بیوگرافی کامل آیسان اسلامی از کودکی تا بلاگر و معروف شدن

بیوگرافی کامل آیسان اسلامی از کودکی تا بلاگر و معروف شدن


منبع: ایران ناز

3

1402/10/24

13:12


بیوگرافی کامل آیسان اسلامی از کودکی تا بلاگر و معروف شدن

بیوگرافی کامل آیسان اسلامی از کودکی تا بلاگر و معروف شدن

 

یکی از افراد مشهور و شاخ های اینستاگرامی که به واسطه منتشر کردن عکس ها و ویدئوهای مختلف از خود به شهرت زیادی رسیده، آیسان اسلامی است.

 

نام کامل و اصلی او آیسان اسلامی چلندر است که در یکی از روستاهای استان مازندران یعنی روستانی چلندر نزدیک شهر چالوس و شهر نوشهر متولد شد و زندگی کرد.

 

پدر و مادر آیسان اسلامی زمانی که او ده ساله بود از یک دیگر جدا شدند. پدر او نیز بیکار بود؛ اما به واسطه ارث کلانی که از پدر و اجدادش به او رسیده بود، زندگی خوبی داشتند.

 

برای آشنایی بیشتر در ادامه این مقاله نیز به بررسی و معرفی کامل تر آیسان اسلامی می پردازیم.

 

زندگی نامه آیسان اسلامی

 

خانواده آیسان اسلامی

 

آیسان اسلامی چلندر یکی از چهره های شناخته شده و محبوب بین افراد جوان است. آیسان اسلامی متولد سال 1367 در روستای چلندر استان مازندران است.

 

نام پدر آیسان اسلامی قدیر است و او نیز هنوز در روستای چلندر زندگی می کند. علاوه بر این، او اطلاعات خاصی در مورد مادر خود بیان نکرده است. فقط در مرداد سال 1401 اعلام کرد که مادرش بر اثر سکته مغزی فوت کرده و تا 3 روز هم فعالیتی در اینستاگرام نداشت.

 

پدر آیسان اسلامی به دلیل واسطه ارث پدری و اجدادی که به او رسیده بود، وضع مالی خوبی داشتند. به همین دلیل او هنوز هم بیکار است و با دوستان خود خوش گذرانی می کند.

 

آیسان اسلامی در حال حاضر مجرد است و اعلام کرده که قصد ازدواج کردن هم ندارد.

 

مهاجرت آیسان اسلامی

آیسان اسلامی در سال 2013 میلادی و زمانی که 27 سال سن داشت تصمیم گرفت که به تنهایی مهاجرت کرده و ایران را برای همیشه ترک کند. او ابتدا یک بار به دبی و سپس به ترکیه رفت و مدتی هم در آن جا ماند.

 

اما پس از مدت کوتاهی به آمریکا مهاجرت کرد و در شهر هیوستون در ایالت تگزاس آمریکا ساکن شد. هم اکنون نیز آیسان اسلامی در شهر هیوستون آمریکا زندگی می کند و به گفته خودش زندگی لاکچری و بسیار خوبی دارد.

 

به صورتی که از زمان مهاجرت خود تاکنون به شهرهای مختلفی سفر کرده و گفته که هدف او از این سفرها فقط خوش گذرانی و تفریح است و قصد ماندن در آمریکا را دارد.

 

شغل و منبع درآمد ایسان اسلامی

 

ثروت ایسان اسلامی

 

در مورد آیسان اسلامی حاشیه های زیادی مطرح شده و همین موضوع نیز باعث مشهور شدن او شده است. یکی از حاشیه ها و چالش هایی که در مورد او مطرح می شود، مربوط به شغل و منبع درآمد او است.

 

منبع اصلی درآمد آیسان اسلامی از فعالیت او در شبکه های اجتماعی مختلف و به ویژه از اینستاگرام به ای دی aisan_eslami و بلاگری اوست. علاوه بر این، او پس از مهاجرت کردن به آمریکا فعالیت خود را در زمینه خرید و فروش ماشین های لوکس و گران آغاز کرد و از این ره نیز به درآمد بالایی دست پیدا کرده است.

 

حتی عکس های زیادی هم از ماشین های او در ایسنتاگرام منتشر شده که خودش می گوید همه ماشین ها مال خود او نیست. صرفا چند ماشین بسیار لوکس و گران‌قیمت دارد.

 

راه‌اندازی و ثبت شرکت چلندر هوم توسط آیسان اسلامی

آیسان اسلامی مدتی پیش خبرهایی در مورد ثبت کردن یک شرکت به نام چلندر هوم (chalandar home) منتشر و بیان کرده است. او این شرکت را به کمک و همراهی دو دوست خود به نام های آرش درویش و برایان اعتماد راه‌اندازی کرد.

 

فعالیت اصلی این شرکت نیز در زمینه خرید و فروش ماشین، و ساخت و ساز ملک های لوکس و مطرح در کشور آمریکا و به ویژه در ایالت تگزاس آمریکا است.

 

شبکه های اجتماعی آیسان اسلامی

 

ماشین های ایسان

 

همان طور که در پاراگراف های بالاتر نیز ذکر شد، دلیل اصلی مشهور و محبوب شدن آیسان اسلامی به دلیل فعالیت های گسترده او در اینستاگرام است.

 

اما پس از این که به آمریکا مهاجرت کرد، عکس های زیادی از تتوها، بدن خود، تمرینات ورزشی و همچنین خانه و ماشین های لوکس خود منتشر می کرد.

 

در حال حاضر نیز سال هاست لایوهای زیادی با سایر افراد مشهور و شاخ های اینستاگرامی و از جمله با رپرها برگزار می کند.

 

او در شبکه های اجتماعی مختلفی فعالیت می کند که در ادامه برخی از شبکه های اجتماعی که آیسان اسلامی در آن ها فعالیت می کند، را معرفی می کنیم.

 

ایسنتاگرام آیسان اسلامی

آیسان اسلامی فعالیت خود را در شبکه های اجتماعی ابتدا از ایسنتاگرام بعد سایت اصلی خودش به ادرس https://bia2safa.net/goto/web/url/3921661 آغاز کرد و از این طریق هم به شهرت رسید.

 

به صورتی که در حال حاضر 6.6 میلیون دنبال کننده دارد. درآمد اصلی او از طریق اینستاگرام و بلاگری او بوده است؛ حتی با وجود این که خود این موضوع را کتمان می کند. یکی از ویژگی های جالب اینستاگرام آیسان اسلامی تعداد بازدیدهای بسیار بالای اوست که حدود 1 میلیون بازدید دارد.

 

یوتیوب آیسان اسلامی

همان طور که می‌دانید یوتیوب یکی از شبکه های اجتماعی پر طرفدار و محبوب است که می توان در آن ویدئو منتشر کرد. آیسان اسلامی نیز سال هاست در یوتیوب فعالیت می کند.

 

او ویدئوهای مختلفی از تمرینات ورزشی خود، صحبت های خود درمورد ارز دیجیتال یا درباره دوستش حاج آرش منتشر می کند. او در یوتیوب نیز دنبال کنندگان زیادی دارد.

 

تردز آیسان اسلامی

تردز نیز یک شبکه اجتماعی جدید و وابسته به ایسنتاگرام است که کاربران زیادی در آن اکانت کاربری دارند. آیسان اسلامی نیز یک اکانت در تردز دارد و در آن با کاربران زیادی از جمله دوستان و طرفداران خود صحبت و گفتگو می کند.

 

جواب آیسان اسلامی برای سحر قریشی !

آیسان در پاسخ به حمله سحر قریشی به چهره‌های مشهور، با خونسردی جواب داد. سحر قریشی پیشتر به آیسان انتقاد کرده بود و او را به خاطر سبک زندگی ناسالم و عدم داشتن هنر خاص مورد انتقاد قرار داده بود.

 

در جواب، این بلاگر با خنده گفته است:

“چه خبر است. شما با هم کتک کاری می‌کنید و بعد به من فحش می‌دهید. من با شما چکار دارم آخه… اصلا فکر کنید من وجود ندارم. دنبال روزی باشید فقط…”

 

جمع‌بندی

یکی از شاخ های ایسنتاگرامی محبوب بین کاربران و به ویژه جوانان و نوجوانان، ایسان اسلامی چلندری است که در این مقاله به طور کامل به معرفی شغل، بیوگرافی و درآمد او پرداختیم.

 

او ابتدا با فعالیت در ایسنتاگرام و بلاگری و سپس با خرید و فروش خودرو و ملک و خانه های لوکس و همچنین فعالیت در سایت خود، به درآمد قابل توجهی رسیده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو