سیمونه اینزاگی الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

2

1402/10/24

20:40


سرمربی تیم صدرنشین ایتالیا عقیده دارد شاگردانش هنوز می توانند بهتر از این شوند و به قهرمانی هایشان ادامه دهند.

سیمونه اینزاگی الان کجاست؟ + بیوگرافی

اینزاگی : هنوز نمی توانم بگویم قوی ترین اینتر ممکن را در اختیار دارم

به گزارش نم نمک ،  دو گل هاکان چالهان اوغلو و لائوتارو مارتینس و گل دیرهنگام مارکوس تورام باعث برتری پر گل اینتر مقابل مونتزا شد تا تیم اینزاگی مقتدرانه در صدر جدول قرار داشته باشند.

سیمونه اینزاگی الان کجاست؟ + بیوگرافی

سیمونه اینزاگی الان کجاست؟ + بیوگرافی

چالهان اوغلو پس از بازی به اسکای اسپورت گفت : مونتزا تیم خوبی بود ولی بازی بی نقصی را ارائه دادیم و برد ارزشمندی را کسب کردیم. همیشه سعی می کنم بهترین عملکردم را برای هم تیمی هایم ارائه دهم.

کاپیتان ترکیه ای اینتر از زمانی که سیمونه اینزاگی سرمربی نراتزوری شد ، خوش درخشیده و در این فصل 10 بار در تمامی رقابت ها گلزنی کرده است.

سیمونه اینزاگی نیز درباره قدرت تیمش در این فصل گفت : هنوز نمی توانم بگویم قوی ترین اینتر ممکن را در اختیار دارم چون بیش از 20 بازی در سری A باقی مانده است. تیم ، فصل گذشته دو جام برد ، به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید و امسال تازه در میانه راه هستیم. با وجود رئال سوسیه داد ، گروه سختی در دور گروهی لیگ قهرمانان داشتیم. ما در سری A هم خوب کار کردیم اما برخی منتظرند تا اشتباه کوچکی مرتکب شویم.

سرمربی اینتر همچنین درباره اینکه جوزپه ماروتا ، مدیر اجرایی باشگاه ، پیش از این بازی گفته بود که در پنجره زمستانی جاری مهاجمی جدید به ترکیب نراتزوری اضافه نخواهد شد ، افزود : من از آرناتوویچ و سانچس خیلی راضی ام. آنها خیلی خوب تمرین می کنند و تنها بدشانس اند که لائوتارو و تورام عالی بازی می کنند. سانچس در بازی با سالزبورگ گل خیلی مهمی را به ثمر رساند. او باید با همین روند به کارش ادامه دهد ، چون فرصت بازی پیدا خواهد کرد.

او تصریح کرد : ما همیشه می توانیم پیشرفت کنیم. با وجود تساوی مقابل جنوا ، به جز دریافت یک گل اجتناب پذیر ، چندان بد بازی نکردیم. با این حال ما هلاس ورونا را شکست دادیم اما به نظرم عملکرد بدتری داشتیم. ما مسابقات خود را تجزیه و تحلیل کرده و سعی می کنیم ببینیم کجا می توانیم چه کارهایی را بهتر انجام دهیم.

اینتر اکنون باید تمرکزش را روی سوپرکاپ ایتالیا قرار دهد که به زودی در عربستان برگزار می شود. اینتر باید پنجشنبه شب مقابل لاتزیو دیدار کند. اینتر بعد از سوپرکاپ در دیداری حساس در سری آ به مصاف یوونتوس خواهد رفت.

سیمونه اینزاگی در پایان درباره حضور در سوپرکاپ ایتالیا گفت : به عنوان مدافع عنوان قهرمانی به عربستان می رویم. این دوره سوپرکاپ با فرمت جدید برگزار می شود که مشکلی نیست و به دنبال قهرمانی خواهیم بود.


بیوگرافی سیمونه اینزاگی

سیمونه اینزاگی متولد 5 آوریل 1976 بازیکن پیشین و مربی کنونی فوتبال اهل ایتالیا است.

  • همسر : گایا لوکاریلو  (2018)
  • فرزندان : توماسو اینزاگی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو