کلیپ کودک آزاری و شکنجه دختربچه در روستای باشکند

منبع: شبونه

2

1402/10/26

21:42


ماجرای کلیپ کودک آزاری دختر بچه در روستای باشکند هستی مهدوی فر بازیگر سینما با انتشار یک ویدیو از کودک آزاری دختر بچه 7 ساله توسط مرد جوانی در روستای باشکند ماکو بستان‌آباد آذربایجان شرقی که گفته می‌شود نامش ابراهیم محمدزاده است از کاربران فضای مجازی خواست که این ویدیو را دست به دست بچرخانند …

کلیپ کودک آزاری و شکنجه دختربچه در روستای باشکند

ماجرای کلیپ کودک آزاری دختر بچه در روستای باشکند

هستی مهدوی فر بازیگر سینما با انتشار یک ویدیو از کودک آزاری دختر بچه 7 ساله توسط مرد جوانی در روستای باشکند ماکو بستان‌آباد آذربایجان شرقی که گفته می‌شود نامش ابراهیم محمدزاده است از کاربران فضای مجازی خواست که این ویدیو را دست به دست بچرخانند تا به دست مراجع قضایی برسد.

کلیپ کودک آزاری و شکنجه دختربچه در روستای باشکند

ابراهیم محمدزاده کودک آزار کیست

ویدیویی که یک مرد جوان با کمربند اقدام به کتک زدن و ضرب و شتم دختر بچه می‌کند و این کودک ملتمسانه از این مرد می‌خواهد که او را کتک نزند.

کلیپ کودک آزاری که در چند سال اخیر مراجع قضایی حساسیت زیادی بر روی این مسئله داشته است و با خاطیان و افرادی که اقدام به کودک آزاری می‌کنند به شدت برخورد می‌کند.

همچنین ببینید:

فیلم جدید نامادری در ارومیه حین شکنجه آوا دختربچه

چندی پیش بود که دختر بچه‌ای به نام آوا در اردبیل توسط نامادریش مورد شکنجه قرار گرفت و فوت کرد خبری که رسانه‌های کشورمان را تحت تاثیر قرار داد و بسیاری از مردم به این اتفاق واکنش نشان دادند حالا یک ماه نگذشته از این اتفاق ویدیوی دیگری توسط هستی مهدویی‌فر منتشر شده که یک مرد جوان با کمربند در حال کتک زدن و ضرب و شتم دختری خردسال است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو