فصل دوم سریال زخم کاری، سریالی که همه منتظرش هستند در فیلیمو

3

1402/6/26

12:12


اندک زمان کوتاهی تا پخش فصل دوم سریال زخم کاری با نام بازگشت، به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان و بازی چشم نواز بازیگرانی نام آشنا چون جواد عزتی، رعنا آزادی ور، الناز ملک، مهران غفوریان، هانیه توسلی، عباس جمشیدی فر و … نمانده است. زخم کاری ۲ جمعه ۱۷ شهریور ماه ساعت ۸ صبح در وبسایت فیلیمو در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرد که هم میتوانید سریال را به صورت آنلاین تماشا کنید و هم امکان دانلود سریال زخم کاری برای شما عزیزان فراهم شده است.

فصل دوم سریال زخم کاری

خلاصه داستان فصل دوم سریال زخم کاری

در شرح داستان زخم کاری ۲ اینگونه آمده است: «در نبود مالک حالا مدعیان تاج و تخت او یکی یکی از راه می‌رسند و این آغاز آشوب دیگری است… هنوز بوی خون به مشام می‌رسد!» به دلیل حفظ جذابیت‌ها، داستان کامل فصل دوم زخم کاری اعلام نمی‌شود اما اگر بخواهیم با توجه به پایان‌بندی فصل اول کمی تجسم کنیم و فصل دوم را در ذهنمان طراحی کنیم باید منتظر زنده ماندن مالک از ضربات چاقو، خروش و انتقام‌های او از مافیایی که فرزندان خان عمو ترتیب داده بودند، باشیم.

معرفی بازیگران فصل دوم سریال زخم کاری

طبیعی است که بخشی از بازیگران فصل اول سریال زخم کاری در فصل دوم نیز حضور داشته باشند. آنطور که تا امروز توسط عوامل سریال زخم کاری منتشر شده است هنرمندانی از جمله جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، سعید چنگیزیان، امیر دژاکام، مرتضی امینی‌تبار، مه‌لقا باقری و سید جواد هاشمی از فصل اول این سریال هستند که در فصل دوم نیز حضور دارند. همچنین بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک به گروه بازیگران اضافه شده‌اند. گفته می‌شود چند چهره جدید بازیگری نیز برای نخستین بار در سریال «زخم کاری ۲؛ بازگشت» به‌عرصه نمایش خانگی و سینما معرفی خواهند شد.

عوامل سریال زخم کاری

  • کارگردان : محمد حسین مهدویان
  • تهیه کننده : محمدرضا تخت کشیان
  • مدیر فیلمیرداری : هادی بهروز
  • آهنگساز : حبیب خزایی فر
  • فیلم نامه نویس : محمد حسین مهدویان
  • تدوین گر : سجاد پهلوان زاده

محسن چاوشی خواننده زخم کاری

محسن چاوشی خواننده فصل دوم سریال زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان شد. در فصل اول این سریال، از خواننده و ترانه ثابتی برای این سریال استفاده نشد و تنها در قسمت‌های پایانی، ترانه زخم کاری با صدای بهنام بانی پخش شد. اما حالا فرصتی فراهم شده تا محسن چاوشی برای سریال محبوب و پرطرفدار زخم کاری بخواند.

آنطور که خبرنگاران حوزه موسیقی می‌گویند، بخشی از دستمزد محسن چاوشی برای سریال زخم کاری ۲ صرف جمع آوری ارزاق برای خیریه «جمعیت حیدر» خواهد شد.

نگاهی به شخصیت های فصل اول سریال زخم کاری

مالک مالکی جواد عزتی

داستان حول محور شخصیت مالک مالکی می‌گذرد. جوانی زیاده‌خواه که طمع در پایان فصل یک کار دستش داد و خانواده‌اش را در معرض نابودی قرار داد. مالک در پایان فصل در انتقام عجیب به دست معشوق سابقش (منصوره) با چاقو زخمی شد و الان این سوال مطرح است که در فصل دوم با تن زخمی باز هم فرصتی پیدا می‌کند تا نسخه خاندان ریزآبادی را در هم بپیچد؟ آیا دوباره با مالک مالکی که این‌بار تا لب مرگ رفته و برگشته مواجه می‌شویم؟

سمیرا رعنا آزادی‌ور

سریال زخم کاری یک زن فم‌فتال و فتنه‌انگیز را درون قصه‌اش می‌دید که یک تنه توانست تمامی خانواده ریز‌آبادی را به خاک سیاه بنشاند. سمیرای مشهور و ترسناک و همسر مالک البته در پایان فصل یک به دلیل جنونی که به واسطه شراکت در قتل چند نفر از همکاران مالک به خصوص حاج عمو به او دست داد راهی تیمارستان شد و حالا باید ببینیم در فصل دوم با چه هیبتی وارد داستان می‌شود.

منصوره ریزآبادی هانیه توسلی

منصوره دختر یکی یکدانه خانواده ریزآبادی که به واسطه علاقه‌اش به مالک پس از مرگ پدرش به ایران آمد و کارهای شرکت را در دست گرفت در پایان فصل یک وقتی متوجه خیانت‌های مالک به او و خانواده‌اش می‌شود او را با چاقو مجروح می‌کند تا به قول انتقامی درخور آنچه با او شده، بگیرد. منصوره یکی از مهره‌های اصلی داستان زخم کاری یک بود ولی آیا در فصل دو هم حضور دارد؟ به‌زودی همه چیز مشخص می‌شود…

ناصر ریزآبادی سعید چنگیزیان

پسر خانواده ریزآبادی که به واسطه نبود اعتماد از سوی پدرش هیچ‌گاه جدی گرفته نشد و پس از مرگ دخترش دشمن اصلی مالک به حساب می‌آید و حتی در ماجرای چاقو زدن منصوره به مالک نیز حضور داشت. ناصر حالا با شمایل و قدرتی جدید در فصل دو حضور خواهد داشت و قرار است تمام محاسبات ذهنی مخاطب نسبت به خودش را تغییر دهد. ناصر از آن همه شکست و ضعف، موفق بیرون می‌آید؟

در آخر

فصل اول سریال زخم کاری از آن جنس سریال هایی بود که هر قسمت آن بیننده را پای نمایشگر میخکوب میکرد. فصل اول این سریال با واکنش های مثبت بسیاری روبرو شد و این امر باعث شد تا محمدحسین مهدویان دست روی دست نگذارد و به فکر تولید فصل دوم سریال زخم کاری تخت عنوان سریال “زخم کاری : بازگشت” بیافتد. حال شما میتوانید در تاریخ جمعه ۱۷ شهریور ماه ساعت ۸ صبح به تماشای فصل دوم این سریال جذاب بنشینید و از دیدن یک درام و رازآلود جدید لذت ببرید.

«نویسنده : مجید عباس نژاد»

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو