جشن عروسی مجلل 9 روزه‌‌ی شاهزاده عبدالمتین برونئی و نامزدش آنیشا +تصاویر جذاب

جشن عروسی مجلل 9 روزه‌‌ی شاهزاده عبدالمتین برونئی و نامزدش آنیشا +تصاویر جذاب


منبع: ساعد نیوز

4

1402/10/16

09:44


ساعد نیوز: زوج سلطنتی در این عکس بسیار جذاب به نظر می رسند و هر کدام ظاهری رسمی با کت و شلوارهایی زیبا انتخاب کرده اند. پست متین که به سرعت بیش از 500,000 لایک به دست آورد، با این عنوان همراه بودد: «برای شما بهترین ها را در سال 2024 آرزو می کنم.»

جشن عروسی مجلل 9 روزه‌‌ی شاهزاده عبدالمتین برونئی و نامزدش آنیشا +تصاویر جذاب

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از فرادید، برای جشن سال نو، عبدالمتین شاهزاده 32 ساله برونئی، در اینستاگرام عکسی جذاب را در کنار همسر آینده اش به اشتراک گذاشت. متین که به لطف اکانت فوق‌العاده محبوب خود در اینستاگرام، مورد توجه است، مرتباً اطلاعاتی درباره سبک زندگی پرمشغله‌اش در رسانه‌های اجتماعی با حدود دو میلیون دنبال‌کننده‌اش به اشتراک می‌گذارد. این مرد 32 ساله که پسر سلطان و همسر دومش است، در اواخر این ماه با آنیشا روسنا بنت آدم ازدواج خواهد کرد. شایعه شده شاهزاده و پرنسس ولز نیز در این مراسم حضور می یابند.

زوج سلطنتی در این عکس بسیار جذاب به نظر می رسند و هر کدام ظاهری رسمی با کت و شلوارهایی زیبا انتخاب کرده اند. پست متین که به سرعت بیش از 500,000 لایک به دست آورد، با این عنوان همراه بودد: «برای شما بهترین ها را در سال 2024 آرزو می کنم.»

طرفداران این عضو خانواده سلطنتی به بخش نظرات هجوم آوردند تا هیجان خود را برای رویدادهای عروسی آینده این زوج به اشتراک بگذارند.

متین کوچک ترین فرزند خانواده است که بعد از دو خواهر بزرگترش، زندگی مشترکش را تشکیل می دهد. برادر بزرگتر او، شاهزاده عظیم، تهیه کننده هالیوود بود و در سال 2020 در سن 38 سالگی درگذشت.

به دستور سلطان حاجی حسن البلقیه برونئی، اعلام شده است که عروسی آتی شاهزاده عبدالمتین و آنیشا از 7 تا 16 ژانویه 2024 برگزار خواهد شد. این جشن که در طول 9 روز برگزار می شود، با پیشنهاد مراسم ازدواج برای دریافت فرمان سلطنتی و پس از آن با اجراهایی از سوی نوازندگان دربار سلطنتی برای اعلام رسمی آغاز عروسی آغاز می شود.

مراسم ازدواج در 11 ژانویه در مسجد سلطان عمر علی سیف الدین برگزار می شود و این مراسم عروسی سلطنتی با ضیافت مجلل با حضور مهمانانی از سراسر جهان ادامه می یابد.

جشن عروسی مجلل 9 روزه‌‌ی شاهزاده عبدالمتین برونئی و نامزدش آنیشا +تصاویر جذاب

اگرچه اطلاعات کمی در مورد چگونگی شکل گیری رابطه آنها وجود دارد، گزارش شده است که این زوج سال ها با هم ارتباط داشته اند و آنیشا نوه‌ی یکی از نزدیک ترین مشاوران پدرشوهرش است.

در صفحه اینستاگرام شاهزاده متین، او به عنوان یک بازیکن چوگان، یک خلبان هلیکوپتر و یک سرگرد در نیروهای مسلح سلطنتی برونئی، سبک زندگی بسیار فعالی دارد.

متین، که گفته می‌شود ثروت پدرش تا 28 میلیارد دلار می‌رسد، در سال 2016 خود را «خنده‌دار، عجیب از نوع خوبش» و همچنین «شیرین» و «ساده» توصیف کرد. او همچنین در مورد عشق به فوتبالش صحبت کرد و از دیوید بکهام به عنوان چهره فوتبالی محبوبش نام برد.

در همان مصاحبه، از او پرسیده شد که در همسر آینده اش به دنبال چه چیزی می گشت و او جواب داد: «خب، فقط در چند کلمه می‌توانم بگویم کسی که واقعی است. کسی که خیلی ساده است، این چیزی است که من دوست دارم.»

جشن عروسی مجلل 9 روزه‌‌ی شاهزاده عبدالمتین برونئی و نامزدش آنیشا +تصاویر جذاب

سلطان و ملکه برونئی مهمانان قابل توجهی در مراسم عروسی ویلیام و کیت در سال 2011 بودند. با توجه به این سابقه، این احتمال وجود دارد که آنها برای روز عروسی پسرشان از خانواده سلطنتی بریتانیا دعوت کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو