ماجرای سیاوش خیرابی و هستی مهدوی فر و شکایت از سایت ها

منبع: شبونه

4

1402/7/8

17:18


خبری در فضای مجازی منتشر شده که سیاوش خیرابی و هستی مهدوی فر به مدت ۹ سال با یکدیگر نامزد بوده و در نهایت از هم جدا شدند خبری که سایت‌های زرد به آن پرداختند و بدون هیچ پایه و اساس بوده و این دو بازیگر اعلام کردند به زودی از این رسانه‌ها شکایت خواهند …

خبری در فضای مجازی منتشر شده که سیاوش خیرابی و هستی مهدوی فر به مدت ۹ سال با یکدیگر نامزد بوده و در نهایت از هم جدا شدند خبری که سایت‌های زرد به آن پرداختند و بدون هیچ پایه و اساس بوده و این دو بازیگر اعلام کردند به زودی از این رسانه‌ها شکایت خواهند کرد.

سیر تا پیاز سیاوش خیرابی و هستی مهدوی فر

شبونه | در خبرها امده است که اقای خیرابی و خانم مهدوی فر 9 سال با هم رابطه داشته و نامزد بوده اند که در نهایت به جدایی ختم شده است.

ماجرای سیاوش خیرابی و هستی مهدوی فر و شکایت از سایت ها

سایت های زرد بدون شک برای به دست آوردن بازدید کننده اخبار جعلی منتشر می‌کنند در این سایتها نوشته شده که هستی مهدوی‌فر و سیاوش خیرابی ۹ سال با یکدیگر رابطه داشته‌اند و نامزد بودند که به دلیل نداشتن تفاهم بعد از گذشت ۹ سال از هم جدا شده‌اند خبری که در فضای مجازی واکنش‌های زیادی را به همراه داشته است.

سیاوش خیرابی از بازیگران سرشناس و مطرح کشورمان بوده که با سریال فاصله‌ها موفق شد شهرت زیادی دست پیدا کند و همیشه به عنوان یکی از بازیگران کم حاشیه شناخته می‌شود.

ماجرای سیاوش خیرابی و هستی مهدوی فر و شکایت از سایت ها

جالب است بدانید که سحر قریشی توسط سیاوش خیرابی به دنیای بازیگری معرفی شد که این نشان دهنده شناخت سیاوش خیرابی بر روی بازیگران گمنام است که می‌تواند آنها را به ستاره تبدیل کند.

هستی مهدوی فر نیز از بازیگران کم حاشیه سینما و تلویزیون کشورمان به شمار می‌آید او متولد ۲۱ آذر ۱۳۷۰ در ملایر بوده و در حال حاضر ۳۱ سال سن دارد همچنین سیاوش خیرابی متولد ۱۳۶۳ بوده و ۳۸ ساله است و ۷ سال اختلاف سنی بین آنها وجود دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو