امیر غفور، سعید معروف در حال بازگشت | پنجه های طلایی سعید معروف درحال احیاء

3

1402/7/21

16:03


امیر غفور، سعید معروف در حال بازگشت | پنجه های طلایی سعید معروف درحال احیاء

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

محمدرضا داورزنی در مورد احتمال بازگشت سعید معروف و امیر غفور به تیم ملی گفت: راهبردی دو سال قبل تعریف شد که تغییر نسل اتفاق بیفتد تا فرصت بیشتری به جوانان بدهیم و در تورنمنت‌های مختلف شرکت کنیم اما باید در این قصه بازنگری اتفاق بیفتد و واقع بینانه‌تر نگاه کنیم تا تیم ملی در سطح کیفی خوبی قرار بگیرد. تیم‌های بزرگ دنیا بر اساس نیاز خود از بازیکنان استفاده می‌کنند. به طور مثال آلمان گروزر ۳۹ ساله را به تیم ملی برگرداند تا نتیجه بگیرد.

او در این مورد افزود: با بازیکنان خوب‌مان مثل معروف، غفور، موسوی، عبادی‌پور سال‌هاست کار می‌کنیم و روحیاتشان را می‌شناسم. آنها تعصب کشور و نام ایران را دارند و خودشان را سرباز تیم ملی می‌دانند. یک مقطعی فدراسیون و سرمربی تصمیم گرفت تعییر نسل اتفاق بیفتد و به جوان‌ترها بیشتر فرصت داده شود اما همان موقع گفتیم کسی از تیم ملی خط نخورده و کسی هم نباید خداحافظی کند.

داورزنی با بیان اینکه با شناختی که از سعید معروف دارم نسبت به نتایج تیم ملی بسیار حساس است، تاکید کرد: همه بازیکنانی که می‌توانند به تیم ملی کمک کنند و شایسته هستند، قطعا در آینده حضور خواهند داشت. اینگونه نیست که بگوییم این بازیکن ۳۷ سال دارد و دیگر به درد تیم نمی‌خورد. تجربه ثابت کرده باید ترکیبی از باتجربه‌های آماده و جوانان در اختیار تیم ملی باشند./خبرورزشی

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو