معتبرترین تورهای کیش را از کجا پیدا کنیم؟

منبع: تالاب

1

1402/10/17

09:47


یکی از پرطرفدارترین شهرهای داخلی که از سفر به آن سیر نمی شوید، کیش است. […]

معتبرترین تورهای کیش را از کجا پیدا کنیم؟

یکی از پرطرفدارترین شهرهای داخلی که از سفر به آن سیر نمی شوید، کیش است. کیش جزیره ای زیبا در جنوب کشور است که به خاطر سبک متفاوت آن با سایر شهرها، همه ساله توریست های بسیاری را به سمت خود جذب می کند. به همین دلیل تور کیش همیشه خواهان زیادی دارد و افراد بسیاری با تور کیش به دیدن این جزیره زیبا و شگفت انگیز می روند. اما آیا می شود از هر جایی تور کیش را خریداری کرد؟ معتبرترین تورهای کیش را از کجا پیدا کنیم؟ با ما همراه باشید تا در این مقاله چند مورد از مهمترین نکاتی که در خرید تور کیش باید به آن توجه کنید را به شما بگوییم تا سفری مطمئن را داشته باشید.

 

برای خرید تور کیش معتبر به چه نکاتی توجه کنیم؟

اولین و مهمترین نکته در خرید تور کیش این است که آژانس هواپیمایی مد نظر دارای نظرات مثبت از سوی مشتریان خود باشد. برای این کار می توانید از پلت فرم های نظرسنجی درباره تجربه افرادی که با آن ها سفر کرده اند را بشنوید. از طریق وب سایت و صفحات مجازی دیگر نیز می توانید متوجه میزان رضایت مشتریان آن ها باشید.

 

دومین نکته مهم در هنگام خرید تور کیش این است که تجربه آژانس گردشگری را بررسی کنید. با اینکه ممکن است آژانسی در روزهای ابتدایی هم خوش بدرخشد اما نمی شود از تجربه گذشت. بدیهی است آژانسی که سالیان سال تورهای داخلی و خارجی را برگزار کرده، نظم و هماهنگی خوبی دارد و کمتر دچار اشتباه می شود.

 

سومین نکته مهم در خرید تورهای داخلی و خارجی این است که قیمت ها را مقایسه کنید. گاهی ممکن است قیمت بلیط هواپیما و قیمت تور در آژانس های گردشگری اختلاف بسیاری داشته باشند. به این نکته توجه کنید که ارزان بودن به معنای بی کیفیت بودن تور نیست. مثلا در آژانس گردشگری سفرمی شما می توانید با کیفیت ترین تورهای داخلی و خارجی را با نازل ترین قیمت دریافت کنید. در صورتی که همان تور با همان کیفیت در آژانس های دیگر ممکن است گران تر از حد معمول ارائه شود. به همین دلیل هنگم خرید بعد از اینکه تجربه و کامنت های مثبت درباره آژانس گردشگری را دریافت کردید، به سراغ مقایسه قیمت ها بروید.

 

چهارمین نکته مهم در خرید تور که باید به آن توجه کنید، تعدد برگزاری تورهای داخلی و خارجی است. آژانسی که تنوع زیادی در برگزاری تورهای خود داشته باشد، یعنی مشتریان زیادی دارد. تعداد مشتریان هم تا حد زیادی نشان دهنده قابل اطمینان بودن آن هاست.

 

آیا می شود تور کیش را به صورت اقساطی خریداری کرد؟

برخی از آژانس های گردشگری این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده اند که به صورت اقساطی تورهای آن ها را خریداری کنند. برای دریافت تور اقساطی کیش باید با توجه به قوانین قرارداد تور با مشتری که توسط آژانس هواپیمایی نوشته شده است، اقدام کرد.

آیا می شود تور کیش را به صورت اقساطی خریداری کرد؟

چه زمانی می توانیم تور کیش ارزان را خریداری کنیم؟

خرید تور کیش ارزان به چند طریق ممکن است. اول اینکه برخی از تورهای کیش که با نازل ترین قیمت ارائه می شوند، معمولا طرف قرارداد با هتل های دو و سه ستاره هستند. اگر جزو افرادی هستید که برایتان فقط دیدن جزیره زیبای کیش مهم است، از این تورهای ارزان قیمت حتما استفاده کنید.

 

تور کیش ارزان قیمت در لحظه آخر هم ممکن است نصیبتان شود. تورهای لحظه آخری به طور کلی تورهایی هستند که به علت عدم پر شدن صندلی های هواپیما و فروش کافی، یک روز مانده به پرواز، با قیمت باورنکردنی به فروش می رسد. به طوری که ممکن است نصف هزینه سفر را پرداخت کنید اما همانند دیگران از بهترین هتل ها و بهترین پرواز بهره مند شوید.

 

تورهای کیش معمولا چند روزه است؟

تور کیش معمولا 3 شب و 4 روز است. با این که دیدنی های کیش بسیار زیاد است و در سفر 4 روزه نمی گنجد اما برای شروع سفر به این جزیره مدرن و زیبا، درنگ نکنید. به شما پیشنهاد می کنیم که از آژانس گردشگری سفرمی انواع پکیج های تور کیش را مشاهده کنید و با انتخابی مناسب، سفری به یاد ماندنی را تجربه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو