آموزش بازی و میم کوین جدید و جنجالی تلگرام، نات کوین + فیلم آموزشی

آموزش بازی و میم کوین جدید و جنجالی تلگرام، نات کوین + فیلم آموزشی


منبع: ساعد نیوز

3

1402/10/27

22:07


بازی نات کوین در بستر تلگرام یکی از پروژه‌های جذاب روزهای اخیر برای فعالان بازار ارزهای دیجیتال بوده است. پروژه NOTCoin یک ربات تلگرامی است که در آن کاربران می‌توانند به ازای هر بار ضربه زدن به سکه نمایش داده شده در ربات نات کوین استخراج کنند. در ادامه با ساعد نیوز همراه باشید تا در مورد این بازی اطلاعات بیشتری کسب کنید.

بازی نات کوین (Notcoin Game) یک بازی ساده و در عین حال ارزشمند برای کسب در آمد (P2E) است که به بازیکنان یک تجربه گیم پلی منحصر به فرد و لذت بخش ارائه می دهد. این بازی همچنین بر روی بلاکچین تون کوین TON coin (توکن و ارز تلگرام) قرار دارد که یک فناوری برای تامین امنیت، مقیاس‌پذیری و نوآوری می باشد. این بازی همچنین محبوبیت و حمایت زیادی را از سوی جامعه خود به دست آورده است که آن را به یکی از موفق ترین و امیدوار کننده ترین بازی های P2E در بازار تبدیل کرده است. ایردراپ نات کوین (Not Coin Airdrop)، در روزهای اخیر طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است.


نات کوین چیست؟


Not coin Game یک بازی مبتنی بر مرورگر است که به بازیکنان این امکان را می دهد تا از طریق بازی توکن های Not coins را به صورت ایردراپ کسب کنند. این بازی، طبق توضیحات تیم پروژه خود، قابل ماین و استخراج است و می‌توان تنها با کلیک یا لمس‌کردن صفحه گوشی در ربات تلگرامی notcoin_bot@ نات کوین دریافت کرد.

این بازی بر اساس مفهوم ماینینگ و استخراج طراحی شده اما بازیکنان به جای استفاده از الگوریتم‌های پیچیده و سخت‌ افزار گران‌ قیمت، می‌توانند به سادگی بر روی صفحه نمایش خود کلیک کرده و Not coins را استخراج کنند.

بازی نات کوین به گونه ای طراحی شده است که ساده و رابط کاربری آسانی داشته باشد و نیازی به نصب، ثبت نام و هزینه ندارد. هر کسی که یک مرورگر وب داشته باشد می‌تواند از طریق اینترنت بلافاصله شروع به بازی و کسب توکن کند.

این بازی همچنین به بلاکچین تون (Ton Blockchain) متصل است. TON یک شبکه غیر متمرکز بوده که هدف آن ارائه یک پلتفرم سریع، ایمن و مقیاس پذیر برای برنامه ها و خدمات مختلف می باشد. بلاکچین TON ایده پاول دوروف، بنیانگذار تلگرام است.

Notcoin Game یکی از اولین بازی هایی است که در بلاکچین TON قرار دارد و هدف آن ادغام عملکردهای بیشتر در شبکه است.

نات کوین


آموزش بازی نات کوین (Not coin)


این بازی بسیار راحت است و فقط با ضربه زدن به سکه نات کوین به دست آورید. در ادامه به آموزش این بازی می پردازیم.

  • برای استخراج نات کوین، ابتدا وارد ربات تلگرامی notcoin_bot@ شوید. پس از ورود به ربات تنها کافی است روی گزینه «شروع بازی» یا Play کلیک کنید.

  • پس از ورود به بازی روی آیکون بزرگ نات کوین کلیک کنید تا امتیاز بگیرید. امتیازها هر ثانیه بیشتر می‌شود و اگر تمام امتیازهایتان را کسب کردید می‌توانید چند دقیقه بعد دوباره ربات را باز کنید تا امتیازهایتان دوباره جمع شده باشد.

  • با انجام یک سری تسک‌ها و کارها هم می‌توانید نات کوین بیشتری جمع کنید. مثلاً‌ اگر تلگرام شما پریمیوم باشد، 100 هزار نات کوین دریافت می‌کنید.

نات کوین

در فیلم زیر نیز می توانید صفر تا صد این بازی جذاب را با نکات دیگر این بازی آموزش ببینید.


ویژگی های بازی نات کوین


راکت مود: هر 10 دقیقه، می توانید گزینه Rocket Mode را فعال کنید تا سرعت استخراج شما را به مدت 30 ثانیه 10 برابر کند.

شما می توانید با دعوت از دوستان خود به بازی یا با پیوستن به یک Squad، مدت زمان Rocket Mode را افزایش دهید.

ارتقا سطح خود: شما می‌توانید با استفاده از توکن های Not coin برای ارتقا خود استفاده کنید. در این صورت سرعت استخراج شما افزایش می یابد. 10 سطح ارتقا وجود دارد که هر کدام هزینه و اثر متفاوتی دارند.

تشکیل تیم: شما می توانید به یک تیم ملحق شوید یا یک تیم با گروهی از بازیکنان بسازید که هدف و علایق مشترکی دارند. با پیوستن به یک Squad، می‌توانید با بازیکنان دیگر چت کنید، نکات و استراتژی‌ها را مبادله نمایید و از پاداش‌های Squad، نات کوین بیشتر کسب کنید.

جوایز درون بازی: بازی دارای یک سیستم پاداش است که بازیکنان را تشویق می کند تا بیشتر بازی کنند و Not coin های بیشتری دریافت نمایند.

به عنوان مثال، تابلوهای امتیازی وجود دارند که بازیکنان را بر اساس موجودی نات کوین، سرعت استخراج NOT COIN و عملکرد Squad رتبه بندی می کنند.

بازیکنان برتر می توانند جوایزی مانند Notcoin های بیشتر، زمان Rocket Mode یا آیتم های انحصاری را برنده شوند. گزینه دیگری نیز وجود دارد که اگر دوستان بیشتری را دعوت کنید، نات کوین بیشتری دریافت خواهید کرد.

نات کوین


انواع بوستر نات کوین


چندین راه برای دریافت نات کوین بیبشتر وجود دارد که در ادامه به بررسی 6 مورد از بوسترهای not coin میپردازیم:

  1. Full energy: یکی از بوستر رایگان not coin، فول انرژی است. هر 24 ساعت 3 مرتبه فول انرژی دریافت می کنید که با فعال کردن آن امکان ماین نات کوین مجددا برای شما فعال می شود.

  2. Turbo: یکی دیگر از بوسترهای ربات نات کوین، توربو است. این بوستر امکان دریافت امتیاز بیشتر به ازای هر کلیک را برای شما فراهم میکند. بوستر توربو به صورت روزانه شارژ می شود.

  3. Tap bot: تپ بات در حداقل لیگ سیلور برای شما فعال می شود که به جای شما امتیاز جمع آوری میکند.

  4. Multitap: با بوستر مولتی تپ میتوانید ظرفیت not coin دریافتی را به ازای هر کلیک بر روی آیکون بیشتر کنید.

  5. Energy limit: با بوستر انرژی لیمیت میتوانید ظرفیت ماین نایت کوین را افزایش دهید.

  6. Recharging speed: ری شارژینگ اسپید نیز مانند انرژی لیمیت ظرفیت استخراج not coin را برای شما افزایش می دهد.

نات کوین


نکته ی پایانی


پروژه نات کوین با وجود تمام جذابیت‌ها و نکات جالبی که دارد به عنوان یکی از نامعلوم‌ترین و جنجالی‌ترین میم کوین‌های بازار کریپتو شناخته می‌شود. از همان ابتدا افراد نسبت به Notcoin در دو جبهه متفاوت قرار گرفتند. عده‌ای آن را یک پروژه کلاهبرداری می‌دانستند و معتقد بودند که تنها هدف آن سرقت پول کاربران است. اما عده‌ای دیگر نسبت به آینده روشن نات کوین امیدوار بوده و اعتقاد داشتند این رمز ارز می‌تواند به پروژه‌ای ارزشمند در بازار کریپتو تبدیل شود. به همین دلیل است که هنوز نمی‌توان به طور قطع درباره آینده این رمز ارز صحبت کرد. اما شما نام این میم کوین جنجالی را پس ذهن خود داشته باشید؛ شاید در آینده شاهد رشد چشمگیر ارزش نات کوین در بازار رمزارزها باشیم! از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما ممنونیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو