علت فوت سیاوش سیاه منصور هلال احمر لرستان + بیوگرافی

منبع: نم نمک

1

1402/10/19

18:34


در این مطلب جدید در سال 1402 و سال 2024 ، سیاوش سیاه منصور و فوت سیاوش سیاه منصور و بیماری سیاوش سیاه منصور و بیوگرافی سیاوش سیاه منصور و اخبار سیاوش سیاه منصور و حواشی سیاوش سیاه منصور و سیاوش سیاه منصور کیست و سیاوش سیاه منصور کجاست و چه خبر از سیاوش سیاه منصور و سیاوش سیاه منصور اهل کجاست و سیاوش سیاه منصور در بیمارستان و علت مرگ سیاوش سیاه منصور و درگذشت سیاوش سیاه منصور در نم نمک.

علت فوت سیاوش سیاه منصور هلال احمر لرستان + بیوگرافی

رییس جمعیت هلال احمر درگذشت نجاتگر هلال احمر لرستان را تسلیت گفت

کولیوند در پیامی درگذشت نجاتگر هلال احمر لرستان را در تصادف اتوبوس در محور خرم آباد-بروجرد تسلیت گفت.

علت فوت سیاوش سیاه منصور هلال احمر لرستان + بیوگرافی

علت فوت سیاوش سیاه منصور هلال احمر لرستان + بیوگرافی

پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر در پیامی درگذشت نجاتگر هلال احمر لرستان را تسلیت گفت که متن پیام به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذینَ إِذا أَصابَتْهُمْ مُصیبَةٌ قالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ أُولئِکَ عَلَیْهِمْ صَلَواتٌ مِنْ رَبِّهِمْ وَ رَحْمَةٌ وَ أُولئِکَ هُمُ ‏الْمُهْتَدُونَ

درگذشت تاثرانگیز نجاتگر جمعیت هلال احمر استان لرستان جناب آقای سیاوش سیاه منصور در تصادف اتوبوس در محور خرم آباد-بروجرد ، که به فوت تعدادی دیگر از هموطنان عزیز نیز انجامید ، موجب تأسف و تالم خاطر این جانب شد.

جمعیت هلال احمر که هنوز سوگوار شهادت دو امدادگر جوان خود در سانحه تروریستی کرمان است ، به اراده الهی باید اندوه بزرگ دیگری را برای از دست دادن یکی دیگر از ستارگان سپهر امداد و نجات تحمل کند؛ اما در این آزمایش الهی مطیع مشیت پروردگار مهربان هستیم و از ذات اقدس او نیز صبر و شکیبایی برای این هجران را طلب می کنیم.

این مصیبت را به خانواده محترم سیاه منصور و امدادگران و نجاتگران غیور استان لرستان تسلیت می گویم و از خداوند برای بازماندگان صبر مسئلت دارم.

از پروردگار متعال ، رحمت و مغفرت الهی را برای روح این همکار عزیز که کارنامه دنیوی او مملو از اعمال خداپسندانه در جمعیت هلال احمر بود و عمرش با تلاش برای نجات انسان های سانحه دیده سپری شد ، خواستارم. ان شاء الله روح پاک زنده یاد سیاه منصور در رضوان الهی با اهل بیت (علیهم السلام) محشور شود.

پیرحسین کولیوند

رئیس جمعیت هلال احمر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو