بررسی بازی Ark 2؛ با وین دیزل همراه شوید!

بررسی بازی Ark 2؛ با وین دیزل همراه شوید!


منبع: پلازا

3

1402/1/23

13:46


بررسی بازی Ark 2؛ با وین دیزل همراه شوید!

اگر از دوست داران سری بازی های جهان باز و بتل آنلاین هستید و از گزینه های شناخته شده نظیر فورتنایت و کال اف دیوتی موبایل و حتی پابجی خسته شده اید پیشنهاد می شود جهت بررسی بازی Ark 2 با پلازا همراه باشید که قصد معرفی یکی از بهترین بازی های کامپیوتری 2023 را خواهیم داشت.

همیشه سبک های نوآورانه دلیلی بر جذابیت نبوده و نیست ولی این موضوع در خصوص بازی آرک 2 صدق نمیکند. ماهیت کلی این بازی قرار است شما را در ژانرهای مختلفی نظیر بقا، چندنفره، ماجراجویی، اکشن و جهان باز قرار دهد که در این میان با یکی از جذاب ترین گیم پلی های جذاب در دنیای بازی های ویدیویی رو به رو خواهید بود. با معرفی بازی Ark 2 میتوانید به بخش های جدید و جذابی دسترسی داشته باشید که از دید پلازا برای اولین بار در سطح وب به آن اشاره شده است.

فهرست مطالب

بازی Ark 2

بازیگر محبوب دنیای سینما و فرنچایز سریع و خشن یعنی وین دیزل قرار است نقش اصلی را در بازی آرک 2 ایفا کند. در این بازی قرار است با رویدادهای جدیدی مواجه شوید که برای اولین بار در قالب بازی های بقاء و جهان باز به آن اشاره شده است و طبق بررسی های ما تا به امروز هیچ بازی با این سطح کیفیت عرضه نشده که بخواهیم به آن اشاره داشته باشیم. برای آشنایی و شناخت بهتر این گیم پیشنهاد می شود باما همراه باشید.

بررسی بازی آرک 2

در دنیایی که به بی رحمی قلمداد می شود جایی برای اشخاص ضعیف وجود نداشته زیرا شما از گذشته شوم و خطرناکی که در پیش داشته اید جان سالم به در برده و اکنون در دنیای خطرناک‌تر حضور یافته اید که باید برای نجات جان خود اقدامات پیچیده‌ای را انجام دهید.

بررسی بازی آرک 2

داستان بازی Ark 2 روایتگر یک شخص آبدیده و تنومند که شباهت بسیاری به وین دیزل داشته بوده که شما باید آن را کنترل کنید. همانطور که از تصاویر بازی مشخص است وظیفه اصلی شما رام نمودن هیولا و دایناسورهای عظیم الجثه ای بوده که برای سوار شدن به آنها ممکن است جان خود را از دست دهید. این بازی در خصوص نبردهای دایناسورها بوده است که به‌صورت بتل آنلاین جریان داشته است.

دایناسور هایی که از ابتدا برای رام شدن توسط هوش مصنوعی به یکسری هیولا های خطرناک تبدیل شده اند که اگر بتوانید ذهن آنها را با ویژگیهای خود تطابق دهید می توانید به یکی از افسانه ای ترین قهرمانان بازی تبدیل شوید و با نیرو های تاریک بسیاری که برای شما در نظر گرفته شده است به مبارزه بپردازید. همانطور که گفته شد داستان بازی از جایی آغاز می‌شود که به طور ناگهانی در دنیایی که هیولاهای آن را دایناسورها تشکیل داده اند بیدار می شوید و از گذشته خود چیز زیادی نمی دانید اما آن چیزی که به آن قطع یقین دارید این است که برای نجات جان خود باید از سد هیولا های بسیاری عبور کنید.

داستان بازی شما در نقش قهرمان افسانه ای آرک سانتیاگو قرار می دهد که او به دنبال محافظت از دخترش که میکا نام داشته بوده است. در یک ماجراجویی دورانی جدید که توسط ارواح Moana توسعه یافته هم باید به دنبال رویدادهای باستانی باشید تا بتوانید از آن عبور کنید. شخصیت های بازی آرک 2 به طور کاملا حرفه ای شبیه سازی شده اند که این موضوع میتواند نظر هر گیمری را به سمت خودش جذب نماید.

آیتم بسیاری در گیم پلی بازی آرک 2 وجود داشته که با به دست آوردن آنها میتوانید دایناسور خود را به یک ماشین کشتار قدرتمند تبدیل کنید. فارغ از این موضوع برای شکست دادن دشمنان می‌توانید خودتان شخصا وارد عمل شوید و با انجام حرکات مختلف مانند سقوط آزاد و پارکور از حملات آنها جان سالم به در ببرید. ترکیب های ترکیبی بسیار این بازی که به صورت کاملاً حرفه ای توسعه داده شده می تواند شما را با مزیت هایی مواجه کند.

دقت داشته باشید که بر اساس رتبه بندی سنی، بازی Ark 2 برای اشخاص بالای ۱۸ سال در نظر گرفته شده است که اگر تصمیم دارید آن را تجربه کنید پیشنهاد می شود این موضوع را نادیده نگیرید. حالت هایی که صفحه استیم بازی به آن اشاره داشته شده بازگو کننده حالت تک نفره بوده که در آن خبری از بخش سوم شخص نبوده است. گیم پلی بازی آرک 2 آنلاین بوده و با پشتیبانی از کنترلر میتواند مزیت های خوبی را در اختیار گیمرها قرار دهد.

زمان انتشار آرک 2

اگر بخواهیم به ویژگیهای ظاهری بازی Ark 2 اشاره داشته باشیم باید که وجود موتور گرافیکی آنریل انجین سبب خواهد شد تا با یک بازی کاملا گرافیکی سر و کار داشته باشید که تمامی اجزای آن با نهایت کیفیت پیاده سازی شده است. حضور هوش مصنوعی در گیم پلی بازی سبب خواهد شد تا بسته به دشمن پیش روی خود با سختی های متنوعی روبرو باشید. این موضوع سبب خواهد شد تا با یادگیری یک مهارت نتوانید از سد دشمنان عبور کنید و به طور مداوم نیاز به تقویت خود داشته باشید.

این ویژگی در بسیاری از بازی های مطرح دنیا نیز دیده نشده که شرکت توسعه دهنده بازی قرار است آن را برای اولین بار در بازی جدید خود که آرک 2 نام داشته پیاده سازی کند. اگر نیم نگاهی به تریلر عرضه شده از این بازی داشته باشید متوجه خواهید شد که صدا های دلهره آور و ترسناک ولی جذابی در بازی وجود داشته که ارتباط مستقیم آن با بخش طراحی می تواند شما را با یک گیم پلی کاملا جذاب مواجه کند.

زمان انتشار آرک 2

از دیگر نکاتی که در ادامه به آن اشاره خواهیم داشت زمان عرضه بازی بوده که متاسفانه شرکت سازنده در این زمینه اطلاعات دقیقی را عرضه نکرده ولی بر اساس شایعات عرضه شده پیش‌بینی شده که این بازی قرار است در اواخر سال ۲۰۲۳ و یا اوایل سال ۲۰۲۴ عرضه شود. اگر اطلاعات بیشتری در خصوص زمان عرضه بازی منتشر شد آن را با شما در میان خواهیم گذاشت.

سیستم مورد نیاز بازی آرک 2

نکته دیگری که باید به آن اشاره داشته باشیم سیستم اجرایی بازی بوده است. برای اجرای این بازی اطلاعات دقیقی در خصوص سیستم مورد نیاز در وبسایت استیم ثبت نشده ولی اگر نگاهی به گیم پلی و طراحی بازی داشته باشید متوجه خواهید شد که نیازمند یک سیستم قوی با کارت گرافیک قدرتمند خواهید بود تا بتواند از شر لگ های پیش رو خلاص شوید.

ژانر بازی آرک 2

ژانر بازی آرک 2

لازم به ذکر است بدانید که این بازی با خشونت های بسیاری همراه بوده که می تواند در یک محیط فانتزی شما را با خونریزی های بسیاری مواجه کند در درجه اول بازیکنان با سلاح های ساده که در اختیار داشته اند باید به دنبال رام نمودن موجودات می باشند و با تقویت خود به صورت وحشیانه دیگر گیمر های بازی حمله کنند. برای رام نمودن موجودات و یا شکست دادن هیولاهای پیشرو شاهد خشونت بسیاری خواهید بود که این مورد از سوی رده بندی سنی بازی با بازخوردهای مثبت و منفی بسیاری همراه بوده و به همین دلیل رده بندی سنی بازی مثبت ۱۸ سال در نظر گرفته شده است.

نظر شما در خصوص این بازی چیست آیا می تواند در میان بازی های مطرح روز دنیا حرفی برای گفتن داشته باشد یا خیر؟

سخن پایانی

تاحد ممکن سعی نمودیم شمارا بطور کلی با سبک بازی آرک 2 آشنا کنیم. نظر شما نسبت به این بازی چیست؟ شما عزیزان میتوانید نظر خود را در خصوص بازی Ark 2 بیان کنید و بگویید که در میان بازی های انلاین 2023 جایی خواهد داشت یا خیر.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو