بهترین بازی های نینتندو سوییچ

بهترین بازی های نینتندو سوییچ


منبع: پلازا

2

1402/11/5

15:05


بهترین بازی های نینتندو سوییچ

نینتندو سوییچ یکی از موفق‌‍ترین کنسول‌های بازی در سال ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ بوده که در این مقاله از سایت پلازا قصد معرفی لیستی از بهترین بازی های نینتندو سوییچ را خواهیم داشت که پیشنهاد می‌شود در این زمینه با ما همراه باشید.

انتخاب هر یک از بازی های نینتندو سوییچ در این لیست براساس امتیازات و نظرات جهانی کاربران انجام گرفته است که این موضوع سبب خواهد شد تا با فهرست مناسبی که توانسته نظرات گیمرها را به‌سمت خود جذب کند مواجه باشید. لازم است بدانید که Nintendo Switch میزبان گیم‌های گوناگونی بوده که انتخاب چند مورد از آنها درقالب بهترین بازی‌های Switch کاردشواری بوده است. در ادامه به‌معرفی یکایک بازی‌های لیست خواهیم پرداخت.

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom برترین بازی های Nintendo Switch

  • سال انتشار: ۲۰۲۳
  • طراح: Hidemaro Fujibayashi
  • سبک بازی: معمایی و اکشن و ماجراجویی
  • پلتفرم‌ها: نینتندو سوئیچ

انقلابی که نینتندو از طریق بازی‌های زلدا توانست ایجاد کند تقریبا هیچ شرکت دیگری نتوانسته به آن دسترسی پیدا نماید. بازی Tears of the Kingdom بیستمین نسخه اصلی از سری بازی‌های افسانه زلدا بوده که اینبار در نفس وحشی باید نقش آفرینی کنید. بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom در سال ۲۰۲۳ منتشر شده که با تکیه برنسخه‌های پیشین توانسته دنیایی سرشار از زیبایی را درمعرض دید و استفاده قرار دهد.

درطول مراحل و گیم‌پلی بازی این فرصت را دارید تا از موانع پیش‌رو برای سرگرمی عبور کنید. معماهای بسیاری درقالب مراحل اکشن و ماجراجویی برایتان درنظر گرفته شده است که این مزیت سبب خواهد شد تا برای زمان طولانی دربازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom حضور داشته باشید و سرگرم چالش‌هایی شوید که از سوی بازی برایتان درنظر گرفته شده است. طراحی اصلی بازی Hidemaro Fujibayashi بوده است.

Super Mario Odyssey

  • سال انتشار: ۲۰۱۷
  • شرکت سازنده: Nintendo of America Inc
  • سبک بازی: ماجراجویی و مبارزه‌ای
  • پلتفرم‌ها: نینتندو سوئیچ

عنوانی که تقریبا برای هرگیمر و دوست‌دار انیمیشنی آشناست Super Mario Odyssey بوده که بازی سوپرمایرو از سال‌های قدیم برای کنسول‌ سونی ۱ عرضه شده بود ولی با گذشت زمان در سال ۲۰۱۷ به طور انحصاری ازسوی نینتندو به ثبت رسید که توانست گیمرهای بسیاری را تابه امروز به سمت خود جذب کند.

سبک ماجراجویانه و مبارزه‌ای بازی Super Mario Odyssey به شما این فرصت را می‌دهد تا دربرابر چالش‌های بسیاری قرار بگیرید که هریک از آنها قادر است شما را برای مدت زمان طولانی سرگرم و چالش‌های متعددی را دراختیارتان قرار دهد. طراحی زیبا و گیم‌پلی روان درکنار صدای عالی تنها تعدادی از مزیت‌های بازی ارزشمند Super Mario OdysseySuper Mario Odyssey بوده است که این محصول به صورت انحصاری برای نینتندو سوئیچ عرضه شده است. نظر شما نسبت به این بازی جذاب و سرگرم کننده چیست؟ برای آشنایی با دیگر بازی‌های فهرست باما همراه باشید.

The Legend of Zelda: Breath of the Wild

  • سال انتشار: ۲۰۱۷
  • شرکت سازنده: Eiji Aonuma
  • سبک بازی: معمایی و اکشن و ماجراجویی
  • پلتفرم‌ها: نینتندو سوئیچ، وی یو

بی‌تردید می‌توان سری بازی‌های زلدا را جزو محبوب‌ترین اثرات منتشر شده از شرکت نینتندو دانست که بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild یک محصول ارزشمند با امتیاز بالا یعنی ۱۰ از ۱۰ بوده است که برای ساخت و عرضه آن زحمات بسیاری کشیده است. این محصول نه تنها درسبک خودش که معمایی و ماجراجویی جزو بهترین‌ها بوده بلکه در تاریخ بازی‌های زلدا و نینتندو یک اثر ماندگار بوده است.

بازی اغرارآمیز The Legend of Zelda: Breath of the Wild به نظر می‌رسد با موشکافی‌های جذاب توسعه یافته زیرا درطول مراحل آن با سیستم‌های مبارزه‌ای و اکشن‌های خوبی مواجه خواهید شد که این مسئله می‌تواند شما را در دنیایی آزاد و سراسر سرگرمی قرار دهد. جادوگری‌های ارزشمند بسیاری در بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild وجود داشته است که ناشر با انحصاری نمودن آن توانسته سروصدای گیمرهای دیگری که در ایکس باکس و پلی استیشن فعال هستند را دربیاورد.

زیرا ناشر تصمیمی بر انتشار بازی برای دیگر کنسول‌ها نداشته است و از این طریق توانسته به سودآوری‌های بسیاری دسترسی پیدا کند. بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild در سال ۲۰۱۷ برای کنسول نیننتدو و وی یو عرضه شد که در همان روزهای اول توانست فروش بسیار خوبی را به ثبت رساند. برای آشنایی بادیگر بازی‌های برتر نینتندو باما همراه باشید.

Animal Crossing: New Horizons

  • سال انتشار: ۲۰۲۰
  • شرکت سازنده: Nintendo Entertainment Planning
  • سبک بازی: ماجراجویی و شبیه سازی
  • پلتفرم‌ها: نینتندو سوئیچ

بازی Animal Crossing: New Horizons از دیدگاه گیمرهای بسیاری یک محصول شکست خورده برای نینتندو بود ولی این امر سبب نشد تا نینتندو محصول جذاب خود را کناب بگذارد. درطول سال‌های مختلف با بروزرسانی‌های مناسب بازی Animal Crossing: New Horizons توانست به گزینه ارزشمندی برای سرگرمی تبدیل شود که می‌توان این بازی را یکی از ماندگارترین اثرات منتشر شده در سبک ماجراجویی دانست.

این بازی شاید به اندازه بازی‌های زلدا محبوب نباشد اما شبیه‌سازی‌های مناسب آن عامل مهمی برسرگرم نمودن گیمر بوده است. درطول این بازی قادر خواهید بود تا با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم کنید که این امر برای پیشروی دربازی نقش مهمی داشته است. زیبایی‌های ظاهری Animal Crossing: New Horizons درکنار سیستم ارتقاء دهی مناسب آن سبب خواهد شد تا نه تنها با چالش‌های خوبی سروکار داشته باشید بلکه بتوانید از عناصر مناسبی که برایتان درنظر گرفته شده است استفاده کنید و سرگرم شوید. آیتم‌های بسیاری برای ساخت و ارتقاء در بازی وجود داشته است که با رسیدگی به آنها می‌توانید از بازی لذت ببرید.

Super Smash Bros. Ultimate

  • سال انتشار: ۲۰۱۸
  • شرکت سازنده: Nintendo Entertainment Planning
  • سبک بازی: مبارزه‌ای و سکو
  • پلتفرم‌ها: نینتندو سوئیچ

بازی Super Smash Bros. Ultimate عنوان یک بازی مبارزه‌ای و سراسر هیجان از سوی استودیو بندای نامکو بوده که در سال ۲۰۱۸ از سوی نینتندو سوئیچ منتشر شد و توانست بازخوردهای مثبت بسیاری را به سمت خود جذب کند. بازی Super Smash Bros. Ultimate درحقیقت پنجمین محصول از سری بازی‌های سوپر اسمش بوده که دنباله‌ای برنسخه‌های پیشین بوده است. ماهیت ماجراجویانه بازی این فرصت را به شما می‌دهد تا دربرابر چالش‌های بسیاری ایستادگی کنید و از فرصت بدست آمده برای سرگرمی خود استفاده نمایید. طراحی دیدنی و صدای عالی سبب شده تا دراین بازی شاهد گیم‌پلی پویا و بسیار خوبی باشیم که باتوجه به سال انتشار Super Smash Bros. Ultimate که در سال ۲۰۲۳ انجام گرفته شاهد سیستم‌های برجسته بسیاری دربازی بوده‌ایم. بازی سوپر ماریو یکی از انحصاری‌ترین بازی های نینتندو بوده است که امروزه گیمرهای بسیاری در آن سرگرم می‌شوند.

سخن پایانی

معرفی و بررسی برترین بازی های Nintendo Switch به‌پایان رسید و همانطور که شاهد بودید به اطلاعات خوبی از بازی‌های نامبرده اشاره شد که در پایان می‌تواند دیدگاه شما نسبت به بازی‌های نامبرده را تغییر دهد. نظر شما نسبت به این فهرست چیست؟ بازی خوب دیگری را سراغ دارید که از قلم افتاده باشد؟ باما همراه باشید و نظرات خود را برایمان به اشتراک بگذارید که با انجام چنین کاری به تکمیل مقاله از زوایای مختلف کمک خواهید نمود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو