خفن ترین مربی تولد سعید معروف را تبریک گفت | دعوت سعید معروف برای دیدار با این مربی

2

1402/7/4

08:04


خفن ترین مربی تولد سعید معروف را تبریک گفت | دعوت سعید معروف برای دیدار با این مربی

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

وقتی حرف از تنش و جنجال در والیبال وسط می‌آید، ناخودآگاه یاد رابطه سعید معروف و ویتال هاینن می‌افتیم. درست زمانی که مرد پر شور و حرارت بلژیکی در قامت سرمربی لهستان مقابل ایران و کاپیتان بزرگش یعنی سعید معروف قرار می‌گرفت.

از یک جا به بعد دعوا و بحث بین هاینن و معروف در تقابل‌های این دو نفر به یک اتفاق عادی تبدیل شده بود اما جالب است بدانید که رابطه آن‌ها نه تنها بد نیست که خیلی هم به هم علاقمند هستند. هاینن بارها لب به تمجید از سعید معروف گشوده و کاپیتان سابق ایران نیز هیچگاه بد او را نگفته است.

دیروز تولد ٣٨ سالگی سعید معروف بود. کسی که بعد از آن المپیک منحوس توکیو از بازی‌های ملی خداحافظی کرد و حالا خیلی‌ها دلشان برای این کاپیتان محبوب تنگ شده است. اما حالا معروف نه تنها از بازی‌های ملی فاصله گرفته که در رده باشگاهی نیز برای فصل پیش رو انتخابی انجام نداده و همین موضوع شایعاتی را درباره خداحافظی او از دنیای بازی به وجود آورده است.

وقتی به ویتال هاینن پیام دادیم و از او خواستیم برای تهیه کلیپ تولد سعید معروف به ما کمک کند و ویدیویی برایمان بفرستند او به شکل غیرمنتظره‌ای از این موضوع استقبال کرد و فورا یک ویدیوی چند ثانیه‌ای از خودش فرستاد و تولد سعید را تبریک گفت.

اما تبریک تولد هاینن شامل نکات مهمی بود که یکی از آن‌ها شاید به مذاق ما خوش نیاید. جایی که این سرمربی جذاب بلژیکی گفت: "سعید من نمی‌دانم چند سالت شده و سوال هم نکردم اما موهای سفیدت نشان می‌دهد که پیر شده‌ای."

دوران حضور سعید معروف در تیم ملی به قدری شیرین بود که اصلا حواسمان نیست که او ٣٨ سالش شده، البته شاید هم خودمان را به حواس‌‌پرتی می‌زنیم اما به هر حال هاینن این موضوع تلخ را به یادمان آورد که کاپیتان سابقمان به بازنشستگی نزدیک شده و چه بخواهیم و چه نخواهیم دیر یا زود باید به ندیدنش در زمین عادت کنیم.

یکی از نکات مهم دیگری که هاینن به آن اشاره کرد وعده دیدارش با سعید معروف بود؛ جایی که او بعد از آرزوی موفقیت برای معروف اعلام کرد که به زودی کاپیتان سابق تیم ملی ایران را در ترکیه ملاقات می‌کند. باید دید معروف که این روزها در آمریکاست، به چه دلیل و منظوری به ترکیه  سفر می‌کند. انتخاب یک تیم جدید باشگاهی یا شاید شروع دوران مربیگری.../ورزش سه

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو