نقد و بررسی بازی Deep Sky Derelicts: Definitive Edition

نقد و بررسی بازی Deep Sky Derelicts: Definitive Edition


منبع: پلازا

1

1402/11/14

12:24


نقد و بررسی بازی Deep Sky Derelicts: Definitive Edition

بازی Deep Sky Derelicts: Definitive Edition یک محصول نقش‌آفرینی و استراتژی از استودیو Snowhound Games بوده که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد و توانست تا به‌امروز میزبان گیمرهای بسیاری باشد که اکنون در پلازا به نقد و بررسی آن پرداخته‌ایم.

لازم به ذکر است بدانید که استودیو Snowhound Games با ساخت بازی Deep Sky Derelicts: Definitive Edition توانست گیمرهای بسیاری را به‌سمت خود جذب نماید. ماهیت نقش آفرینی و ایندی بازی فرصت مناسبی برای شما ایجاد می‌کند تا بتوانید با چالش‌های جدیدی سر و کار داشته باشید و سرگرم بازی شوید. شرکت ناشر بازی Fulqrum Publishing بوده که بدنیست بدانید این محصول توانسته به امتیاز ۷۰ از ۱۰۰ دسترسی پیدا کند و نظرات منتقدین بسیاری را به سمت خود جذب نماید.

فهرست مطالب

بازی Deep Sky Derelicts: Definitive Edition

بازی Deep Sky Derelicts: Definitive Edition را می‌توان یک ترکیب عالی از استراتژی نوبتی و RPG دانست که در آن با کارت‌های تاکتیکی بسیاری درکنار عناصر سرکش محبوب و غنی مواجه خواهید شد. کشتی‌های بیگانه گوناگونی در بازی وجود داشته است که وظیفه دارید آنها را کاوش کنید و با نیروهای موجود در آنها بجنگید و آیتم‌هایی که نیاز دارید را به غارت ببرید. همچنین باید بدانید که درطول بازی با تجهیزات بسیاری مواجه خواهید شد که با استفاده از آنها می‌توانید بخش‌های مختلفی را ارتقاء دهید که این بروزرسانی به سبک زیبایی‌شناسی انجام خواهد گرفت که الهام‌گرفته شده از کتاب کیمیک و یکپارچه‌سازی شده آینده‌نگر متمایز بوده است. با پایان معرفی بازی Deep Sky Derelicts: Definitive Edition با ما همراه باشید که قصد داریم به بررسی بازی بپردازیم.

بررسی بازی Deep Sky Derelicts: Definitive Edition

بازی Deep Sky Derelicts: Definitive Edition

پیش از آغاز بررسی باید بدانید سایت‌های مطرح بسیاری نسبت به نقد بازی Deep Sky Derelicts: Definitive Edition واکنش نشان داده‌اند که در ادامه تصمیم داریم شما را با تعدادی از آنها مواجه کنیم:

  • سایت PC Gamer: در طول بازی به شدت شاهد المان‌های جوهرکاری شده خواهید بود که به همان اندازه میگنولا بوده که میزبان تاریک‌ترین سیاه چال‌ها نیز بوده است. شعله‌های علمی تخیلی منظمی در این بازی بکارگیری شده که دلیل مناسبی برای محبوبیت بازی بوده است.
  • سایت rockpapershotgun: این محصول یک بازی اکتشافی تاکتیکی مبتنی برپازل بوده که در طول گیم‌پلی با نبردهای مبتنی برعرضه بسیاری مواجه خواهید شد که تمامی آنها میزبان عناصر استراتژیک بوده‌اند. با این حال عباراتی هم دربازی وجود داشته که شما را از اجرای آن منع می‌کند ولی به طور کلی این اثر یک محصول مناسب برای سرگرمی بوده است.
  • سایت GameSpew: باید اعتراف کنیم که درعرض 20 دقیقه بازی کردن به شدت معتاد چالش‌های آن شده‌ایم. این بازی حتی از Darkest Dungeon، XCOM و حتی CCG هایی مانند Hearthstone و Fable Fortune بهتر بوده که به شما یاد می‌دهد چگونه چارچوب اعتماد منحصربه‌فردی را ترسیم کنید تا بتوانید از آن لذت ببرید و سرگرم شوید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو