نقد و بررسی بازی Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon

نقد و بررسی بازی Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon


منبع: پلازا

1

1402/10/20

12:23


نقد و بررسی بازی Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon

بازی Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon که به خاستگاه بایونتا: سرزا و شیطان گمشده معروف بوده نسخه جدیدی از سری بازی‌های بایونتا بوده که در قالب یک بازی اکشن و ماجراجویی عرضه شده و ما نیز قصد نقد و بررسی آن‌را خواهیم داشت.

دررابطه با بازی خاستگاه بایونتا: سرزا و شیطان گمشده، باید بدانید که این محصول یک گزینه سوم شخص با نکات کلیدی ارزشمند بوده که درقالب گیم‌پلی آن می‌توانید با مزیت‌های بسیاری مواجه شوید. در حقیقت بازی Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon با دراختیار داشتن یکسری جذابیت‌های ظاهری و ماجراجویی توانسته نظرات بسیار خوبی را به سمت خود جذب کند که از زمان عرضه تا به امروز میزبان گیمرهای بسیاری از سراسر جهان نیز بوده است.

فهرست مطالب

بازی Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon

باتوجه به نکات فوق باید بدانید که بازی Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon یک محصول جذاب ازسوی شرکت Nintendo of America Inc بوده که روند توسعه آن‌را استودیو PlatinumGames Inc که سازنده بازی‌هایی نظیر NieR: Automata و world of demons بوده برعهده داشته است. باید بدانید که این بازی در انحصار یک کنسول بوده که در ادامه اطلاعات بیشتری را از آن دراختیار شما قرار خواهیم داد. با پایان معرفی بازی Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon به سراغ بررسی آن خواهیم رفت.

بررسی بازی Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon

بازی Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon

قبل از آغاز نقد بازی Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon باید بدانید که این نسخه از بازی محبوب بایونتا با ساختارشکنی‌های جدیدی پابه عرصه بازی‌های نینتندو نهاده است. همین موضوع سبب شده تا کاراکتر اصلی داستان که یک زن جادوگر بوده به شیوه‌ای نوین خود را معرفی کند. قدرت‌های ماورایی بسیاری برای این شخصیت درنظر گرفته شده که همین امر سبب خواهد شد تا در نبردهای بسیاری شاهد حضور وی برای شکست دادن دشمنان باشیم. ناگفته نماند که این موضوع درطول خط داستانی بازی به شکل‌های مختلفی نمایان خواهد شد زیرا شخصیت بازی به یک یاچند مهارت ابتدایی مجهز نبوده و قادر به تقویت خود در طول بازی خواهد بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو