داوود منظور کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

1

1402/10/20

20:19


دکتر داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه از پرداخت مطالبات 65 درصد از بازنشستگان با رقمی معادل 22 هزار میلیارد تومان خبر داد.

داوود منظور کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

پرداخت مطالبات 65 درصد از بازنشستگان

به گزارش نم نمک در جلسه صبح امروز - چهارشنبه 20 دی 1402- هیئت دولت رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اقدامات دولت برای تسویه پاداش پایان خدمت جمعی از بازنشستگان ، از پرداخت مطالبات 65 درصد از بازنشستگان با رقمی معادل 22 هزار میلیارد تومان خبر داد و گفت : حدود 12 هزار میلیارد تومان دیگر از مطالبات باقیمانده نیز تا یکی دو هفته آتی پرداخت می شود.

داوود منظور کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

داوود منظور کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

دکتر داود منظور همچنین با اشاره به توضیحات دیروز وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در مجلس درباره خدمات و اقدامات دولت مردمی در حوزه سلامت و درمان ، با «بی نظیر توصیف کردن خدمات دولت مردمی در این حوزه» اظهار کرد : تاکنون بیش از سه و نیم میلیارد دلار ارز 28 هزار و 500 تومانی و 295 هزار میلیارد تومان نیز به شکل ریالی به وزارت بهداشت تخصیص داده شده است و مجموع تخت های جدید بیمارستانی که تا پایان امسال به بهره برداری می رسند به هفت هزار تخت بالغ می شود و هزار خانه بهداشت جدید هم به بهره برداری خواهند رسید.


بیوگرافی داوود منظور

داود منظور متولد 1343 در تهران معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور است که پیش تر ، رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور بود.

وی دارای مدرک تحصیلی دکتری علوم اقتصادی ، گرایش اقتصادسنجی و اقتصاد بخش عمومی از دانشگاه تهران (1379) و کارشناسی ارشد اقتصاد و معارف اسلامی از دانشگاه امام صادق (1369) است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو