آموزش اجرای بازی نینتندو سوییچ روی کامپیوتر

منبع: پلازا

2

1402/11/7

12:01


آموزش اجرای بازی نینتندو سوییچ روی کامپیوتر

کنسول بازی نینتندو سوییچ امروزه به‌یک ابزار عالی برای سرگرمی تبدیل شده است. اگر به‌دنبال آموزش اجرای بازی نینتندو سوییچ روی کامپیوتر هستید می‌توانید در ادامه با ما همراه باشید که ۰ تا ۱۰۰ این عنوان را برایتان شرح داده‌ایم.

همانطور که می‌دانید کنسول Nintendo Switch میزبان بازی‌های انحصاری بسیاری نظیر سوپر ماریو و سری بازی‌های زلدا بوده است. اگر تصمیم گرفته‌اید بازی‌های مذکور را روی کامپیوتر اجرا کنید، نیاز به‌یک آموزش درخصوص اجرای بازی های نینتندو سوییچ روی پی سی خواهید داشت. درطول این مقاله آموزشی تا حد ممکن سعی نمودیم با زبانی ساده مسیرهای منتهی به اجرای بازی‌های Nintendo Switch روی PC را برایتان بازگو کنیم تا در کم‌ترین زمان ممکن بتوانید بازی‌های مدنظر خود را روی این کنسول اجرا کنید.

نحوه اجرای بازی های نینتندو سوییچ روی PC

امروزه روش‌های متنوعی برای اجرای بازی‌های نینتندو روی کامپیوتر وجود داشته که بدنیست بدانید یک راه ساده در این زمینه استفاده از شبیه‌سازها بوده است. باید یک شبیه‌ساز Nintendo Switch برای رایانه شخصی انتخاب کنید. بدنیست بدانید در این زمینه ۳ ابزار رایج و مهم وجود داشته است که این موارد جزو بهترین شبیه‌ساز های نینتندو برای کامپیوتر هستند که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت:
  • Yuzu یک شبیه‌ساز Nintendo Switch رایگان و منبع‌باز برای رایانه‌های شخصی ویندوز و لینوکس بوده که بدنیست بدانید yuzu از ویژگی Vulkan و اصلاحات صوتی جهت رفع لکنت و پخش تکه‌تکه صدا برخوردار بوده است که سبب روان‌تر شدن بازی‌ها خواهد شد.

اجرای بازی نینتندو سوییچ روی کامپیوتر

  • Ryujinx دومین ابزار این بخش بوده که شبیه به yuzu بوده که بدنیست بدانید این شبیه‌ساز از طریق زبان C++ نوشته شده است ولی به نسبت مورد اول چندان محبوب نیست.
  • Cemu سومین شبیه‌ساز این لیست بوده که برای اجرای بازی های ویدیویی Wii U نیز کارایی داشته است زیرا این ابزار به صورت رایگان و سورس‌باز عرضه شده است که همین موضوع آنرا به گزینه خوبی برای اجرای بازی‌های نینتندو روی کامپیوتر تبدیل نموده است.
با مشخص نمودن برنامه مدنظر خود و نصب آن اکنون می‌توانید به سراغ دریافت بازی‌های نینتندو از منابع مختلف بروید که با قرار دادن آنها در درایو مربوط و نصب شبیه‌ساز در همان درایو می‌توانید بازی‌ها را اجرا کنید. در ادامه با سیستم‌های اجرایی مربوط به شبیه‌سازها آشنا خواهید شد:

حداقل سیستم مورد نیاز

  • CPU: Intel Core i5-4430 / AMD Ryzen 3 1200
  • GPU: NVIDIA GeForce GT 1030 2GB / AMD Radeon RX 550 2GB dedicated, or Intel HD Graphics 520 / AMD Radeon Vega 3 integrated
  • RAM: 12GB (8GB if you use a dedicated GPU)

سیستم پیشنهادی

  • OS: Windows 10 1803 or newer
  • CPU: Intel Core i5-10400 / AMD Ryzen 5 3600
  • GPU: NVIDIA GeForce GTX 1650 4GB / AMD Radeon RX Vega 56 8GB dedicated, or Intel UHD Graphics 750 / AMD Radeon Vega 7 integrated
  • RAM: 16GB

اجرای بازی نینتندو سوییچ روی کامپیوتر

نظر شما نسبت به این مقاله آموزشی چیست؟ با ما همراه باشید و در ادامه نظر خود را نسبت به موارد ذکر شده بیان کنید.

سخن پایانی

آموزش اجرای بازی‌های Nintendo Switch روی کامپیوتر به‌پایان رسید و همانطور که شاهد بودید درطول این مقاله به‌جزئیات و اطلاعات خوبی درخصوص اجرای بازی های نینتندو سوییچ روی PC اشاره شد. شما عزیزان درادامه می‌توانید با ما همراه باشید و نظرات خود نسبت به‌این عنوان را برایمان به‌اشتراک بگذارید که با انجام اینکار به‌تکمیل شدن مقاله از زوایای مختلف کمک خواهید نمود. همچنین می‌توانید اطلاعات تکمیلی که درخصوص این مطلب دراختیار دارید را برایمان ارسال کنید تا دیگر کاربران سایت قادر به‌استفاده از آنها باشند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو