کار و کارمای شما مطمئنا مهم است و اصول فنگ شویی نیز همینطور است. بنابراین، در این مقاله سلام دنیا قصد داریم تا درباره فنگ شویی کیف پول و اینکه کدام رنگ کیف برای ثروت مند شدن خوب است صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

ارتباط بین کیف پول و فنگ شویی

به محض دریافت پول آنها را در کجا نگهداری می کنید؟ در قفسه، در بانک؟ نه! شما آن را در کیف پول یا کیف خود نگه دارید. کیف پول از پول شما محافظت می کند و همچنین حاوی کارت های پول مجازی شما است. همانطور که خانه برای زندگی شماست، کیف پول هم برای پول است. هنگام خرید کیف پول، برخی بر طراحی آن تاکید می کنند در حالی که برخی دیگر بر قیمت یا شاید نام تجاری آن تاکید می کنند. اما، طبق فنگ شویی، ابتدا باید روی رنگ کیف پول تأکید کرد زیرا این پتانسیل را دارد که بر ثروت کلی شما تأثیر بگذارد. رنگ کیف پول یک فرد مستقیماً بر وضعیت مالی او تأثیر می گذارد و تعیین می کند که آیا شما ثروتمند و مرفه خواهید بود یا دچار بحران مالی خواهید شد


حتما بخوانید: چگونه ثروتمند شویم


رنگ های خوب برای کیف پول طبق فنگ شویی

1. رنگ طلایی

براساس فنگ شویی، طلایی رنگی قدرتمند و جذاب است. انرژی آن نه تنها خوش شانسی را جذب می کند، بلکه روند خرج کردن شما را در کنار افزایش درآمد نیز تحت تاثیر قرار داده و افزایش می دهد. برای افرادی که عاشق ریسک هستند و اغلب پول را در معرض خطر قرار می دهند، نباید این کیف پول رنگارنگ را نگه دارند. نگه داشتن کیف پول طلایی رنگ ممکن است گاهی عجیب به نظر برسد. با این حال، لازم نیست که کل کیف پول طلایی باشد، هر چیزی مانند یک آرم طلایی تزئینی یا دسته ای به خوبی کار می کند.

رنگ های خوب برای کیف پول طبق فنگ شویی: طلایی

2. رنگ زرد

اعتقاد بر این است که رنگ زرد برادر رنگ طلایی، نمادی از آینده ای روشن است. نه تنها در زندگی فرد روشنایی به ارمغان می آورد، بلکه خوش شانسی و ثروت را نیز به همراه می آورد. مانند طلایی، رنگ زرد نیز در صورتی که اکثر موارد زرد رنگ باشد، خوب عمل خواهد کرد.

3. رنگ صورتی

رنگ صورتی که تصور می شود رنگ مورد علاقه زنان است، ثروت فرد را افزایش می دهد. طبق فنگ شویی، زنان باید کیف پول ها صورتی داشته باشند زیرا شانس آنها را تقریبا دو برابر می کند. این رنگ زیبا هم با ثروت و هم با رشد همراه است.


حتما بخوانید: 13 کاری که افراد ثروتمند هیچ وقت انجام نمی دهند


4. رنگ مشکی

رنگ مورد علاقه مردان و زنان، رنگ مشکی قوی ترین و پر طرفدار ترین رنگ برای همه آنها است. انرژی خورشیدی را جذب می کند که نشان می دهد پول بیشتری دارید و هزینه کمتری می کنید. به گفته فنگ شویی، اگر کسی از بحران مالی رنج می برد یا دچار بحران مالی شده است، باید رنگ کیف پول خود را به مشکی تغییر دهد. این نتایج فوری را نشان خواهد داد. با این حال، رنگ سیاه با جمع آوری یا ذخیره ثروت و نه افزایش آن همراه است.

رنگ های خوب برای کیف پول طبق فنگ شویی: مشکی

از این رنگ کیف پول ها دوری کنید

1. رنگ قرمز

قرمز رنگ آتش است. این نماد انرژی حیاتی آتش است. همانطور که آتش همه چیز را می سوزاند و به نابودی می انجامد، در مورد این رنگ نیز چنین است. اعتقاد بر این است که همه چیز از جمله شانس ذاتی شما را خراب می کند. بنابراین به هیچ وجه توصیه نمی شود که پول یا کیف پول خود را در آشپزخانه یا در مکان های دیگری که با آتش یا رنگ قرمز احاطه شده اند، نگه دارید.


حتما بخوانید: پولدار شدن با بیت کوین


2. رنگ آبی

مانند رنگ قرمز، فنگ شویی نیز توصیه می کند که کیف پول آبی رنگ را نگه ندارید. نباید حتی از کیف پول یا کیف پولی که نقطه آبی یا هر چیز دیگری به رنگ آبی دارد استفاده کنید، مگر اینکه بخواهید انرژی از بین برود.

از این رنگ کیف پول ها دوری کنید

سخن پایانی:

بعد از اهمیت رنگ کیف پول در فنگ شویی باید با ذهنی باز و احساس معنای شخصی به چنین اقداماتی نزدیک شوید.با اینکه فنگ شویی کیف پول یک عمل محبوب برای برخی افراد است، اما یک مفهوم پذیرفته شده جهانی نیست.