همه با خود این فکر را می کنند که آیا می توان ثروت را جذب کرد؟ پاسخ ما به شما بله است. شما می توانید زیرا طبق قانون جذب ، "افکار تبدیل به واقعیت می شوند". شما همیشه هر چیزی را که روی آن تمرکز کنید و به آن توجه کنید به زندگی خود جذب خواهید کرد. بنابراین، می توانید پول یا هر چیز دیگری را که می خواهید جذب کنید. آنچه بیشتر به آن فکر می کنید به واقعیت شما تبدیل می شود. وقتی تصویری را در ذهن خود تجسم می کنید به واقعیت شما تبدیل می شود. مشکل اینجاست که اگر خود را فقیر تصور کنید، واقعیت شما نیز خواهد شد. بنابراین، باید بسیار مراقب باشید که افکار خود را کنترل کنید و مطمئن شوید که فقط افکار مثبت دارید. در این مطلب از سلام دنیا، ما به مراحل جذب ثروت و پول، قانون، فرایند ها و نحوه جذب پول و فراوانی پرداخته ایم. با ما همراه باشید.

آیا می توانید پول را جذب کنید؟

چه به ثروتمند شدن فکر کنید و چه فقیر، افراد، شرایط و رویدادهایی را به زندگی خود جذب خواهید کرد که منعکس کننده این افکار هستند. خوشبختانه چیزهایی که به آنها فکر می کنید فورا ایجاد نمی شوند. اگر آنها بودند، هر بار که به حیوان یا شی دیگری فکر می کردید در مقابل شما ظاهر می شد. تایم لپس به شما این توانایی را می دهد که به محض اینکه متوجه شدید که منفی فکر می کنید، افکار خود را تغییر دهید. هر زمان که به این فکر افتادید که فقیر هستید یا پول کافی ندارید، افکارتان را تغییر دهید. هر زمان که فکر می کنید هرگز پول کافی نخواهید داشت، افکار خود را تغییر دهید.

افکار خود را تغییر دهید و ضمیر ناخودآگاه خود را مجددا برنامه ریزی خواهید کرد و زندگی شما بر این اساس تغییر خواهد کرد. شما هر چقدر که بخواهید پول خواهید داشت! تنها کاری که باید انجام دهید این است که تصمیم بگیرید به چه چیزی فکر می کنید و زندگی شما تغییر خواهد کرد. شما همان چیزی می شوید که به آن فکر می کردید. از قدردانی و کلمات مثبت برای ایجاد یک ذهنیت مثبت و فراوان استفاده کنید. به این فکر کنید که پول کافی دارید. فکر کنید که زندگی شما متحول شده است و به موفقیتی که می خواهید دست یافته اید. جوری احساس شادی و هیجان کنید که انگار پولی را که از کیهان خواسته اید دارید.


حتما بخوانید: چگونه ثروتمند شویم


چگونه ثروت جذب کنیم؟

تمرکز روی چیزهایی که نمی خواهید (بدهی، پول کافی) را متوقف کنید و شروع به تمرکز روی چیزهایی کنید که می خواهید (فراوانی و پول). هنگامی که بتوانید افکار خود را کنترل کنید، در راه آشکار کردن پول یا هر چیزی که می خواهید آشکار شود، خواهید بود. همچنین ممکن است لازم باشد طرز فکر پول خود را تغییر دهید. آیا شما طوری تربیت شده اید که فکر می کنید پول ریشه همه بدی هاست؟  سیستم اعتقادی ما می تواند ما را از رسیدن به اهداف مالی خود باز دارد، اگر واقعاً باور نداشته باشیم که شایسته پول و زندگی رویایی خود هستیم. اگر نیاز دارید طرز فکر پول خود را تغییر دهید، قبل از اینکه بخواهید آن را جذب کنید، روی تغییر احساسات و نظرات خود در مورد پول کار کنید. اگر واقعاً پول نمی‌خواهید یا باور ندارید که لیاقتش را دارید، آن وقت ظاهر نمی‌شود. هر گونه باور محدود کننده ای را که در مورد پول، ثروت یا توانایی خود برای ثروتمند شدن دارید، شناسایی کنید.

نحوه جذب ثروت

فرآیند سه مرحله‌ای تجلی پول با قانون جذب عبارت است از: بپرس، باور کن و دریافت کن. این فرآیند سه مرحله ای در کتاب "راز" اثر روندا برن ارائه شده است. همه چیز در این جهان از انرژی تشکیل شده است که در فرکانس های مختلف ارتعاش می کند. کیهان هر چیزی را که با فرکانس ارتعاشی شما مطابقت داشته باشد به شما تحویل خواهد داد. برای آشکار کردن پول، باید انرژی آن پول را در زندگی خود احساس کنید.

نحوه جذب ثروت

1. جذب ثروت از طریق پرسیدن

بگذارید کائنات بداند که چه چیزی را می خواهید جذب کنید. یکی از راه‌های انجام این کار از طریق تأییدیه‌های پولی یا ایجاد فهرست مانیفست است . شما در زمان آینده و به زبان مثبت دقیقاً آنچه را که می خواهید جهان ارائه دهد توضیح دهید. تأییدیه های پول را در زیر ببینید.

2. جذب ثروت از طریق باور کردن

شما باید باور داشته باشید که آنچه خواسته اید از قبل مال شماست. کیهان چیزها را دوباره ترتیب می دهد تا برای شما اتفاق بیفتد. شما نیازی به دانستن چگونگی و زمان وقوع آن ندارید، اما باید ایمان داشته باشید که این اتفاق خواهد افتاد.


حتما بخوانید: 13 کاری که افراد ثروتمند هیچ وقت انجام نمی دهند


3. جذب ثروت از طریق دریافت کردن

احساسی را داشته باشید که پس از رسیدن آن احساس خواهید کرد. با استفاده از تجسم و اسکریپت نویسی (به زیر مراجعه کنید) احساساتی را ایجاد می کنید که وقتی واقعاً پولی را که درخواست کرده اید دریافت کنید، خواهید داشت. سپس کیهان شروع به فراهم کردن فرصت ها خواهد کرد. 

فرایند های جذب ثروت کدام ها هستند؟

1. فرایند های جذب ثروت: مجله مانیفست و تغییر ادبیات

مجله مانیفست، یک مجله رایگان 10 صفحه ای است که به شما کمک می کند پول را آشکار کنید. ژورنال شما را از هر مرحله از تجلی عبور می دهد تا زمانی که واقعاً آنچه را که می خواهید دریافت کنید. کلماتی که برای استفاده انتخاب می‌کنید می‌توانند به شما کمک کنند یا مانع تحقق رویاهایتان شوند. هر کلمه ای که به زبان می آورید یا می نویسید می تواند زندگی شما را تغییر دهد - برای بهتر یا بدتر.

کلمات می توانند پول را جذب کنند یا آن را از خود دور کنند. اکثر مردم نمی دانند کلماتشان چقدر قدرتمند است. اگر دائماً از کمبود پول خود شکایت کنید، یک واقعیت کمبود ایجاد خواهید کرد. اگر بگویید کمبود پول دارید خواهید بود. کمبودهای بیشتری در زندگی خود ایجاد می کنید. این دنیایی است که شما برای خود می سازید. به جای شکایت، روی چیزهای مثبت تمرکز کنید و در مورد دنیا آنطور که می خواهید صحبت کنید، نه آنطور که هست. شروع کنید به خود بگویید که چیزی کم ندارید و پول بیشتری در راه است. در مورد چیزهای بزرگی که در زندگی خود دارید صحبت کنید. روی چیزهایی تمرکز کنید که برای آنها سپاسگزار هستید.

مجله مانیفست

2. فرایند های جذب ثروت: حق شناسی

قدردانی به ویژه هنگام نشان دادن پول مهم است. قبل از اینکه از کائنات پول بیشتری بخواهید، قدر آنچه در حال حاضر دارید، بدانید. روی چیزهایی که از قبل دارید تمرکز کنید نه روی چیزهایی که می خواهید. روی دلایلی که باید خوشحال و سپاسگزار باشید تمرکز کنید. این انرژی و وضعیت ذهنی شما را تغییر می دهد. "به خاطر چیزهایی که دارید سپاسگزار باشید، در نهایت چیزهای بیشتری خواهید داشت. اگر روی چیزهایی که ندارید تمرکز کنید، هرگز به اندازه کافی نخواهید داشت.» - اپرا وینفری. شکرگزاری یکی از مهم ترین اجزای تجلی است. مجله سپاسگزاری رایگان ما را امتحان کنید تا به شما کمک کند بیشتر سپاسگزار باشید و قدردانی را به عنوان بخشی از برنامه روزانه خود تمرین کنید.

3. فرایند های جذب ثروت: تاییدیه های پولی

تاکیدات تجلی پول را تکرار کنید. اینها تأییدهای مثبتی برای پول هستند که طرز فکر شما را از کمبود به ثروت مالی تغییر می دهند. تصدیقات پولی و تصدیقات تجلی را ببینید تصدیق ثروت باید با زبان مثبت نوشته شود. به عنوان مثال، شما نمی نویسید می خواهم بدون بدهی باشم، زیرا "بدهی" یک کلمه منفی است و ناخودآگاه شما نمی فهمد "بدون بدهی" چیست. در عوض، از کائنات می‌خواهید پول جذب کند یا به وفور زندگی کند.  جملات تاکیدی نیز باید به زمان حال نوشته شود. بنابراین شما ننویسید "من قصد دارم پول جذب کنم". در عوض، شما می نویسید "من پول جذب می کنم" در زمان حال. جملات تاکیدی ثروت را به صورت روزانه تکرار کنید. هر روز آنها را با صدای بلند بگویید. با کلمات ارتباط برقرار کنید و احساسات و عواطفی را که با دریافت پول احساس خواهید کرد، تحریک کنید. ممکن است احساس کنید خوش شانس، ثروتمند و غیره هستید. تصور کنید که با آن چه خواهید کرد. اگر قصد دارید با این پول یک ماشین جدید بخرید، خودتان را در حال رانندگی مجسم کنید.


حتما بخوانید: پولدار شدن با بیت کوین


سعی کنید حداقل 10 دقیقه در روز را صرف تکرار جملات تاکیدی پول خود کنید. وقتی آنها را تکرار می کنید سعی کنید در حالت آرامش باشید. ممکن است بخواهید قبل از شروع چند نفس عمیق بکشید. چشمان خود را ببندید تا به شما کمک کند روی جملات تاکیدی خود تمرکز کنید. بهترین زمان برای انجام این کار زمانی است که می خواهید بخوابید. چند نفس عمیق یا انجام مدیتیشن قبل از خواب نه تنها به شما کمک می‌کند تا روی جملات تاکیدی خود تمرکز کنید، بلکه به شما کمک می‌کند خوب بخوابید. مدیتیشن های راهنمایی کوتاه زیادی در یوتیوب وجود دارد. وقتی آرام و آرام هستید، چشمان خود را ببندید و جملات تاکیدی پولی خود را تکرار کنید. شروع به تجسم نمودن آنها کنید و در حالی که ناخودآگاه شما در حال تجسم و احساس احساساتی است که با بدست آوردن پولی که می خواهید احساس خواهید کرد، به خواب بروید.

نمونه هایی از تأیید پول :

  • من آهنربای پول هستم و پول را جذب می کنم.
  • من به وفور زندگی می کنم و آنقدر پول دارم که بتوانم هر چیزی را که می خواهم بخرم.
  • من در رفاه زندگی می کنم و از همه چیز به اندازه کافی دارم.
  • حساب بانکی من همیشه پول دارد.
  • از اینکه آزادی مالی دارم سپاسگزارم.
  • من از داشتن پولی که برای زندگی رویایی ام نیاز دارم هیجان زده هستم.
  • پول به وفور به سمت من سرازیر می شود.

فرایند های جذب ثروت 1

4. فرایند های جذب ثروت: تجسم

تجسم ابزار قدرتمندی برای نشان دادن پول است. به جایی آرام و راحت بروید و استراحت کنید. می توانید یا بنشینید یا دراز بکشید. هر چیزی که برای شما راحت تر است. اگر به آرامش شما کمک می کند، موسیقی آرامش بخش پخش کنید.چند نفس عمیق از بینی بکشید و از دهان بیرون بیاورید. سعی کنید هر کدام را عمیق تر از قبلی کنید. اگر افکاری وارد ذهن شما شد، آنها را بپذیرید اما تمرکز خود را بر روی تنفس خود بازگردانید. همه چیزهایی را که به خاطر آنها سپاسگزار هستید را بشناسید و آنها را تجسم کنید.

این شما را در یک چارچوب ذهنی مثبت قرار می دهد و قدردانی یکی از بهترین روش های تجلی است. اکنون، خود را تجسم کنید که پول را نشان می دهد. خود را تجسم کنید که با مقدار پولی که می خواهید نشان دهید زندگی می کنید. تصور کنید که به صورت حساب بانکی خود نگاه می کنید و مبلغ آن را می بینید، تصور کنید که هر کاری را که با پول برنامه ریزی کرده اید انجام می دهید. هر جزئیات را تجسم کنید. تصور کنید چه احساسی خواهید داشت، چه بویی خواهید داشت، چگونه لباس می پوشید، چه خواهید کرد و غیره. وقتی هر روز جملات تاکیدی پول را تکرار می کنید، سعی کنید همیشه آنها را در حال تحقق تصور کنید.

5. فرایند های جذب ثروت: اسکریپت

اسکریپت نویسی فرآیندی مشابه تصویرسازی است اما به صورت نوشتاری انجام می شود. شما داستانتان را طوری می نویسید که انگار همین الان اتفاق می افتد. شما به زبان اول شخص و زمان حال می نویسید. شما احساس می کنید و از دریافت پولی که می خواهید نشان دهید یا برای رسیدن به اهداف مالی خود ابراز قدردانی می کنید.


حتما بخوانید: 32 ایده پولساز اثبات شده برای کسب درآمد سریع


6. فرایند های جذب ثروت: طوری زندگی کن که انگار ...

طوری زندگی کنید که انگار پول داشتن واقعیت شماست. کارهایی را انجام دهید که اگر قبلا پول داشتید انجام می دادید. همانطور که یک فرد ثروتمند فکر می کند فکر کنید. اطمینان حاصل کنید که اطراف شما نشان دهنده پول داشتن است. به عنوان مثال، یک کیف پول بزرگتر بخرید. طوری رفتار کنید که کسی پولدار عمل کند. کیفت را پر از پول کن همه این اقدامات قدرتمند هستند.

7. فرایند های جذب ثروت: بررسی فراوانی

طبق قانون فراوانی، منبع نامحدودی از همه چیز همیشه وجود دارد. هیچ محدودیتی برای این منابع وجود ندارد. شما می توانید هر چقدر که می خواهید پول را نشان دهید. یکی از راه‌های آشکارسازی پول، ایجاد چک فراوانی است. در ابتدا، چک را از کیهان تجسم می کنید، و زمانی که ظاهر شد باید با چک واقعی از یک بانک واقعی جایگزین شود و نه از بانک جهان. هر مبلغی را که می خواهید پر کنید تا زمانی که باور دارید می توانید آن را بدست آورید. چک را روی تابلوی تظاهرات یا تابلوی دید خود قرار دهید . سپس، شروع به کار بر روی برنامه عمل خود کنید، و یک بررسی واقعی در راه شما خواهد بود.

فرایند های جذب ثروت 2

سخن آخر

آیا می توانید پول را یک شبه جذب کنید؟ بسیاری از مردم می پرسند چگونه پول را یک شبه جذب کنیم. کیهان بر اساس برنامه زمانی خاصی کار نمی کند. شما نمی توانید دقیقاً دیکته کنید که می خواهید اهدافتان چه زمانی آشکار شوند. شما باید مراحل بالا را دنبال کنید و سپس درخواست خود را به جهان ارسال کنید و منتظر بمانید تا همه چیز سر جای خود قرار گیرد. اگر تمام مراحل بالا را دنبال کنید، آنگاه اهداف شما آشکار خواهند شد. با این حال، ممکن است زمان ببرد تا این اتفاق بیفتد و لزوماً در عرض 24 ساعت اتفاق نخواهد افتاد.