بهترین بازی های ۲۰۲۳ نینتندو سوییچ

بهترین بازی های ۲۰۲۳ نینتندو سوییچ


منبع: پلازا

2

1402/8/21

15:28


بهترین بازی های ۲۰۲۳ نینتندو سوییچ

بهترین بازی های نینتندو سوییچ کدام عناوین هستند؟ در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با برترین بازی‌های مخصوص کنسول نینتندو آشنا شویم.

نینتندو یکی از مهم‌ترین کمپانی‌های بازی سازی است که از گذشته تا به امروز تمام تلاش خود را به کار گرفته تا انواع سلایق را به بهترین شکل ممکن پوشش دهد. امروزه فرقی نمی‌کند که شما در دنیای بازی به کدام سبک علاقمند باشید، نینتندو همیشه عنوانی برای سرگرم کردن شما در اختیار دارد. حال ممکن است این سوال برایتان ایجاد شود که در میان بازی‌های نینتندو کدام یک ارزش بازی کردن را دارند؟ در ادامه همراه پلازا باشید تا به معرفی لیست برترین بازی های نینتندو سوییچ بپردازیم.

فهرست مطالب

بهترین بازی های نینتندو سوییچ ۲۰۲۳

پس از سال‌ها گذشت از عرضه کنسول نینتندو سوییچ، حال به نظر می‌رسد که با ظهور کنسول‌های جدید پلی استیشن و ایکس باکس، عمر این کنسول دیرینه به سر آمده است. با این حال باید گفت که در حال حاضر نینتندو سوییچ عناوین بسیار خوب، سرگرم کننده و پویایی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. چنین چیزی سبب می‌شود تا چیزی از تجربه لذت بازیکنان کم نشود. موضوعی که در واقع باعث می‌شود تا این کنسول در میان گیمرها خاص به نظر برسد، مدل طراحی و راحتی در استفاده از آن است. به همین جهت در ادامه قصد داریم تا به بهترین بازی‌های نینتندو سوییچ اشاره‌ای داشته باشیم.

1. بازی خاطره انگیز Kirby’s Return to Dream Land Deluxe

برترین بازی های نینتندو سوییچ

هنگامی‌که بازی خاطره انگیز Kirby’s Return to Dream Land Deluxe معرفی شد، تصور همگان بر این بود که این محصول برای کودکان ساخته شده است؛ اما باید گفت که چنین طرز فکری کاملا غلط است. شاید تا چندسال پیش چنین نگاهی نسبت به این بازی پررنگ بود. اکنون به نظر می‌رسد که این بازی توانسته تا نگاه مثبتی را از منتقدان دریافت کند.

2. بازی هیجان انگیز Monster Hunter Rise؛ برترین بازی Nintendo Switch

برترین بازی های نینتندو سوییچ

شاید بگویید که این بازی را می‌توان در کنسول‌های دیگر تجربه کرد؛ اما باید گفت که Monster Hunter Rise یکی از گرافیکی ترین بازی های نینتندو سوییچ در سال 2023 محسوب می‌شود. این بازی توسط کمپانی کپکام و با درنظر گرفتن یکسری ظرافت‌های خاص و منحصربه‌فرد تولید شده است. جالب است بدانید که این بازی همچنان عنوانی محبوب در این کنسول درنظر گرفته می‌شود.

3. بازی Metal Slug Tactics

بهترین بازی های نینتندو سوییچ

یکی دیگر از بهترین بازی های آفلاین نینتندو سوییچ، Metal Slug Tactics نام دارد. به نظر می‌رسد که استودیو Leikir با ایجاد تغییرات بنیادین در بازی معروف ساید اسکرول، بازی استراتژِی و درجه یکی را خلق کرده است. در توضیحات این بازی اشاره شده که بازیکنان در این بازی قرار نیست معجونی عجیب و غریب را میل کنند و سپس با قدرتی ماورایی به مبارزه بپردازند یا این‌که دست به تولیدات بی‌ربط بزنند. سازندگان به این نکته اشاره کرده‌اند که در طول بازی با باس‌هایی روبرو خواهید شد که تجربه مبارزه با آن‌ها، شما را به یاد معروف‌ترین مبارزه‌ها در دنیای گیم می‌اندازد! بنابراین بنظر می‌رسد که در این بازی با پروژه‌ای جاه طلبانه روبرو هستیم!

4. بازی Metroid Dread؛ از برترین بازی های Nintendo Switch

بهترین بازی های نینتندو سوییچ

بعد از 20 سال انتظار، نینتندو سوییچ تصمیم گرفت تا بازی Metroid Dread را دوباره به شکلی دو بعدی به عرضه کند. ابتدا در سال 2021 این بازی پیش‌تر برای کنسول‌های دیگر معرفی شده بود. اما درنهایت این نینتندو سوییچ بود که عرضه و انتشار آن را به شکلی قطعی اعلام کرد. این بازی از سری مجموعه Metroid Dread تصمیم دارد تا به داستانی مهم خاتمه دهد. اگر از جمله افرادی هستید که با مجموعه بازی Metroid Dread خاطره دارید، پیشنهاد می‌کنیم که سری جدید را امتحان کنید. از طرفی دیگر اگر بار اول است که نام آن را شنیده‌اید، شاید فضای این بازی در ابتدا برای شما کمی گیج کننده و مبهم به نظر برسد.

5. بازی سرگرم کننده Metroid Prime Remastered

بهترین بازی های نینتندو سوییچ

شاید خالی از لطف نباشد که بازی “متروید پرایم” را یکی از بهترین بازی های نینتندو سوییچ بدانیم. این بازی در عرضه اولیه خود و بعدتر آن‌قدر مورد استقبال گیمرها قرار گرفت که نینتندو سوییچ چندی پیش تصمیم گرفت تا ریمستر این بازی را برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه کند. حال طرفداران می‌توانند بعد از چندین سال دوری از چنین اثر گران بهایی، بار دیگر تجربه‌ای هیجان انگیز و منحصربه‌فرد را از این بازی بدست بیاورند.

6. بازی Advance Wars 1+2: Re-Boor Camp

بهترین بازی های نینتندو سوییچ

یکی از بازی های نینتندو سوییچ که چندی پیش تاریخ عرضه آن با تاخیر مواجه شد، Advance Wars 1+2: Re-Boor Camp نام دارد. این بازی سبک استراتژی دارد  و قرار بود که پیش‌تر تا فروردین ماه همین امسال عرضه شود؛ اما به دلیل اتفاقات پیش آمده و با حمله روسیه به اوکراین، عرضه این بازی با کمی تاخیر مواجه شد. آن‌چنان اطلاعات زیادی از این بازی استراتژی در دسترس نیست؛ اما به نظر می‌رسد با توجه به زمان زیادی که سازندگان صرف تولید این اثر کرده‌اند، می‌توانیم شاهد گیم پلی بسیار گیرایی باشیم.

7. بازی بسیار مشهور Super Mario Maker 2

بهترین بازی های نینتندو سوییچ

مگر بازیکن یا پلیری در این جهان وجود دارد که با شخصیت سوپر ماریو آشنا نباشد؟ نینتندو سوییچ پیش‌تر در کنار بازی‌های معروفی که برای کنسول خود عرضه کرد به معرفی اثر جدیدی با نام ساختمان سازی با کمک سوپرماریو پرداخت. در ابتدا کسی تصور نمی‌کرد که این بازی بتواند در کنار سایر عناوین معروف و بزرگ سوپرماریو قرار بگیرد؛ اما چندی نگذشت که این اثر با اقبال عمومی بسیار خوبی مواجه شد. حال نینتندو سوییچ قصد دارد تا در قسمت دوم از این بازی، بار دیگر تجربه شگفت انگیز بازی با سوپر ماریو را به طرفداران خود هدیه دهد. تصور می‌شود که این اثر یکی از بازی های نینتندو سوییچ ارزان قیمت خواهد بود. به همین جهت پیشنهاد می‌کنیم که تجربه آن را از دست ندهید.

8. بازی Animal Crossing: New Horizons؛ از برترین بازی های Nintendo Switch

بهترین بازی های نینتندو سوییچ

بازی Animal Crossing: New Horizons در بهترین وقت ممکن برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شد. عرضه این بازی به سال 2023 مربوط نمی‌شود و پیش‌تر این بازی در دوران قرنطینه کرونا در دسترس عموم قرار گرفت. در آن زمان باتوجه به افزایش اوقات فراغت، می‌توان گفت که فرصت خوبی برای تجربه اثری سرگرم کننده و متفاوت بود. جالب است بدانید که هنوز پس از گذشت مدت زمانی طولانی از انتشار این بازی، همچنان در لیست پرفروش ‌ترین بازی ‌های نینتندو سوییچ قرار دارد. به همین جهت این بازی را می‌توان یکی از بهترین بازی های نینتندو سوییچ دانست.

9. بازی Master Detective Archives: RAIN CODE

بهترین بازی های نینتندو سوییچ

بازی Master Detective Archives: RAIN CODE اثر معمایی است که شما در آن، هدایت شخصیتی با نام یوما را برعهده دارید. در این بازی شخصیت اصلی کارآموز کارآگاهی که از فراموشی رنج می‌برد. همچنین یک موجود روح مانند و تخیلی با نام شینیگامی او را همراهی می‌کند. بازی تلاش می‌کند تا فضا و اتمسفر شهری که تحت کنترل یک شرکت بزرگ است را به شما نشان دهد. برای این‌که شما بتوانید در مقابل این شرکت بزرگ بایستید، نیاز دارید تا یکسری معماهای اسرار آمیز را حل کنید. این معماها در دنیایی موازی با نام هزارتو به شکل تله‌هایی مرگ‌آور روبروی شما قرار می‌گیرند. این بازی به شدت اتمسفر عجیبی دارد و به دور از انتظار نیست که آن را برترین بازی Nintendo Switch در سال 2023 بدانیم.

10. بازی خاطره انگیز Disney Illusion Island

بهترین بازی های نینتندو سوییچ

همه ما با شخصیت‌های مختلف دیزنی خاطره داریم و آن‌ها را در آثار مختلفی مشاهده کرده‌ایم. در بازی جدید نینتندو سوییچ، شما شاهد ترکیب دنیای دیزنی لند با فضای بازی کاپ هد هستید. جالب است بدانید که شما می‌توانید این بازی را به شکل یک تا چهار نفره تجربه کنید و با دوستانتان در نقش‌های Mikey، Minnie، Donald و یا Goofy هنرنمایی کنید! در واقع دیزنی با سرمایه گذاری بر روی این بازی، قصد داشته تا بار دیگر خاطرات شخصیت‌های قدیمی و دوست داشتنی را برای طرفداران خود زنده کند. نکته بسیار جالب دیگری که در ارتباط با بازی وجود دارد، کات‌سین‌های بازی است. کات‌سین‌های این باز مشابه مجموعه Mickey Mouse Shorts تولید شد و باعث می‌شود تا شما شاهد فضایی دل‌نشین و بسیار پویا باشید. این اثر یکی از بهترین بازی‌های نینتندو سوییچ محسوب می‌شود که پیشنهاد می‌کنیم فرصت تجربه آن را از دست ندهید.

11. بازی بزن بزن Fist of the North Star Fitness Boxing

بهترین بازی های نینتندو سوییچ

در سال 2018، نخستین بار بازی Fitness Boxing برای پلتفرم نینتندو عرضه شد. این بازی جدای از این‌‌که تجربه خیلی خوبی از بوکس را به طرفداران هدیه می‌داد، بسیار اعصاب خورد کن بود! به همین جهت نینتندو سوییچ برای این‌که بازی جذاب‌تر به نظر برسد؛ به تازگی اعلام کرد که این اثر مبارزه‌ای را با همکاری انیمه معروف و دوست داشتنی Fist of the North Star تولید کرده است. نینتندو همچنین به این موضوع اشاره کرد که بازی همان سیستم قبلی را دارد اما این بار قرار است با شخصیت‌هایی همچون کنشیرو مبارزه کنید.

12. بازی کمتر مشهور Blanc

بهترین بازی های نینتندو سوییچ

شاید نام بازی Blanc را کمتر شنیده باشید. این بازی خوش ساخت با فضاسازی خارق العاده و خلاقانه‌ای که دارد در میان علاقمندان به دنیای بازی شناخته می‌شود. داستان بازی، زندگی یک توله گرگ و آهو را روایت می‌کند که برای رسیدن به خانه‌شان، تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند. در کل داستان بازی خیلی چیز خاصی ندارد و نباید انتظار پیچشی را از آن داشته باشید. محیط بازی که در قالب تصاویر مداد کاغذی و به مانند یک طراحی سیاه و سفید شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

13. بازی Storyteller؛ برترین بازی Nintendo Switch

بهترین بازی های نینتندو سوییچ

یکی دیگر از بهترین بازی های نینتندو سوییچ در سال 2023، Storyteller نام دارد. همانطور که از نام آن پیدا است، شما در این بازی با قصه گویی جالب طرف هستید. در این بازی شما وظیفه دارید تا با کمک قطعات پازل تصاویری را خلق کنید تا از طریق آن داستان بازی شکل بگیرد. شاید جالب باشد که بدانید، این بازی چندین سال قبل به شکل دمو برای رایانه‌های شخصی عرضه شده بود.عرضه دمو بازی در آن زمان نشان داد که سازندگان حرف زیادی برای گفتن دارند.

14. بازی بسیار معروف The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

وقتی که صحبت از بهترین بازی های نینتندو است، مگر می‌شود سخنی از افسانه زلد به میان نیاد؟! نسخه جدید این مجموعه قرار است دنباله‌ای بر ماجراجویی‌های شگفت انگیز سری بازی‌های زلدا باشد. پیشنهاد می‌کنیم که اگر بازی‌های قبلی از این مجموعه را تجربه کرده‌اید، به سراغ این بازی جدید بروید. ماجراجویی در دنیای شگفت انگیز افسانه زلدا جزوی از فراموش نشدنی‌ترین لحظات زندگی هر فردی است!

جمع بندی

شاید در کشور ما، پلیرها چندان با کنسول نینتندو سوییچ و بازی‌های بسیار معروف آن آشنا نباشند. برخی حتی تصور می‌کنند که این کنسول برای بچه‌های 10 ساله است و نمی‌تواند چیزی را در اختیار آن‌ها قرار دهد. به همین جهت در این مطلب، تلاش کردیم تا به معرفی بهترین بازی های نینتندو سوییچ در سال 2023 بپردازیم. امیدواریم با این معرفی شما با محصولات تولیدی بسیار حرفه‌ای و سرگرم کننده برای این کنسول آشنایی بیشتری را کسب کرده باشید. خوشحال می‌شویم تا در بخش کامنت‌ها برای ما بنویسید که بهترین بازی نینتندو از نظر شما چیست؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو