آخرین اخبار فصل سوم زخم کاری ؛ زخم کاری ۳ کی پخش می شود؟

آخرین اخبار فصل سوم زخم کاری ؛ زخم کاری ۳ کی پخش می شود؟


منبع: پلازا

4

1402/10/22

21:23


آخرین اخبار فصل سوم زخم کاری ؛ زخم کاری ۳ کی پخش می شود؟

سریال زخم کاری یکی از پرطرفدارترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی است و این روزها خبر داغ فصل سوم زخم کاری دست به دست می‌شود. در ادامه این مقاله با معرفی و اخبار سریال زخم کاری 3 همراه شما هستیم.

در اسفند ماه سال 1399 قسمت اول سریال پرطرفدار  زخم کاری به کارگردانی و نویسندگی محمدحسین مهدویان پخش شد و پخش آن تا سال 1400 ادامه داشت. این اثر بر اساس رمان بیست زخم کاری اثر محمود حسینی‌زاد ساخته شده و اقتباسی از نمایشنامه مکبث اثر ویلیام شکسپیر بود. در شهریور سال 1402 نیز شاهد سریال زخم کاری: بازگشت بودیم. این مجموعه بر اساس نمایشنامه هملت شکسپیر ساخته شد. برخلاف فصل اول که درصد رضایت بالایی داشت، فصل دوم نظرات ضد و نقیضی دریافت کرد.

حال خبر پخش فصل سوم زخم کاری این روزها حسابی داغ است. به گفته عوامل و سازندگان، در داستان فصل سوم، شاهد اقتباس مهدویان از نمایشنامه ریچارد سوم شکسپیر خواهیم بود. این فصل به زودی پخش خواهد شد و فیلم‌برداری آن دقیقا بعد از پایان فصل دوم شروع شد. در ادامه مقاله پیش رو پلازا با معرفی فصل سوم زخم کاری همراه شما می‌شویم.

فهرست مطالب:

زمان پخش فصل سوم زخم کاری

ژانر سریال درام، مهیج، رازآلود و جنایی است. فیلم‌برداری سریال از 1402 شروع شده و احتمالا در فروردین 1403 شاهد پخش آن باشیم. البته این خبر هنوز تایید نشده است. اگر درباره تعداد قسمت های فصل سوم زخم کاری کنجکاو هستید، باید بگوییم که با توجه به اینکه فصل اول 15 قسمت و فصل سوم 13 قسمت بودند، تعداد قسمت‌های فصل جدید نیز چیزی در همین حدود باشد.

داستان سریال زخم کاری 3

حتما کنجکاو هستید تا درباره خلاصه فصل 3 زخم کاری بیشتر بدانید. در ابتدا باید بگوییم که هنوز خلاصه رسمی‌ای از این اثر منتشر نشده است و تا بدین‌جا باید به حدس‌های خود متکی باشیم. اما در ادامه چند گمان قوی برای ادامه سریال را عنوان می‌کنیم.

توجه: ادامه متن این قسمت بخشی از فصول 1 و 2 را لو می‌دهد.

نگاهی بر فصول پیشین

تابدین‌جا دیدیم که مالک مالکی مردی با گذشته‌ای سخت و دردناک اما جاه‌طلب بود که سعی می‌کند به آرزوهایش برسد و قدرت کسب کند. او در مسیر خود دشمن افراد بسیاری می‌شود و دشمنان زیادی نیز پیدا می‌کند. سرانجام مالک زمانی که فکر می‌کرد همه چیز مرتب است با خنجری از پشت روبه‌رو شده و همه گمان می‌کنند او مرده است.

میثم، تنها فرزند مالک، به همراه مادرش سمیرا که زنی زیرک و باهوش است، در نبود پدر سعی می‌کنند تا از داشته‌هایشان محافظت کنند. اما اوضاع خوب پیش نمی‌رود و فردی خطرناک قصد کارهای وحشتناکی در حق آنان دارد. میثم بی‌پناه و بی‌تجربه در پی پا جای پا گذاشتن پدر، زندگیش را از دست می‌دهد.

داستان سریال زخم کاری 3

حدسیات فصل سوم

حال در فصل سوم چه خواهد شد؟ همانطور که پیشتر اشاره کردیم، فیلمنامه فصل سوم اقتباسی از نمایشنامه ریچارد سوم است‌. این نمایش قصه برادر گوژپشت و بدقیافه پادشاه را روایت می‌کند که قصد تصاحب حکومت او با حیله را می‌کند و در نهایت سرنوشتی خفت بار خواهد داشت! حال این گوژپشت بدقیافه در زخم کاری کیست؟

در پایان فصل سوم ما مالک را با چشمانی قرمز و چهره‌ای افسرده در سوگ تنها پسرش دیدیم که به سمیرا بی‌محلی کرد و طلوعی را در آغوش گرفت؟ آیا همه این اتفاقات دامی از سوی مالک برای طلوعی خواهد بود؟ آیا سرنوشت خفت باری در انتظار قاتل میثم خواهد بود؟ پاسخ تمام این سوالات در فصل سوم داده خواهد شد.

بازیگران سریال زخم کاری ۳

فعلا در این بخش قصد نداریم بازیگران را معرفی کنیم بلکه مروری برشخصیت‌های سریال خواهیم داشت.

نکته: در حین معرفی شخصیت‌ها امکان اسپویل فصول پیشین وجود دارد.

اولین و کلیدی‌ترین شخصیت فیلم، مالک مالکی با بازی جواد عزتی است که برخلاف فصل دوم، دیگر قرار نیست در سایه‌ها پنهان باشد. دومین شخصیت رعنا آزادی‌ور در نقش سمیرا بخشی است که در فصل دوم بار روایت داستان را به دوش می‌کشید. شخصیت بعدی مسعود طلوعی با بازی کامبیز دیرباز خواهد بود که تابدین‌جا می‌دانیم آنتاگونیست داستان است. الناز ملک با نقش سیما نیز احتمالا قرار است در آتش خشم خود افراد زیادی را خاکستر کند و در کنار مالک باشد‌.

بازیگران سریال زخم کاری ۳

از هنرپیشه های سریال زخم کاری فصل 3 که احتمال حضور آنها بالاست باید به الهه حصاری در نقش کیمیا، سیدجواد هاشمی در نقش دستمالچی و مه‌لقا باقری در نقش مهناز در نقش مهناز اشاره کنیم.

نقد فصل سوم زخم کاری

هنوز فصل سوم این سریال شروع نشده است و بنابراین نمی‌توانیم نقدی از محتوای آن داشته باشیم‌. طبق دو فصل پیشین، فصل سوم بر اساس یکی از نمایشنامه‌های دیگر شکسپیر است. در فصل اول فیلمنامه و داستان تحسین‌ برانگیز بود اما فصل دوم نه توانست از لحاظ محتوایی به مذاق مخاطب خوش بیاید و نه به جذابیت فصل اول بود. اما فصل سوم بخاطر هیجانی که در داستان پیش آمده احتمالا هیجانات زیادی داشته باشد و نمرات فصل سوم زخم کاری بالا باشد.

سخن نهایی

نقد فصل سوم زخم کاری

در این مقاله با معرفی و بررسی سریال زخم کاری ۳ همراه شما بودیم. فصل سوم این سریال به گفته سازندگان به زودی پخش خواهد شد و شاهد ادامه ماجرا خواهیم بود. نظر شما چیست؟ پیش‌بینی می‌کنید فصل جدید چگونه باشد؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر خوانندگان درمیان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو