نقد و بررسی بازی Air Twsiter

نقد و بررسی بازی Air Twsiter


منبع: پلازا

2

1402/9/6

14:28


نقد و بررسی بازی Air Twsiter

سبک بازی های تیراندازی رول پلی همیشه دوست داشتنی و سرگرم کننده بوده است که در این زمینه قصد معرفی و بررسی گزینه ای را خواهیم داشت که مربوط به سال 2023 است. جهت نقد و بررسی بازی Air Twsiter با ما در ادامه همراه باشید.

بازی Air Twsiter امکان تیراندازی همه جانبه را به شما میدهد که بدنیست بدانید روند توسعه آن از سوی شخص افسانه ای یعنی یو سوزوکی که یکی از اعضای کمپانی سگا بوده انجام گرفته است. این بازی نمونه موفقی از سری Space Harrier بوده که اینبار قرار است شما را با مجموعه ای از دشمنان مواجه کند. دشمنانی که به صورت خلاقانه طراحی شده و از روسای قدرتمند پیروی میکنند که برای نابودسازی و مبارزه با آنها باید از سد مشکلات و مسیرهای دشوار بسیاری عبور کنید. در این مطلب پلازا قصد داریم با این بازی بیشتر آشنا شویم.

فهرست مطالب

بازی Air Twsiter

با پایان معرفی ایر تویستر بدنیست بدانید که این بازی از یکسری خشونت های متوسط برخوردار بوده که این موضوع سبب شده تا بازی با محدودیت سنی 7+ در استیم قرار گیرد. بازی Air Twsiter همانطور که گفته شد یک محصول تیراندازی ریلی در دنیای افسانه بوده است که باید با دشمنان و باس فایت های بسیاری درگیر شوید و آنها را شکست دهید تا بتوانید مجوز حضور در مراحل بعدی را کسب کنید. همچنین باید بدانید که این بازی توان حضور در لیست بهترین بازی های کامپیوتری 2023 را داشته است.

بررسی بازی Air Twsiter

بازی Air Twsiter

در رابطه با نقد بازی Air Twsiter باید بدانید که بسیاری از گیمرها بر این باور بدند که طراحی ساده بازی امکان ارائه تجربه ای جدید و سرگرم کننده را نداشته است که به محض انتشار بازی شاهد نابود شدن تمامی اطلاعات منفی بازی بودیم. با درنظر گیری اینکه بازی از یک ظرفیت محدود برخوردار است باید به آن نگاه شود. حجم مناسب و اندک بازی یکی از دلایل کمبود مزایای گرافیکی در بازی بوده است که شرکت SEGA بیشتر به دنبال ساخت بازی کلاسیک در قالب داستانی جدید بوده است که در گذشته نمونه های بسیاری از Air Twsiter را مشاهده کرده ایم.

موضوع ذکر شده در گیم پلی ایر تویستر به خوبی قابل رویت است که همین امر عامل مهمی جهت حضور بازی در لیست بهترین بازی های PS4 بوده است. داستان و شخصیت های بازی Air Twsiter اینبار قرار است شما را در نقش سوزوکی قرار دهد که برای رسیدن به هدفش باید از سد دشمنان متنوع بسیاری عبور کند که بسیاری از آنها با طراحی خلاقانه همراه هستند. حضور باس فایت های متعدد و قدرتمند میتواند سختی های بسیاری را برایتان به ارمغان بیاورد زیرا در این راستا راهی جز پرواز و مبارزه با آنها ندارید. پایه های بالداری که در اختیار دارید امکان پرواز را به شما میدهد که از این طریق میتوانید با سرعت بالاتری به سمت دشمنان حرکت کنید و یا از شلیک آنها در امان بمانید.

بازی Air Twsiter

سلاح و حرکات ویژه بسیاری برای اجرای بهتر گیم پلی به بازی اضافه شده است که با یادگیری آنها میتوانید به جذابیت های بازی بیفزایید. ژانر بازی Air Twsiter با توجه به موارد ذکر شده میتواند حالت های متعددی نظیر Turbo-Mode یا Boss Rush را در اختیار شما قرار دهد. موسقی متن عالی بازی که از اپرای راک ساخته شده میتواند شما را با مزیت های صوتی بسیاری آشنا کند. این بخش توسط هنرمند مشهور هلندی یعنی والنسیا ساخته شده است که ارتباط عالی آن با طراحی بازی میتواند تجربه ای خوب و سرگرم کننده را در اختیار شما قرار دهد.

از دیگر مزایای برجسته بازی میتوان به حضور بیش از 20 نوع موجود پیشتاز در نبردها و 10 باس فایت برای به چالش کشیدن شما اشاره داشت. سبک بازی Air Twsiter به گونه ای است که برای عبور از دشمنان راهی جز تقویت خود ندارید. این موضوع با بهرهمندی از سیستم های عالی توسعه یافته که شما را ملزم میکند تا به طور مداوم ویژگی های بیشتری که به صورت اسرار پنهان در بازی وجود داشته است را کشف و خود را تقویت کنید.

از دیگر موارد مرتبط با نقد و بررسی بازی میتوان به دنیای وسیع بازی اشاره داشت که این موضوع میتواند شما را در سرزمین های مختلفی برای رویارویی با دشمنان قرار دهد. هر قلمرو میزبان مزیت ها و جزئیات خوبی بوده که این امر سبب خواهد شد تا از رویارویی با جهان های تکراری دور باشید و به طور مداوم با ویژگی های جدید سروکله بزنید. نظر شما نسبت به این بازی چیست؟ آیا سبک کلاسیک آن در قالب محیط های نسبتا جدید میتواند سرگرمی را برای گیمرهای امروزی به ارمغان بیاورد یا خیر؟ با ما در ادامه همراه باشید.

  • Requires a 64-bit processor and operating system
  • OS: Windows 7, 8.1, 10 x64
  • Processor: AMD FX-4350 / Intel® Core™ i3-3210
  • Memory: 4 GB RAM
  • Graphics: AMD Radeon™ R7 260X (2GB VRAM) / NVIDIA® GeForce® GTX 750(2GB VRAM)
  • Storage: 3 GB available space

سیستم پیشنهادی :

  • Requires a 64-bit processor and operating system
  • OS: Windows 7, 8.1, 10 x64
  • Processor: AMD Ryzen 5 3400G / Intel® Core™ i5-8400
  • Memory: 8 GB RAM
  • Graphics: AMD Radeon™ RX 590 (8GB VRAM) / NVIDIA® GeForce® GTX 1060(6GB VRAM)
  • Storage: 3 GB available space

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو