی رحم دختر خود را تکه تکه کرد | دلیل قتل دختر بیچاره چه بود؟

2

1402/9/20

12:46


مرد بی رحم دختر خود را تکه تکه کرد | دلیل قتل دختر بیچاره چه بود؟

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

مرد میانسال گفت: ساعاتی قبل دخترم را به قتل رساندم و بعد از آن به خانه خودم رفتم و ماجرا را به همسرم گفتم. او هم از من خواست خودم را به پلیس معرفی کنم و به همین دلیل به اینجا آمده‌ام.

با اعتراف مرد میانسال، موضوع به بازپرس کشیک قتل پایتخت و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت اعلام شد. با حضور تیم جنایی در خانه‌ای در همان حوالی، آنها با جسد دختر ۲۱ ساله‌ای که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود، مواجه شدند. طبق اظهارات مرد میانسال و نظریه پزشکی قانونی، دختر جوان صبح همان روز به قتل رسیده بود.

مرد میانسال گفت: مدتی قبل دخترم با مرد جوانی عقد کرد اما به خاطر اختلافاتی که داشتند از هم جدا شدند. بعد از آن یک خانه مجردی گرفت و زندگی می‌کرد تا اینکه به ما گفت با مردی در فضای مجازی آشنا شده و به دروغ گفت که قصد ازدواج با او را دارد، اما فهمیدیم آن مرد بیکار و بی‌پول است. با تصور اینکه دخترم می‌خواهد ازدواج کند، جهیزیه‌ای برایش فراهم کردیم اما روزی که من و همسرم خانه نبودیم دخترم کامیونی کرایه کرده و تمام جهیزیه‌ای که برایش خریده بودیم را بار کامیون زده و به خانه آن مرد برده بود.

او ادامه داد: زمانی که به خانه آمدیم نه از جهیزیه خبری بود و نه از دخترمان و با این تصور که بلایی سرش آمده است حتی ناپدید شدن او را هم گزارش کردیم. در نهایت با پیدا کردن شماره پلاک خاوری که با آن جهیزیه را منتقل کرده بود راننده را پیدا کردیم و به خانه مرد جوان در جنوب تهران رسیدیم. دخترم هم آنجا بود. او را به زور به خانه‌اش برگرداندم و خودم هم آنجا ماندم تا مبادا با آن مرد ملاقات کند اما روز حادثه دوباره با هم دعوایمان شد و زمانی که در آشپزخانه بود با چاقو چند ضربه به او زدم، بعد هم که به خانه رفتم و ماجرا را به همسرم گفتم.

به دستور بازپرس جنایی، مرد میانسال در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو