پاسخ سعید معروف به خبرنگار: سفت خوبه یا نرم +فیلم

منبع: شبونه

1

1402/10/17

17:08


پاسخ سعید معروف به خبرنگار: سفت خوبه یا نرم! خانم خبرنگار که از سعید معروف در نشست خبری سوال پرسید که ما قبلا خیلی سخت بودید و حالا نرم شدید و سعید معروف پاسخ داد سفت خوبه یا نرم؟ https://video.shaboneh.com/news/said-maruf-seft.mp4 سعید معروف در اواخر سال 2014 با پیشنهاد یک میلیون یورویی زنیت کازان مواجه شد. …

پاسخ سعید معروف به خبرنگار: سفت خوبه یا نرم +فیلم

پاسخ سعید معروف به خبرنگار: سفت خوبه یا نرم! خانم خبرنگار که از سعید معروف در نشست خبری سوال پرسید که ما قبلا خیلی سخت بودید و حالا نرم شدید و سعید معروف پاسخ داد سفت خوبه یا نرم؟

سعید معروف در اواخر سال 2014 با پیشنهاد یک میلیون یورویی زنیت کازان مواجه شد. معروف که به همراه شهرداری ارومیه نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر را بدون شکست پشت‌سر گذاشته بود خواهان فسخ قرارداد خود شد ولی درخواست او با مخالفت باشگاه شهرداری ارومیه روبرو شد، اما پس از چند روز رضایت‌نامه‌اش صادر و قرارداد زنیت کازان برای او فرستاده شد.

این والیبالیست ایرانی با قد ۱۸۹ سانتی‌متر و وزن ۸۱ کیلوگرم به‌عنوان بهترین پاسور و کاپیتان تیم ملی، ۳۳۱ سانتی‌متر برای زدن اسپک می‌پرد و برای دفاع کردن هم ۳۱۱ سانتی‌متر قدرت پرش دارد.

سعید معروف، بهترین پاسور رقابت‎های والیبال انتخابی جهانی ۲۰۱۰ و ۲۰۱۲ ایتالیا را به خود اختصاص داد، کمیته Vis مسابقات انتخابی المپیک در توکیو ژاپن در پایان رقابت‌ها به عنوان بهترین پاسور انتخاب شد و در مسابقات قهرمانی والیبال مردان آسیا ۲۰۱۳ به عنوان باارزش‌ترین بازیکن اتنخاب شد.

مردم ارومیه علاقه ي فراوانی بـه ورزش والیبال دارند، بهمین دلیل باشگاه هاي والیبال زیادی دراین شهر فعالیت میکنند. سعید مشهور نیز والیبال را ابتدا در شهر ارومیه و از تیم مقاومت شروع کرد، در یکی، دو تیم بومی بازی کرد، و پس از مدتی وارد تیم صنام تهران شد، و موفق شد برای اولین بار دراین تیم عنوان قهرمانی رابه خود اختصاص دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو