بیوگرافی هستی مهدوی ؛ زندگی شخصی، کارنامه کاری و حواشی

بیوگرافی هستی مهدوی ؛ زندگی شخصی، کارنامه کاری و حواشی


منبع: پلازا

3

1402/10/26

11:23


بیوگرافی هستی مهدوی ؛ زندگی شخصی، کارنامه کاری و حواشی

هستی مهدوی از بازیگران جوان سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است که فعالیت هنری خود را از سال در قاب تلویزیون با سریال جراحت آغاز کرد. در این مقاله از وب‌سایت پلازا با بیوگرافی هستی مهدوی همراه شما مخاطبان محترم هستیم.

هستی مهدوی فربرای نخستین‌بار در سال 1389 با فیلم سوت پایان به کارگردانی نیکی کریمی بازی در حوزه سینما را تجربه نمود. وی در سال 1392 پس از بازی نقش رها برای سریال مادرانه کاری از جواد افشار به شرت بالایی دست یافت. این بازیگر تا کنون در کارنامه هنری خود تجربه همکاری با کارگردان‌هایی چون فریال بهزاد، مانی حقیقی، محمدحسین مهدویان، خسرو معصومی و محمدمهدی عسگرپور را داشته است. چناچه مایلید تا با ابعاد پنهان در زندگی این بازیگر بیشتر آشنا شوید، تا انتهای مقاله پیش‌رو همراه ما باشید.

فهرست مطالب

اطلاعات شخصی هستی مهدوی

  • نام و نام خانوادگی: ماهدخت مهدوی فر که با نام هنری هستی مهدوی‌فر (Hasti Mahdavifar) شهرت دارد.
  • تاریخ تولد: 21 آذر 1370
  • محل تولد: تهران
  • پیشه: بازیگر، عکاس
  • شروع فعالیت هنری: سال 1389 در سن 19 ساگی با ایفای نقش مارال عظیمی در سریال جراحت یک رؤیا کاری از محمدمهدی عسگرپور
  • تحصیلات: کارشناسی رشته گرافیک
  • وضعیت تاهل: مجرد تا هنگام نگارش این مقاله
  • قد هستی مهدوی فر: 156 سانتی‌متر
  • صفحه اینستاگرام هستی مهدوی‌فر: Hasti Mahdavifar

زندگی خصوصی هستی مهدوی

در این بخش از بیوگرافی هستی مهدوی فر با زندگی شخصی از زمان تولد تا روابط کاری‌ و خانوادگی این بازیگر مستعد همراه شما مخاطبان محترم پلازا هستیم‌.

از کودکی تا جوانی

از کودکی تا جوانی

خانم مهدوی‌فر در بیست‌ویکمین روز از ماه آذر سال 1370 و در اواخر فصل زیبای پاییز این سال در تهران به دنیا آمد. همان‌طور که در مطالب بالا اشاره شد نام اصلی این بازیگر در شناسنامه مهدخت است که با در حرفه بازیگری به نام هستی مهدوی شهرت دارد. متاسفانه وی سالها پیش پدرش را از دست داد و با مادر و برادران خود زندگی می‌کند.

هستی مهدوی فر تحصیلات آکادمیک خود را در مقطع کارشناسی رشته گرافیک به اتما رساند. او تا کنون ازدواج نکرده و در دوران مجری به سر می‌برد. البته مباحثی پیرامون ازدواج هستی مهدوی با سردار آزمون مطرح است که در ادامه به این نکته هم می‌پردازیم. در ادامه با عکسی از هستی در کنار برادرش هومن و مادرش به زندگی شغلی این بازیگر می‌پردازیم.

بیوگرافی هستی مهدوی

زندگی شغلی هستی مهدوی

پیش از هر چیز جالب است بدانید که هستی مهدوی فر بدون گذراندن هیچ دوره بازیگری و به صورت اتفاقی در سن 19 سالگی مقابل دوربین ظاهر شد. همان‌طور که در مطالب بالا شرح داده شد هستی در سال 1389 با بازی برای سریال جراحت کاری از محمدمهدی عسگرپور حرفه بازیگری را تجربه نمود. در این سریال پرمخاطب در زمان خودش، دیگر بازیگرانی چون زنده‌یاد امین تارخ، علی عمرانی، آتنه فقیه‌نصیری، محمد عمرانی، مهوش صبرکن، رامین راستاد، لیلا بلوکات، مرحوم کریم اکبری مبارکه، گیتی قاسمی و ثریا قاسمی به ایفای نقش پرداختند.

زندگی شغلی هستی مهدوی

در همان سال هستی مهدوی با نقشی کلیدی در فیلم سوت پایان به کارگردانی نیکی کریمی مقابل دوربین قرار گرفت. از دیگر بازیگران این اثر سینمایی می‌توان به نیکی کریمی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، اشکان خطیبی، گوهر خیراندیش، بهنوش بختیاری، الهام کردا، لادن طباطبایی و زنده‌یاد آتیلا پسیانی اشاره کرد.

بیوگرافی هستی مهدوی

اما همان‌طور که در مطالب بالا عنوان شد، هستی مهدوی فر با بازی نقش رها در سریال مادرانه کاری از جواد افشار به شهرت بالایی رسید. این مجموعه تلویزیونی طی در 30 قسمت در ماه مبارک رمضان سال 1392 از شبکه سه پخش شد. در سریال مادرانه علاوه بر هستی بازیگرانی چون  دکتر مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، سید مهرداد ضیایی، عباس غزالی، شهربانو موسوی، شهین تسلیمی، الهام جعفرنژاد، فهیمه رحیم نیا، علی جاویدفر، شقایق فراهانی، نوید پور فرج و زنده‌یاد آتیلا پسیانی حضور داشتند.

بیوگرافی هستی مهدوی

در ادامه مقاله بیوگرافی هستی مهدوی فر به بررسی کارنامه هنری این بازیگر در قاب تلویزیون می‌پردازیم.

سریال های هستی مهدوی

همان‌طور که در مطالب بالا عنوان شد، هستی با حضور در سریال جراحت بازیگری در قاب تلویزیون را کنار بزرگانی چون زنده‌یاد امین تارخ و ثریا قاسمی تجربه نمود. وی در ادامه برای آثار زیادی در حوزه تلویزیون به ایفای نقش پرداخت که بازی در سریال مادرانه شهرت بالایی را برای این بازیگر به ارمغان آورد. از دیگر آثار این بازیگر می‌توان به نقش نسترن در سریال سایه‌بان کاری از جمشید محمودی و نوید محمودی اشاره کرد. در این مجموعه تلویزیونی علاوه بر هستی بازیگرانی نظیر مجتبی پیرزاده، محمدرضا غفاری، پریوش نظریه، بهزاد فراهانی، رویا تیموریان، کامران تفتی، سینا مهراد، مرحوم حسام محمودی، علی اوسیوند، کمند امیرسلیمانی، محمد عمرانی، علیرضا جعفری، آناهیتا افشار و مرحوم امين تارخ به نقش‌آفرینی پرداختند.

سریال های هستی مهدوی

سالنام سریالکارگرداننقششبکه پخش
1389جراحتمحمدمهدی عسگرپوراکرمشبکه سه
1392مادرانهجواد افشارهستیشبکه سه
1392-1393گذر از رنج‌هافریدون حسن پورراضیهشبکه یک
1393حانیهجلال دهقانی اشکذریشبکه دو
1395-1396سایه بانجمشید محمودی و نوید محمودینسترنشبکه دو

در ادامه به بررسی کارنامه بازیگری هستی مهدوی فر در حوزه سینما می‌پردازیم.

فیلم های هستی مهدوی

هستی مهدوی‌فر بازیگر در حوزه سینما را سال 1389 با فیلم سوت پایان به کارگردانی نیکی کریمی تجربه نمود. وی در ادامه فعالیت هنری خود در عرصه سینما برای آثار زیادی به ایفای نقش پرداخت. وی سال 1394 برای نقش آیدا صوفی  در فیلم ۵۰ کیلو آلبالو به کارگردانی مانی حقیقی انتخاب شد. در اثر طنز سینمایی پرستاره بازیگرانی چون ساعد سهیلی، پژمان جمشیدی، آزاده صمدی، افسانه بایگان، فرهاد آئیش، علی صادقی، مونا احمدی، دکتر امید روحانی، بهنوش بختیاری، مرحوم داریوش اسدزاده، هادی کاظمی، سیامک انصاری، ویشکا آسایش، سروش صحت، مهران غفوریان، نادر سلیمانی، سروش جمشیدی، مهدی حسینی‌نیا و مانی حقیقی به ایفای نقش پرداختند.

فیلم های هستی مهدوی

سالنام فیلمکارگرداننقش
1389سوت پایاننیکی کریمی
1389زبان مادریقربان محمدپور
1389پرستوهای عاشقفریال بهزاد
1391جیوهمسعود بهارلو
1392بیداریبهمن کامیار
1393نیمبهمن کامیارآذر
1394چهارشنبهسروش محمدزاده
1394۵۰ کیلو آلبالومانی حقیقیآیدا صوفی
1395لابیمحمد پرویزی
1395کمدی انسانیمحمدهادی کریمی
1395آذرمحمد حمزه‌ایشیرین
1397ماجرای نیمروز: رد خونمحمدحسین مهدویانزهره
1397هفت و نیم (اپیزود نگار)نوید محمودینگار
1398ملاقات با جادوگرحمید بهرامیان

در ادامه با عکسی از هستی مهدوی فر برای فیلم ملاقات با جادوگر به معرفی تله فیلم‌های این بازیگر می‌پردازیم.

بیوگرافی هستی مهدوی

تله فیلم های هستی مهدوی فر

هستی مهدوی فر اولین تله فیلم خود را در سال 1389 با نام دستهٔ بازنده‌ها کاری از بهرنگ توفیقی آغاز نمود. وی در سال بعد برای فیلم نقش لیلی همکاری با کارگردانی چون خسرو معصومی را تجربه نمود. از دیگر بازیگران این تله فیلم می‌توان به هادی دیباجی، هستی، دکتر ناصر آقایی، اکبر معززی، مرحوم باقر صحرارودی، شهرزاد عبدالمجید، امیر باران لویی، قدرت دلاوری، رضا کلاتی، حشمت آرمیده، نبی الله پیرهادی،آزاده شادمان، داود مقدادی، حسن علی ناصری، و محمود بهروزیان اشاره کرد.

سالنام تله فیلمکارگردان
1389دستهٔ بازنده‌هابهرنگ توفیقی
1390نقش لیلیخسرو معصومی
1393ته چینمهدی حسینی‌وند

هستی مهدوی در شبکه نمایش خانگی

هستی مهدوی فر در حوزه نمایش خانگی فعالیت خود را با نقش آلما پوراسماعیل برای سریال آکتور کاری از نیما جاویدی آغاز کرد. در این مجموعه نمایشی بازیگرانی چون نوید محمدزاده، احمد مهران‌فر، هومن برق‌نورد، هانیه توسلی، سها نیاستی، گلاره عباسی، مهراوه شریفی‌نیا، فریده سپاه‌منصور، مجید پتکی، آرش فلاحت پیشه، محمدباقر مرادی‌فرد حضور داشتند.

هستی مهدوی در شبکه نمایش خانگی

سالنام سریالکارگرداننقش
1401آکتورنیما جاویدیآلما پوراسماعیل

تئاترهای هستی مهدوی

هستی مهدوی‌فر در حوزه تئاتر کارش را با بازی در نمایشنامه‌خوانی سنترال پارک وست کاری از شایسته ‌ایرانی آغاز کرد. در این اثر بازیگرانی چون نگار آذربایجانی، ژاله ‌صامتی، سام ‌قریبیان و مسعود ‌کرامتی حضور داشتند.

تئاترهای هستی مهدوی

سالنام نمایشکارگردانمحل اجرا
1396سنترال پارک وستشایسته ‌ایرانی پردیس ‌تئاتر ‌شهرزاد ‌- ‌سالن 1
1397رتزهرا (سارا) پورسرخبیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران
1397زهرماریعلی ‌احمدیتماشاخانه ‌پالیز، ‌سالن 1
1397از خط زرد فاصله بگیرید (صدا)رضا ‌رشادتتالار ‌مولوی ‌- ‌سالن ‌اصلی

در ادامه مقاله بیوگرافی هستی مهدوی با عکسی از این بازیگر در نمایش زهرماری به بررسی جوایز و افتخارات این هنرمند می‌پردازیم.

بیوگرافی هستی مهدوی

جوایز و افتخارات هستی مهدوی

هستی مهدوی فر با توجه به حضورش در عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون، تاکنون موفق به دریافت جوایزی شده است که در این بخش به معرفی و بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

سالعنوان جایزهجشنواره
1395دریافت دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین بازیگر زن برای بازی در فیلم نیمچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم یاس

هستی مهدوی تا کنون موفق به دریافت جایزه‌ای در حوزه بازیگری از جشنواره فیلم فجر نشده است، که نکته مذکور چیزی از ارزش‌های این هنرمند جوان کم نمی‌کند.

در ادامه با عکسی از هستی مهدوی‌فر برای فیلم نیم کاری از بهمن کامیار به شایعات و حواشی در زندگی این بازیگر می‌پردازیم.

جوایز و افتخارات هستی مهدوی

شایعات و حواشی هستی مهدوی

به طور کلی امروزه چه در ایران یا جهان همواره بازیگران و چهره‌های مشهور در معرض حواشی مختلفی خواه کذب یا درست مواجه بوده‌اند، که بازیگر جوانی چون هستی مهدوی‌فر نیز از این قاعده مستثنی نیست.

ازدواج هستی مهدوی فر با سردار آزمون

از داغ‌ترین شایعات و حواشی درباره این بازیگر می‌توان به تیتر زرد ازدواج هستی مهدوی فر با سردار آزمون اشاره کرد که خیلی زود کذب بودن خبر مشخص شد. در واقع این شایعه پی چند عکس این بازیگر در کنار سردار آزمون در فضای مجازای و برخی از رسانه‌های زرد ایجاد گردید.

ازدواج هستی مهدوی فر با سردار آزمون

یکی دیگر از شایعات داغ درباره این بازیگر ماجرای دوستی وی با سیاوش خیرابی بود که حواشی زیادی را فضای مجازی به همراه داشت. اما طولی نکشید که کذب بودن این خبر هم مشخص شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو